Ga naar inhoud


ANET A8 3D printer! (videoreview)


Michel

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Met die PLA (zwart) heb ik wel problemen gehad. Uiteindelijk met de juiste settings wel redelijk goed gekomen.

 

A.u.b. geen namen meer noemen en ook geen (vage) verwijzingen.  B.v.d.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zou het overigens wel heel erg leuk vinden als de leden en lezers die er eentje hebben gekocht, hier hun bouwresultaten al dan niet met modificaties zouden willen delen.

 

Ik ben echt heel erg benieuwd. Ik ben zelf ook nog maar een 3D beginner / licht gevorderde, dus kan er mogelijk nog iets van leren :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik denk dat het in China al de 31e is. Hij was t/m vandaag geldig. Ik zal morgen kijken of ik een nieuwe coupon kan regelen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De regels op dit forum blijven zoals ze zijn.

 

De enige uitzondering die wij hierop zelf maken zijn de links naar de zaken die we (gaan) reviewen in artikelen die wij zelf plaatsen. In de reacties op die artikelen gaan we zelf ook geen links plaatsen.

 

Die uitzondering is pure noodzaak omdat sat4all zonder die inkomsten simpelweg niet kan voortbestaan. Hier hoeft verder ook niet meer over gediscussieerd te worden. De regels voor leden blijven dus zoals ze zijn om te voorkomen dat het hele forum in een grote reclamezuil veranderd en iedereen te pas en te onpas commerciële links gaat plaatsen om daar in veel gevallen mogelijk zelf beter van te worden.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat dit onzin is.

 

De voeding zelf is afgeschermd én afgezekerd. Er zit alleen geen aan en uit schakelaar op. Dat is wellicht wat knullig, maar zeker niet onveilig. De printer zet je dan namelijk uit door de netvoedingsstekker eruit te halen. Secundair is alles maximaal 12 volt en ik heb nog niet meegemaakt dat iemand daardoor geëlektrocuteerd werd.

 

Wat wel potentieel gevaarlijk kan zijn, is dat de stroomvoorziening van het bed volledig door het mainboard heen gaat. 

Daarvoor zou ik echt direct na bouw een mosfet of solid state relais inbouwen zodat die het bed schakelt, zoals in de review vermeldt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat de modificaties naderhand toch plaats moeten vinden.

de mosfets zijn al wel besteld maar die zullen toch pas binnen komen als die in elkaar zit.

Maar dan heb ik waarschijnlijk al de houder voor de mosfets al geprint (hoop ik)

dan kan ik dat meteen daarna aan gaan passen

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...