Ga naar inhoud


Kathrein importeur Nederland falliet.


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Voor wie hem overweegt aan te schaffen, prijzen vanaf € 3.500,--

 

Maar dan heb je wel beter beeld! :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor wie hem overweegt aan te schaffen, prijzen vanaf € 3.500,--

 

Maar dan heb je wel beter beeld! :D

 

... en het beeld bij mij is al zo goed :D :D :D

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer begrijpelijk.

Bij zeer veel mensen in NL moet het goedkoop zijn en de kwaliteit is onbelangrijk. Dus koopt iedereen die Triax prut.

En de importeur heeft het nakijken.

 

Wat kost een vergelijkbare 64cm Triax schotel dan met die van Kathrein?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit hebben ze ook te danken aan hun arrogantie van al die jaren waar direct werd gevraagd hoeveel aantallen neem je af anders 0,0 medewerking waardoor meerdere bedrijven zijn uitgeweken naar andere leveranciers. Als je alleen maar aantallen moet afnemen en kleine MKB bedrijven niet ziet staan is daar de bron van het begin als je een tijdje wat minder aan de "grote" jongens kunt leveren.

Wij zeggen hier binnen ons bedrijf je kunt beter 10.000 klanten hebben die € 1000,00/jaar besteden dan 5 hele grote klanten die € 200.000,00/jaar besteden, wanneer er daar 1 van weg loopt heb je een grotere probleem dan dat er 20 van € 1000,00/jaar opstappen.

  • Like 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een Kathrein schotel van 60cm, de CAS 60 betaal je in Duitsland tussen de €77,- en €122,-. Deze schotel heeft een spiegelmaat van 57cm breed.

De bijpassende Kathrein single-lnb met 4 aansluitingen, de UAS 585 kost in Duitsland tussen de €96,- en €164,-
Duo-lnb's hebben ze niet in het programma. Dan moet je een railtje plaatsen met 2 lnb's en de nodige diseqc-switches.

Dus op het allergoedkoopste adres in Duitsland betaal je voor een 60cm Kathrein-schotel met een enkele lnb met 4 aansluitingen €173,-. Op het duurste adres maar liefst €286,-.

De bijlage laat een Kathrein schotel met Kathrein lnb zien. Je ziet de bijzondere constructie hoe lnb's op de schotel gemonteerd moeten worden.

Ter vergelijking, in Nederland koop je een Triax 64 voor €17,50 en een Inverto Black Ultra Quad voor €23,95, samen dus €41,45.

Dan vind je het toch niet gek dat je in Nederland bijna geen enkele Kathrein schotel ziet staan.
 

post-60869-0-48449500-1498632202_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet echt lachen. De schotel mag niks kosten en men neemt waardeloze kwaliteit op de koop toe.

Maar als het op de coaxkabel aankomt, dan wordt er hier op het board telkens weer gevraagd naar de allerbeste coaxkabel of zelfs F stekkers. Daar wordt gezocht en het hele www wordt afgegraast. Prijs speelt geen rol.

 

Hetzelfde voor de telefoon. Het moet en zal een iPhone zijn terwijl een veel goedkoper ding uit China er niet voor onder doet.

 

Waarom staan er op de kopstations eigenlijk veelal Kathrein schotels? Ik heb er nog nooit een Triax zien staan.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet echt lachen. De schotel mag niks kosten en men neemt waardeloze kwaliteit op de koop toe.

Maar als het op de coaxkabel aankomt, dan wordt er hier op het board telkens weer gevraagd naar de allerbeste coaxkabel of zelfs F stekkers. Daar wordt gezocht en het hele www wordt afgegraast. Prijs speelt geen rol.

 

Hetzelfde voor de telefoon. Het moet en zal een iPhone zijn terwijl een veel goedkoper ding uit China er niet voor onder doet.

 

Waarom staan er op de kopstations eigenlijk veelal Kathrein schotels? Ik heb er nog nooit een Triax zien staan.

Die I phones komen ook uit China....en als je weet onder welke omstandigheden deze gemaakt worden...

 

Op kopstations staan natuurlijk dat soort schotels ivm degelijkheid. Zodra perfect afgesteld...jaren geen omkijken naar. Dat gedeelte van de installatie klopt altijd dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op kopstations staan natuurlijk dat soort schotels ivm degelijkheid. Zodra perfect afgesteld...jaren geen omkijken naar. Dat gedeelte van de installatie klopt altijd dan.

 

Juist. En zo wil ik het mij mij thuis ook hebben. Zeker in het zoute klimaat. We wonen direkt aan zee. Een Triax had hier geen schijn van kans.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onprofessioneel.

Waar is de bliksemafleider?

Antennes op veel te dunne zwabbermastjes.

Ik zie op de diseqc verdeler geen enkele aard-draad. Een slechte installateur met slecht materiaal.

 

Klungelwerk.

 

Trouwens dit zijn GSO installaties en geen kabelkopstations.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veelal is niet nooit....maar uitzonderingen zijn er altijd wel. Die eerste foto, met de lichtgrijze Triax antennes, zijn dat de wat professionelere modellen? 

Ik herinner me ook wel Kathrein foto van een schotel die mee moest in een lift Sprietje? Dat was een kleiner model dan die grote van 180. Daar zitten draadstangen op voor perfect afstellen. Jammer dat zoiets niet meer gemaakt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, deze witte Triax schotels zijn niet de professionele uitvoering. Kijk maar naar de uitsparing in de schotel juist boven de lnb-arm. het zou wel de aluminium uitvoering kunnen zijn maar voor de rest is alles precies hetzelfde.

De Kathrein schotel die jij bedoeld is de Kathrein CAS 124. Helaas wordt die niet meer gemaakt.
De degelijkheid die ook van die schotel afstraalt is enorm.
Ik laat je de foto's van de CAS 124 nogmaals zien.
 

post-60869-0-67491000-1498634834_thumb.jpg

post-60869-0-43415900-1498634851_thumb.jpg

post-60869-0-14716700-1498634867_thumb.jpg

post-60869-0-05178100-1498634881.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...