Ga naar inhoud


W10 wil niet installeren op nieuwe pc


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Hoeft niet per se...voeding was sterk genoeg.

Het gaat niet om het te leveren vermogen maar om de betrouwbaarheid van de geleverde spanning. Problemen met schakelende voeding zijn hier alom bekend.

 

Mijn PC zonder videokaart heeft een 360 Watt voeding en dat is ruim voldoende.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


wees blij dat het nu gaat

overigens zelfs op een 10 jaar oud MOBO werkt Windows10 vers Installeren (hiero dus op HP small form factor DC7600)

je hebt gewoon een beetje pech gehad met devices die minder courant zijn

Dat is toch een single core? En HP7600 zijn nu toch zo'n 12 a 13 jaar?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slipstreamen is een prima methode maar lang niet voor iedereen weggelegd. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik liet dat jongens doen van de lagere school die nog nooit iets hadden geïnstalleerd en die een snuffelstage kwamen lopen. Die hadden er totaal geen moeite mee. Opdracht: maak een geslipstreamde windows voor dit systeem en gebruik google om uit te zoeken wat er bedoelt wordt en hoe dat moet.

 

Dus ik kan niet bedenken wie dat niet zou kunnen ? Tenzij iemand niet weet hoe google werkt natuurlijk, maargoed dan mag je je afvragen wat iemand op een pc komt doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

...je bedoeld vast; "een goede computer doet wat je zegt".

Ik heb hier zat voorbeelden staan van computers die elke vorm van commando weigeren en uit protest blauwe schermen tevoorschijn toveren. :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm...erg kort door de bocht zo'n opmerking.

Het kunnen talloze zaken zijn waardoor een installatie niet goed gaat.

Dit heeft weinig te maken met wel of niet juist googlen maar in welke hoek je t probleem zoekt.

 

Ik ga ervanuit dat je een oem versie gebruikt. Door het verbreken van de zegel heb je dan te kennen gegeven zelf over de kennis te beschikken om correct een installatie uit te kunnen voeren, daarbij hoort dan ook bij dat je kennis van de materie dermate is dat je ook zelf kunt beoordelen in welke hoek je een bepaald probleem moet zoeken. Anders gezegd, jij bent dan zelf de installateur en jij geeft dan dus de support. Mocht je een retail versie gebruiken dan heb je natuurlijk gewoon support direct vanuit Microsoft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt het jezelf het makkelijkste als je Windows op installeert op een kale PC. Dus CPU, geheugen en een schijf/ssd. Extra hardware voeg je daarna toe.

 

Ik heb zelf veel problemen gehad toen ik een kaartlezer in de PC had zitten tijdens de installatie van Windows-7. De PC is altijd traag gebleven tijdens booten.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...