Ga naar inhoud


Nieuwe distributieovereenkomst: FOX Sports langer bij Canal Digitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Het kon niet uit blijven !!!

 

Zojuist een e-mail van CanalDigitaal gekregen:
 

FOX Sports Eredivisie 1 komt erbij in jou pakket

Beste heer xxx

Bij Canal Digitaal vinden we dat al onze klanten steeds iets bijzonders moeten ontdekken. FOX Sports is een zender die daarbij past, want van eredivisievoetbal gaan alle sportieve harten sneller kloppen.

Ontdek FOX Sports

Tot nu toe was FOX Sports Eredivisie 1 geen onderdeel van je Familie HD-pakket. Per 1 oktober wordt het dat wel. Dat betekent dat je alle doelpunten in de eredivisie ziet én geniet van vele andere sportieve hoogtepunten

Dit is waarom

FOX Sports heeft onlangs haar voorwaarden gewijzigd. Voorheen betaalden wij aan FOX alleen voor klanten die de zenders bij ons afnamen. Nu werden we door FOX voor de keuze gesteld. Of FOX voor al onze klanten gaan betalen, ook al hebben ze geen interesse in sport, of helemaal afscheid van deze sportzenders nemen. Dat laatste was, gezien de populariteit van eredivisievoetbal in het algemeen, voor ons geen optie. Vandaar dat wij ervoor gekozen hebben om FOX Sports voor al onze klanten te gaan betalen en vervolgens te combineren met een aantal pakketten.

Maar jij kunt natuurlijk ook kiezen

Wil je toch liever overstappen op een pakket zonder FOX Sports? Dat kan. Bel ons op 088 003 85 55 (lokaal tarief). We zijn van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur bereikbaar. De prijs van jouw Familie HD-pakket wordt per 1 oktober met € 3,00 verhoogd. Het pakket en de prijs van je eventuele extra kaart blijven ongewijzigd.

Vriendelijke groet, .....
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle CD abonnees betalen nu dus mee.
Hoe zo, keuze?

 

Ik zou CD maar eens gaan bellen als ik abonnee was. Wie weet rolt er een aantrekkelijk aanbod uit voor je.
In ieder geval is het een reden voor iemand (met een familiepakket!) om desgewenst nu volledig afscheid te nemen van CD, ondanks een lopend contract.

Misschien wordt Joyne nu aantrekkelijker al zal iedereen daar ook wel mee betalen.
Reken uit wat in je eigen situatie het voordeligst is.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaldigitaal biedt 2 opties wanneer je ze belt en protesteert.

 

1: Voetbal blijft, je krijgt dan 2 Euro per maand korting op de prijsverhoging van 3 Euro.

 

2: Je wilt geen voetbal, in dat geval wordt je abonnement gedowngrade naar het basis pakket en betaal je nog maar ongeveer 19 euro

 

Het is ongehoord, dat je een paar sportzenders wordt opgedrongen, en daarvoor 3 euro/maand wordt belast.

 

Daarvoor is er een 3e optie, opzeggen.

 

Klagen kan via het reactie formulier op de Canaldigitaal website.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees in vind het ongelofelijk dat CanalDigitaal zich door Fox Sports zo laat manipuleren.
Ik heb zo'n hekel aan voetbal dat ik zelfs niet eens kijk naar de wereldkampioenschappen die één maal in de vier jaar gehouden wordt en dat wil toch wel wat zeggen voor veel mensen.
Je begrijpt dat ik toch zeker geen €3,-/maand extra ga betalen voor zo'n zender.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de CD mail was al duidelijk dat Fox er alleen in het Family pakket bijkomt. Dus niet in Basis van de extra card. Direct gebeld met CD, eerst moest ik het maar accepteren! Maar toen ik refereerde aan de mogelijk volgens de mail om geen Fox te kijken, werd na een muziekpauze en overleg? downgrading naar Basis aangeboden per 1 september. (Mijn abo loopt tot 1 sep 2018)

Dit gedoe door de geldhonger van de commercielen zal nog wel erger worden, zodra Digitenne HD komt ga ik over naar alleen NPO daar en FTA sateliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moeten we Dekker onder druk gaan zetten (en de formerende partijen benaderen) zodat die alle pakketaanbieders gaat verplichten NPO in HD zonder meerkosten door te geven. En hem te aan te moedigen zijn voornemen af te stappen van 30 verplichte zenders versneld uit te voeren.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja sprietje, stuur ze een mail en laat je ongenoegen blijken.

 

Dat is het enige wapen wat we in stelling kunnen brengen.

 

Wanneer je de helpdesk belt krijg je 2 opties.

 

Accepteren en 2 Euro korting op de verhoging van 3 euro of,

Geen voetbal, en je family pakket veranderen naar het basis pakket voor 19.95

 

Op dit moment kost het family pakket 22.95 dat wordt 25,95

Basis is dan 6 euro goedkoper.

 

Het gaat mij niet om die 6 euro, maar om het door de strot duwen van Fox sport waar ik niet aan toe wil geven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fox Sports 1 geeft al reeds beeld!!

Hier niks met Entertainment pakket.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Basis is dan 6 euro goedkoper.

 

En hoeveel zenders minder die iemand eerst wel had?

Stel dat bijv. Mezzo de reden was om over te stappen van basis naar entertainment.

Dan ben je mooi in de aap gelogeerd (oplossig: schotel op Hotbird en achter een Tivùsatkaartje aan).

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het familieoverleg is zojuist besloten dat we afscheid nemen van het family pakket.

Daarin zitten 2 zenders, Mezzo en History HD welke we dan zullen missen, de rest van de zenders uit het family pakket worden nooit bekeken.

 

Vandaag hoorde ik in het nieuws dat er een voetballer is, die voor een bedrag van 500 miljoen van club gaat wisselen.

Daar ga ik beslist (indirect) geen 3 euro per maand aan bijdragen.

 

Ik ga wel kijken naar een alternatieve aanbieder welke meer zenders naar mijn keuze heeft,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...