Ga naar inhoud


Einde Netflix?


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Meestal met Wifi, andere huisgenoten gebruiken LAN, had Netflix een maand op proef en heb het niet verlengd. zal eens moeten contact nemen met mijn provider om te zien wat het probleem was. Ook andere streaming diensten vallen soms uit of haperen.

Heb ook Netflix 50Mb viber, als ik via LAN kijk geen enkel probleem gebruik ik de wifi hapert de boel ook omdat er te veel storing is van de buren en al die audio video zenders die op de zelfde freq werken en vergeet ook bluetooth niet die ook op de zelfde freq zit, allemaal storings bronnen waardoor de wifi snelheid niet stabiel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi,

 

Het was even schrikken: een einde aan de sprookjesachtige samenwerking tussen Disney en Netflix leek nabij. Maar dat geldt niet voor de Nederlandse Netflix. „Onze deals met Disney buiten de Verenigde Staten blijven exact hetzelfde”, vertelt Netflix

 

bron: Metro

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, als elke organisatie een eigen streamdienst gaat opzetten, dan krijgen we een systeem wat we al een tijdje kennen: Tv kanalen. :D

En daar komt nog bij dat je dan per kanaal betaalt, wat ook iets is wat we al jaren wensen . :P

Ok, de kanalen zijn wat uitgebreider en op je tv krijg je in plaats van een programmalijst een lijst met apps voor elke streamdienst.

 

..leuke ontwikkelingen! :)

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel bruikbare tips.

Inderdaad maar het meest belangrijke bij gebruik WiFi is toch wel het toepassen van WiFi in de 5GHz mode want daar zijn de minste gebruikers op het net te vinden.

Hierbij natuurlijk wel een kanttekening, bij 5GHz kan de afstand tussen router en b.v. TV wel weer roet in het eten gooien want die is meestal wat minder dan 2.4GHz.

 

Toch blijft ook hierbij gelden, de zwakste schakel bepaalt de sterkte van de keten.

Ik zou zeker adviseren om eerst te testen voordat tot aankoop van vervangende apparatuur wordt overgegaan.

 

Overigens realiseer ik mij nu dat wij aardig OT zijn...

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

het duurt natuurlijk nog een tijd ( 2019)

en dus zal er tegen die geplande datum wel weer iets nieuws bestaan waar iedereen op kan Kicken

elke reclame is welkome reclame zeggen ze bij Netflix...

 

Dr. Z,

zo is dat eigenlijk wel dat het vergelijkbaar is een zooi'tje kanalen dat je per browser kiest

maar met het ouderwetse zuilen systeem en de ster ertussen is het niet echt vergelijkbaar

en omdat de meeste internetTV en IPTV op dit moment een gratis introductie mogelijk maken kun je der ook enkele zelf testen

 

dat deed ik al de afgelopen 2 jaar met Netflix - Maxdome - Amazon - Wuaki en daarom begreep ik Jürgens reactie niet uit post 5

 

maar om weer on Topic te geraken, de Infrastructuur van Netflix blijkt LOG en DUUR voor de Licentiehouders van Film m.b.t. doorgifte.

 

in enkele andere berichten betreffende het IPTV staat natuurlijk meer over de ontwikkeling...> klik

aangepast door Tonskidutch
  • Like 1

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruim 3 jaar Netflix, kan me niet herinneren dat ik ooit iets van Disney in die tijd heb bekeken dus zonder Disney vermaak ik mijn ook wel.
Wat ik begrepen heb gaat het bij Disney meer om de inkomsten van de sportzender ESPN. Sport en kinderprogramma´s voor pa een goed argument om een abonnementje voor de kinderen af te nemen. ;) Ik zie me het in ieder geval niet afsluiten.
Mischien dat Netflix ook eens moet gaan overwegen om wat livestreams in te voeren per land wat lokale tv kanalen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me sterk dat jij in die tijd niets van Disney hebt gezien.

 

http://www.filmvandaag.nl/disneyfilms

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 10 a 15 jaar zullen er weinig tv kanalen meer zijn, de jeugd kijkt al bijna geen tv meer, ik ook niet, het is meestal nog alleen maar netflix en als ik dan tv kijk is het de film1 zenders, puur omdat deze geen reclame heeft.

Dus waarschijnlijk als die jeugd die nu geen tv meer kijkt aan kinderen beginnen, die ook geen Disney channel meer kijken

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

TV kanalen zullen er wel zijn, alleen de distributiie zal veranderd zijn.

Wanneer iedereen zijn eigen stream in het internet heeft zijn er geen kabel en satelliet providers meer nodig.

 

Die groepen prijzen zich op dit moment kompleet uit de markt door de koppelverkoop van tv kanalen waar ngrote groepen kijkers niet op zitten te wachten.

Denk aan de voetbal belasting die de providers nu namens voetbal verenigingen bij de abonnees heffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

om bij het nieuws over Netflix te blijven

 

staat vandaag te lezen op NU.nl

 

Disney gaf eerder aan dat de streamingservice van het bedrijf in eerste instantie alleen in de VS beschikbaar zal zijn. Netflix in Nederland kondigde daarop aan dat Disney-content daar gewoon beschikbaar zal blijven, maar Disney liet weten dat na de Amerikaanse lancering in 2019 een wereldwijde uitbreiding volgt.

 

Dus hetgeen ik al schreef, het zal nog wel effe duren.

En duidelijk is hierbij ook geworden dat zo'n soort Publicaties in de media bepaalde Firma's gelijk negatieve beursnoteringen oplevert.

 

je snuit je neus en verliest gelijk 5% op de aandelenmarkt

  :blink: 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat haperingen had ik ook last van

rechstreeks van de router een homeplug geplaatst en aan de ander kant ook werkt top

wifi moet je altijd delen. wifi gaat vaak niet goed zodra anderen ook wifi gaan gebruiken

maar 25 mb zou voldoende moeten zijn als er is maar legt ook nog eens aan de rprovider

ik downloaden in de tijd wel eens wat gevenmoment knijp de provider mij als tja dan is het afgelopen

nu een goede snelle provider en alles werkt top zelf wifi rj45 kabel voor speler kabel gaat voor wifi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger had ik een adsl 4Mbps lijntje en een sd abonnement bij netflix. Het was uitzonderlijk dat er een onderbreking was.

enig nadeel, ik moest ervoor zorgen, dat alle toestellen die internet kon gebruiken uitstonden, en kon geen telefoons ontvangen, omdat die over dezelfde adsl lijn ging.

voor ik daar woonde, had ik een sneller internet en netflix hd, en met de tablet op wifi nooit geen probleem. Ik heb veel films via wifi de chromecast doorgestuurd geen probleem.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelfs Netflix in Egypte kunnen kijken op mijn telefoon met een 1Mbps internet wifi.

 

Was tijdje aan het bufferen maar meestal was de aflevering toch volledig te bekijken zonder freeze of bijkomende buffering.

 

Een andere optie is ook de aflevering proberen downloaden en dan zo te kijken

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...