Ga naar inhoud


Is een waarderingssysteem voor bijdragen nuttig?


Prawo

Aanbevolen berichten

Dank voor je uitleg en succes met die migratie. Dat zal nog een hele uitdaging vormen.

  • Like 2
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat een waarderingssysteem voor een bijdrage, of een heel topic altijd subjectief is.  Het is niet omdat de een een topic interessant vindt, dat een ander dat ook zal vinden...  

Vergelijk het met waarderingen van films en series die je in veel programmagidsen terug kan vinden... een zgn "Top Tip" vind ik vaak niet het bekijken waard... en aan de andere kant, iets wat ze niet eens beoordeeld hebben, kan gewoon goed zijn...

 

Ik denk dat het zaak is, om een topic titel zo nauwkeurig mogelijk te bepalen, en in de openingsposting dan goed, en gestructureerd te beschrijven waar het over gaat...   dan weet je vaak al of je de rest wil lezen of niet.  

 

Mijn (wellicht ijdele) hoop is dat mensen eventuele frustraties kunnen afreageren door op een duimpje te klikken en vervolgens niet mee de moeite nemen een voor het onderwerp vaak minder relevant bericht te plaatsen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een thumbs down kan nare reacties veroorzaken, zelfs hevige ruzie. Daarom is het slimmer enkel de thumbs up mogelijk te maken en de thumbs down weg te laten om eventuele problemen te voorkomen.

 

Jammer dat het beste antwoord komt te vervallen.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip: nu kan je kiezen negeer dit lid. Misschien kan er komen negeer dit topic. Dan zou dit topic niet meer komen als je de nieuwe berichten opvraagt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

mebo870 schrijft:

"Heeft zo'n "vind ik leuk" knop al bijgedragen tot een oplossing? Nee, dus overbodig."

Jij doet nu net alsof er op dit forum alleen maar vragen gesteld worden.
Zou het misschien kunnen zijn dat er soms ook gewoon informatieve zaken worden gegeven zoals bijv. het het draadje wat lang geleden al geplaatst is "hoe wordt het gemaakt" op het gebied van satellietontvangst? Zie: https://www.sat4all.com/forums/topic/349188-hoe-wordt-het-gemaakt/

De je opmerking dat dit overbodig is dus slaat nergens op.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...