Ga naar inhoud


Prijsverhoging, alweer


Tripleboy

Aanbevolen berichten


Mocht dit doorkomen, dan liefst niet in ėėn pakket. Ik ga niet voor al die pretzenders betalen, om mijn zenders te zien.

Betaal er nu al teveel voor!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er tegenwoordig geen Live Tv van hun ? Werkt overal en geen  stomme telloor wat wel/niet mag aan de gevel van soms een gehuurd iets.(indien je basic+ hebt)

Je hebt ook VRT NU https://www.vrt.be/nl/aanbod/vrt-nu/

En de ouwe rakkers houden van bvn tv en de de fta.

Mij tvv deel ik met mijn broer ,hij op boot ik op vakantie.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

de live app heeft wel geen hustler meer ...dus meer geld voor minder zenders....

Dat is geen vrije keuze van TVV, maar verplicht weggehaal door Google en Apple :(

Erotiek is blijkbaar ten stelligste verboden op hun respectievelijk OS. :(

 

Je kan nog altijd naar Brazzers kijken ,daar zijn ze rapper en je kunt kiezen.

Het zou mij verbazen dat Brazzers wel nog werkt in de app. Alle erotiekzenders zijn op slot.

Via de livetv.tv-vlaanderen.be website werken ze wel nog allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er tegenwoordig geen Live Tv van hun ? Werkt overal en geen  stomme telloor wat wel/niet mag aan de gevel van soms een gehuurd iets.(indien je basic+ hebt)

Je hebt ook VRT NU https://www.vrt.be/nl/aanbod/vrt-nu/

En de ouwe rakkers houden van bvn tv en de de fta.

Mij tvv deel ik met mijn broer ,hij op boot ik op vakantie.

Die live heb ik in samenwerking met een chromecast nog gebruikt en na een minuut heb ik de brui eraan gegeven. Beeld stond stil en alle andere ongemakken, toen had ik een 200Mbps lijn, wat niet te traag zou mogen zijn,

En waarom zou je vrt nu gebruiken, voor live? Mijn ariva 253 combo heeft een dvb-t2, en heb er een binnenhuis antenne aangesloten, en voila.

Top offic, maar ik vind geen mtv unlimited materiaal meer, maar zou daarmee toekomen. Koste mij bijna niks, en die pretzenders kunnen naar waar de zon nooit schijnt!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij TV VLAANDEREN zoeken we altijd naar nieuwe mogelijkheden om jong en oud te plezieren. Om zoveel entertainment te kunnen blijven garanderen, passen we onze tariefstructuur van jouw abonnement Basic aan van €16,90/maand naar €17,90/maand

De nieuwe prijs vind je terug op de eerstvolgende aanrekening of Europese domiciliëring voor de abonnementsperiode na 1 september 2017

 

De meerwaarde van deze zoveelste verhoging ( nu al halfweg het jaar) zie ik helemaal niet,

je moet dergelijk teksten letterlijk nemen

OM ZOVEEL ENTERTAINMENT TE KUNNEN BLIJVEN GARANDEREN

 

prima toch

ik ben blij met TVVlaanderen

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je zo hoor een NL bankrekening

 

Ik neem aan dat een link naar de consumentenbond hier wel mag?

Vergelijk hier de verschillende rekeningen en kosten https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/vergelijker?page=1

 

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen VTM bij Joyne, je kunt (voorlopig) geen abonnement afsluiten vanuit buitenland zonder Nederlandse bankrekening.

Kan wel, zie ander topic. Ze kunnen als nieuwe klant België selecteren. Bij een jaarabonnement moet je alles op voorhand betalen bij de dealer.
  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...