Ga naar inhoud


Films Europe HD : ondertitels


Pluizebol

Aanbevolen berichten


Hoi Pluizebol,

 

Let er op dat je de Intl versie gebruikt, dan even erop laten staan.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pluizebol,

 

Let er op dat je de Intl versie gebruikt, dan even erop laten staan.

Hey D-box

Wat bedoel je met de Intl versie erop laten staan ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat ik niet alleen problemen heb met de ondertiteling,mijn Sony tv ontvangt met een C+ module wel ondertiteling,op mijn IPad 4 geen ondertiteling en op mijn Vaio pc krijg ik ook geen ondertiteling ,soms iemand die mij kan helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jongens,

Wat ik aan Pluizebol had geschreven zal ik nader verklaren:

 

van Film Europe zijn er 2 versies: Film Europe HD èn Film Europe Intl HD; ze boadcasten op dezelfde frequentie.

 

Alleen de Film Europe Intl HD zendt Nederlandse subtitels weer; deze subtitels komen pas na een paar seconden in beeld.

Begrijp me niet verkeerd, die subtitels lopen gewoon synchroon met de film, maar het lijkt erop dat ze eerst moeten worden "opgestart".

Natuurlijk is "opgestart"een verkeerde benaming, maar anders kan ik het niet uitleggen.

 

Dus selecteer Film Europe Intl HD, even een paar seconden wachten, en je hebt Nederlandse subtitels (je hoeft die subtitels niet handmatig in te stellen, ze komen gewoon tevoorschijn.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jongens,

Wat ik aan Pluizebol had geschreven zal ik nader verklaren:

 

van Film Europe zijn er 2 versies: Film Europe HD èn Film Europe Intl HD; ze boadcasten op dezelfde frequentie.

 

Alleen de Film Europe Intl HD zendt Nederlandse subtitels weer; deze subtitels komen pas na een paar seconden in beeld.

Begrijp me niet verkeerd, die subtitels lopen gewoon synchroon met de film, maar het lijkt erop dat ze eerst moeten worden "opgestart".

Natuurlijk is "opgestart"een verkeerde benaming, maar anders kan ik het niet uitleggen.

 

Dus selecteer Film Europe Intl HD, even een paar seconden wachten, en je hebt Nederlandse subtitels (je hoeft die subtitels niet handmatig in te stellen, ze komen gewoon tevoorschijn.

 

Yep D-box, ik heb nu inderdaad de nederlandstalige ondertitels - dank voor de uitleg :-).

 

Enkel de EPG-tekst kan blijkbaar alleen in het engels - klopt dat of is ook hieraan iets te verhelpen ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel de EPG-tekst kan blijkbaar alleen in het engels - klopt dat of is ook hieraan iets te verhelpen ?

 

 

 

Ik kan ook alleen maar EPG in het engels en Czech vinden.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook alleen maar EPG in het engels en Czech vinden.

 

Willy

OK Willy, dan doen het het ermee hoor.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...