Ga naar inhoud


Fox Sports 3 Eredivisie HD eindelijk daar


roymar

Aanbevolen berichten

@Penthe en Ceesv , misschien krijgen jullie een nieuw voorstel als jullie voor een lager pakket kiezen. Wie weet.

Klopt heb gebeld met CD en gezegd dat ik niet wil mee betalen aan die te duur betaalde toneelspelers (lees voetballers).

Kreeg een aanbod voor 2 jaar om het familie pakket te houden met een prijsverhoging van €1,-- per maand gedurende 2 jaar.

Ben gewoon terug gegaan naar het basis pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij mij opent zowel EDL1 HD als het promokanaal. In de app ook beeld op EDL1 HD. Op m'n extra smartcard (basis) had ik ook beeld op EDL1 HD.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk voor hen die niet van sport houden, weer €3.-- er bij.

 

Sport hoort niet in het familie pakket, maar in een apart sportpakket en doe daar ook Eurosport en anderen in.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle abonnee's (m.u.v. recreatiepakket) is Fox Eredivisie 1 HD gratis tot 1 oktober 2017.

Is als etagekanaal open gezet.  

 

Waarschijnlijk proberen ze de klanten enthousiast te krijgen voor het Familie HD pakket. 

 

(Persoonlijk heb ik geen interesse, maar er zullen vast anderen wel enthousiast zijn....)

 

 

Als je daarnaast ook Fox Sport Eredivisie 3 HD wilt hebben, moet je een hoger pakket nemen.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is gewoon jammer, als ze 3 in het entertainmentpakket hadden gedaan, zelfs met iets verhoging had ik hier geheid een abbonement op genomen

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wordt Fox Sports 1 zowel op kanaal 14 als 30 uitgezonden?

Waarom niet alleen kanaal 30?

Het infokanaal is ineens ook verdwenen.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op kanaal 14 loopt nu onder in beeld een tekstbalk.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...