Ga naar inhoud


Geen EPG op één en canvas sinds gisteren ... ?


odul

Aanbevolen berichten


Dat heeft er niets mee te maken. Maar afhankelijk van welke ontvanger je hebt krijg je de EPG via een andere manier.

Connected MZ101 of MP201, via het internet

Pace ontvanger, Nagraguide EPG

Alle andere ontvangers EIT

Aangezien 'ik heb geen EPG op één en Canvas' totaal niets zegt weet de klantendienst ook niet waar ze moeten gaan zoeken.

Dus de logische vraag is, welke ontvanger heeft U ?

 

Het lijkt mij in ieder geval geen algemeen probleem. Ik gok even dat je geen TVV ontvanger hebt, dus gebruik je EIT voor de EPG. En die is gewoon aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Soms helpt het om je ontvanger volledig uit te schakelen, en daarna weer opnieuw in te schakelen, zodat de EPG opnieuw wordt ingelezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Er is wel iets van. Ik heb het ook gemerkt gisteren en vandaag. Slechts tot donderdag EPG. Maar nu juist gecheckt: alles is terug in orde... iedereen content.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/7/2017 om 01:14 zei ceesv:

Soms helpt het om je ontvanger volledig uit te schakelen, en daarna weer opnieuw in te schakelen, zodat de EPG opnieuw wordt ingelezen.

Klopt!

 

Of doe een reset van de EPG.

 

(rode toets met deze software)

 

screenshot.jpg

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hebben jullie daar momenteel nog last van of is dat opgelost? Hier nu op beide ontvangers ok.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...