Ga naar inhoud


Herstructurering van de forums


Michel

Aanbevolen berichten

Michel, zo als je leest, ben ik niet de enige. Ik hoef idd geen ads van drie jaar terug te kunnen zien, maar wel langer dan nu. Stell bv een grens in dat de ads na bv een jaar automatisch verwijderen. Maar goed, was maar mijn gedachte, en zo te lezen niet alleen die van mij. Mosschien is er wel meer behoefte aan dan jij denkt. Maar, het is jou forum, doe er mee wat jij wil, even goede vrienden. Groet Ronald.

Michel, zo als je leest, ben ik niet de enige. Ik hoef idd geen ada van drie jaar terug te kunnen zien, maar wel langer dan nu. Stelmbv een grens in in dat de ads na bv een jaar automatisch verwijderen. Maar goed, was maar mijn gedachte, en zo te lezen niet alleen die van mij. Mosschien is er wel meer behoefte aan dan jij denkt. Maar, het is jou forum, doe er mee wat jij wil, even goede vrienden. Groet Ronald.

aangepast door ronaldsl
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik zal de geldigheid van de advertenties van 1 maand naar 3 maanden verhogen. De kans is groot dat deze advertentie pagina toch niet in deze vorm terugkomt, omdat we waarschijnlijk naar een andere forum software gaan overstappen.

 

IP Board is vanwege het grote formaat van onze database niet in staat om zichzelf fatsoenlijk te upgraden van versie 3 naar 4 en de 'hulp' die ik daarbij bij de makers krijg is minimaal. 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suggestie. Ik vind dat de rubriek van ci+ en softcams op een rara plaats staan.

Heb het board goed bekeken, en is moeilijk te vinden waar het past, maar wat denken jullie onder diversen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het is lastig want dat forum heeft zowel te maken met Satelliet TV als met DVB-C en DVB-T. Zeker niet onder diversen dus.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Alle forums en topics zijn nu verplaatst.

 

Als er nog op of aanmerkingen zijn, horen we dat graag.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het dat ik nog steeds geen Joyne topic zie?
Ze zenden nu toch uit, of heb ik wat gemist?

 

En dat de suggestie om een M7 topic te maken met als sub topics CD en TVV niet is overgenomen?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die laatste heb ik dan over het hoofd gezien. Op zich wel een leuke tip, echter levert dan niet veel op. Dan krijg je een leeg hoofdforum, maar daaronder 2 subforums. Dat is ook niet echt handig. In geval van 'Overige receivers' heb je altijd nog de receivers die onder geen enkel subforum vallen in het hoofdforum.

 

Het Joyne forum wordt toegevoegd zodra er daadwerkelijk een abonnement afgesloten kan worden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel voor CDS en TVV samen te voegen, aangezien het dezelfde provider is. kun je altijd nog met prefix aangeven of het bericht op CDS of TVV van toepassing is.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel voor CDS en TVV samen te voegen, aangezien het dezelfde provider is. kun je altijd nog met prefix aangeven of het bericht op CDS of TVV van toepassing is.

Dit vind ik dan weer niet, omdat mensen ongewild eens een prefix vergeten in te vullen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is op zich wel te voorkomen omdat je dat kunt afdwingen met de software, ik vind het ook zeker een goed idee.

 

Echter.... Omdat we misschien wel helemaal gaan overstappen op een ander pakket, waarvan ik nog niet weet of het prefixes gaat ondersteunen en kan importeren, blijven het voorlopig gewoon 2 aparte forums.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat jullie jij en je helpers, dit belangeloos doen, en in hun vrije tijd.

Eigenlijk verdienen ze allemaal een pluim hiervoor.

Top offic, maar dat wilde ik even kwijt.

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bekijk telkens dit forum via smartphone en blijft er goed uitzien.

 

Kan enkel 1 verbetering aanraden en dat is zoals op de "gewone" website iets voorzien om een subforum als gelezen te kunnen zetten? Nu kan ik enkel volledig forum gelezen zetten of het zou moeten zijn dat ik iets over het hoofd zie

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Yes , Michel dat ziet er proper en goed uit , op de smartphone lekker scherp beeld en de forums zijn in werking , fijne dag nog

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Vandaag hebben we de nieuwe forum software in gebruik genomen. Deze forum software maakt geen onderscheid meer tussen een login naam en je 'schermnaam' (de naam die hier op het forum verschijnt als je een bericht plaatst).

Vanaf vandaag moet je dus inloggen met je schermnaam (van het oude forum) en je bestaande wachtwoord! Als je twijfelt wat je schermnaam precies was, vraag je jouw wachtwoord opnieuw op met behulp van je email adres.

Er zijn nog zaken niet helemaal verwerkt (dat proces zal nog de gehele dag lopen), waardoor oudere berichten er nog anders uit zullen zien.

Ook zijn er zaken weg (en werken dus niet) zoals 2e hands! Daar zijn we ons van bewust en werken aan een alternatief.

Een van de belangrijkste wijzigingen is wel de mogelijkheid om bestanden en afbeeldingen in teksteditor te slepen of plakken zonder ze eerst te hoeven uploaden.

De lay-out zal de komende week nog gewijzigd worden, ook zal er gewerkt worden aan meer blokken met informatie en natuurlijk de onvermijdelijke advertenties.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...