Ga naar inhoud


DREAMBOX 920


DIGIWIEW

Aanbevolen berichten


Die winkel waar ik altijd kijk past zijn leverdatum voortdurend aan.

Nu staat hij alweer op 28 november.

En als het 27 november zal zijn zal het wel weer een datum in december zijn.

Het doet een beetje denken aan de blokjes die de voortgang weergeven van het copiëren als er een slechte verbinding is.

Je bent aan het laatste blokje en dan blijft de geschatte tijd altijd maar oplopen...

"Microsoft minuten" noemde ik dat vroeger.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keuze tuners dm900/920:


- FBC DVB-S2 Twin Tuner
- FBC DVB-C  Twin Tuner (datum ?)
- FBC DVB-S2X-MultiStream Twin Tuner (nieuw)

 

- Dual DVB-S2 Tuner
- Dual DVB-C/T2 Tuner

 

- Dual DVB-S2X Multistream Tuner
- Triple 2x DVB-S2X / 1x DVB-C/T2 Tuner
- Triple 2x DVB-S2X / 1x DVB-C/T2 MultiStream Tuner

...

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/24/2017 om 13:18 zei satmaat:

Het wordt wel verwarrend met zoveel tunerkeuze mogelijkheden.

Ik vraag mij af of deze ontvanger met 2 tuner slots hetzelfde zou aankunnen als mijn Dreambox 8000 met 4 slots (2xDVB-C + 2xDVB-S2).

 

En er staat een interessante passage in die tekst, waarvan ik niet precies weet wat dit juist inhoudt :

 

Citaat

Diese einmalige Variabilität setzt sich nahtlos bei den vorderseitigen CI-Slots fort, die aufgrund der integrierten FPGA-Technologie nicht nur unabhängig voneinander den jeweiligen Empfangsteilen zugeordnet, sondern darüber hinaus auch parallel genutzt werden können. Damit setzt die DM920 ultraHD neue Maßstäbe für die technologische Leistungsfähigkeit Linux-basierter Set-Top-Boxen.

 

Eigen vertaling : Deze unieke veelvuldigheid wordt coherent vervolgd bij de CI-slots aan de voorkant, die omwille van de geïntegreerde FPGA-technologie niet alleen onafhankelijk van elkaar aan de respectievelijke ontvangstonderdelen (tuners?) kunnen toegewezen worden, maar daarenboven ook parallel benut kunnen worden.

Daarmee zet de DM920 UltraHD nieuwe maatstaven voor de technologische capaciteiten van op Linux gebaseerde set top boxen.

 

Betekent dat dan dat, stel dat je een CI module hebt die 2 zenders tegelijk kan decoderen, en niet meer, en je steekt er 2 zo'n modules in, dat bij de 3e opname hij dan slim genoeg is om de 2e module aan te spreken?

Ik had de indruk dat Linux receivers daar niet zo intelligent mee omgingen tot hiertoe.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎/‎11‎/‎2017 om 17:48 zei Curl23:

Ik wil ziggo en Canaal Digitaal kunnen kijken, welke tuner moet ik dan nemen?

Als er maar 1 kaartlezer inzit moet ik dan een CI module erbij kopen om de andere

kaart te kunnen gebruiken?

 

- Voor DVB-C en DVB-S samen, heb je genoeg aan 1 triple tuner (2xDVB-S2X/1xDVB-C/T2)
  De triple tuner wordt intern doorgelust en kan met verschillende combinaties werken (vb. 2xDVB-C + 1xDVB-S of andere combinaties)
- Wanneer je meerdere losse kaarten hebt, kan je een usb cardreader aansluiten  (vb. met Smargo Triple Reader, heb je 3 extra smartcard lezers)

 

 

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...