Ga naar inhoud


MAG 256 achter een Slingbox pro hd


michaelangelo

Aanbevolen berichten


Is er hier geen verwarring?

Ts spreekt van composiet. Er zit een kabeltje bij de mag met 3 tulppluggen. Sluit die op de slingbox aan.

Opgelet, zet de mag op sd, anders komt er uit de composiet uitgang geen beeld!

Bij component heb je 3 tulp pluggen voor beeld en 2 voor klank. Mijn slingbox kan dat aan, maar de mag heeft geen dergelijke uitgang.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zit er wel op, ik heb een. De ene kant is een 2,5 mm stekker als een koptelefoon met 4 indelingen, die je naast de hdmi moet steken, en de andere kant 3 tulp stekkers.

Maar je hebt gelijk dat noch het beeld noch het geluid via die weg niet om aan te zien is en ook niet om aan te horen.

Dus zou hij dus best je oplossing gebruiken als ts in dergelijke converter wil investeren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...