Ga naar inhoud


Is een waarderingssysteem voor bijdragen nuttig?


Prawo

Aanbevolen berichten

Even het volgende weghalen uit de discussie over Joyne.
Mede om het "wereldrecord" niet nog moeilijker om te evenaren te maken.

 

Inzake Joyne, alle reacties vanaf het begin gevolg. Nu bijna 1100 reacties.

 

Er zijn fora waar je met een duimpje omhoog of omlaag bijdragen kunt liken, zoals vaak wordt gevraagd iemands Facebook te liken.

Waarmee ik dus iets anders bedoel dan gebruikers op die manier waarderen dan wel het beste antwoord aangeven.

 

Iets om in te voeren bij sat4all?
Zou denk ik in menig discussie het kaf van het koren (in de ogen van medegebruikers) kunnen scheiden.

aangepast door Prawo
  • Like 2
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Helemaal onderaan? Gaat geloof ik over het hele topic.

Per bericht kan er niets.

Los daarvan een dislike knop (per bericht) zou evenmin misstaan.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, over het hoof gezien (keek natuurlijk vooral naar mijn eigen berichten  :cool: ).
Desondanks mis ik nog wel eens een dislike knop. Liefst anoniem natuurlijk zoals elders vaak. het geval is.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een "vind ik leuk" knop kan helemaal geen kwaad, maar een "vind ik niet leuk" knop kan problemen veroorzaken, daarom zit die ook niet in Facebook.

Nee dat is niet de reden. Zoek maar eens op wat de FB programmeurs doen om jou verslaafd te maken aan die bagger. Ze maken gebruik van jouw beloningscentrum. Jij wordt happy van 600 vrienden die jou allemaal leuk vinden. Een niet leuk knop past domweg niet in die filosofie.

 

@prawo

Waarom moet dat anoniem? Wees een vent als je commentaar wil leveren.

 

Verder zit ik niet op een beoordelingsknop te wachten.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft zo'n "vind ik leuk" knop al bijgedragen tot een oplossing? Nee, dus overbodig.

Het "beste antwoord" daartegen vind ik prachtig, zelfs bij zeer technische en moeilijke antwoorden weet men dat daar de oplossing staat.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat is niet de reden. Zoek maar eens op wat de FB programmeurs doen om jou verslaafd te maken aan die bagger. Ze maken gebruik van jouw beloningscentrum. Jij wordt happy van 600 vrienden die jou allemaal leuk vinden. Een niet leuk knop past domweg niet in die filosofie.

 

@prawo

Waarom moet dat anoniem? Wees een vent als je commentaar wil leveren.

 

Verder zit ik niet op een beoordelingsknop te wachten.

Dit topic gaat niet over FB, het ging er alleen om dat er op de sociale media ook geen "vind ik niet leuk" knop is. Van dat geneuzel over privacy enz. weten we nu wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij begon over FB! En over privacy ben ik maar niet eens begonnen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haalde FB enkel maar aan om te zeggen dat je daar ook geen "vind ik niet leuk" knop hebt. en dan begint gelijk dat privacy gezeik weer wat niets met mijn stelling te maken heeft. De volgende keer gebruik ik gewoon de term "sociale media" ipv FB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat een waarderingssysteem voor een bijdrage, of een heel topic altijd subjectief is.  Het is niet omdat de een een topic interessant vindt, dat een ander dat ook zal vinden...  

Vergelijk het met waarderingen van films en series die je in veel programmagidsen terug kan vinden... een zgn "Top Tip" vind ik vaak niet het bekijken waard... en aan de andere kant, iets wat ze niet eens beoordeeld hebben, kan gewoon goed zijn...

 

Ik denk dat het zaak is, om een topic titel zo nauwkeurig mogelijk te bepalen, en in de openingsposting dan goed, en gestructureerd te beschrijven waar het over gaat...   dan weet je vaak al of je de rest wil lezen of niet.  

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Over een tijdje gaan we nogmaals proberen onze (best wel behoorlijk grote) database te migreren naar IP Board 4. Vanaf dat moment vervalt de huidige 'vind ik leuk' functie en helaas ook de 'beste antwoord' functie, maar daar komt dan een Thumbs up/down functie voor terug.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...