Ga naar inhoud


Vu duo zonder AB bedienen


wieckbud

Aanbevolen berichten


zoek eens naar vu+ e2 remote

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaan van die dingetjes, die je op de koptelefoon uitgang aansluit en die zou dan via een app in staat zijn om ir signalen uit te sturen. Of dit werkt en op een vu, is een ? Kost ongeveer 10€.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ethernet kabeltje en dan direct [laptop] - [VU duo] ...

 

Een andere mogelijkheid zou zijn, een goede 'veel-in-1' AB halen (ik weet niet waar je op vakantie bent). Maar zo'n Duitse supermarkt zal zoiets voor 10EUR wel hebben... het probleem is vervolgens: 'welke instelcode van die universele AB is dat voor Vu+ Duo'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die werkt via netwerk volgens mij dus dat lukt niet denk ik.

'SURE Universal Remote'  app op jouw android huawei honor G750 installeren en instellen op infrarood.

Deze app werkt ook zonder netwerkverbinding, zoals een infrarood afstandsbediening.

VU+ staat er ook tussen met 6 verschillende remotes.

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...