Ga naar inhoud


Bekeuring? Ik schrok me kapot.


Con

Aanbevolen berichten

deze  krijg ik elke maand toegestuurd met mail terwijl ik helemaal en nooit een abbo bij t mobile heb gehad

  email-t-mobile-logo.jpg

 

email-header-icon-invoice.png Uw betalingstermijn is verstreken,  

 

 

 
 

 

Dit is een automatische ontvangstbevestiging. Wij hebben je e-mail ontvangen en geven hierop binnen 3 werkdagen een reactie.
 
 
Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het verschuldigde bedrag van € 48,95 uiterlijk binnen een termijn van drie werkdagen te voldoen. Doordat het automatische incasso het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven, verzoeken wij u te betalen via iDEAL.
 

   

Het openstaande bedrag is momenteel € 48,95 (inclusief kosten).
Het bedrag zal worden verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten ter hoogte van € 79,95 indien het niet binnen de door ons gestelde termijn is voldaan.
 

         

- Klik hier op: online betalen om de factuur te voldoen, let op dat u de juiste bedrag: € 48,95 invult
- Klik vervolgens op kopen
- Bij uw bitcoinsadres vult u: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- U kunt nu direct uw betaling doen via iDEAL. Kies hiertoe uw eigen bank.
- Zodra u het openstaande bedrag heeft betaald, ontvangt u een bevestiging email.
 

  Let op: Als wij uw betaling niet voor vrijdag 4 augustus 2017 van u ontvangen, loopt u het risico op een gerechtelijke procedure. Voorkom bijkomende kosten            

 
 

Met vriendelijke groeten,   T-Mobile

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites


sorry had ik kunnen doen

klik

 

Oops... :sick:  :sick:  :sick:  :sick:  :sick:

 

post-36489-0-63680700-1502440021.jpg

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar je kunt erheen...!

 

ja ze kijken natuurlijk liever naar grote boeven, die andere zijn meestal appende hangjongeren die volgens Sire kansen moeten krijgen

 

Eerder citaat:

"kijk in de email header

stuur alles sowieso aan de politie afdeling cybercriminaliteit"

Einde citaat.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter aanvulling, de ING bank wil het berichtje ook wel graag inzien om zo de gegevens van de "ontvanger" te kunnen monitoren en melding te kunnen maken bij de hun bekende instanties. Bijna onderaan DEZE pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij klopt het rekeningnummer ook niet.  https://www.cjib.nl/rekeningnummers

lijkt mij ook wel een beetje logisch, aangezien die vent die deze brief heeft gemaakt ook een beetje geld wil verdienden :D

dit is natuurlijk de rekening van de crimineel ;)

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niets te betalen, e-mail zal wel komen vanuit Nigeria.

 

https://www.cjib.nl/nieuws/mail-van-het-cjib-ontvangen-wij-mailen-nooit-een-boete-aanmaning

 

Mail van het CJIB ontvangen? Wij mailen nooit een boete of aanmaning!
Veel mensen krijgen wel eens een verkeersboete. Bijna iedereen wil dan gelijk betalen. Oplichters weten dat. Zij proberen geld of uw persoonlijke gegevens van u af te pakken, door zich voor te doen als het CJIB. Ze gebruiken daarvoor vaak de mail, maar soms ook een brief of de telefoon.
Wij mailen nooit boetes of aanmaningen

Hebt u een mail ontvangen waarin staat dat u een boete moet betalen? Dan is dit altijd een nepmail van oplichters, die zo aan uw geld proberen te komen!  Wij mailen nooit een boete of aanmaning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is natuurlijk de rekening van de crimineel ;)

 

Ik vrees van een katvanger.

Al is dat op zich uiteraard ook een crimineel.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja... net zat er bij mij dit in de mailbox...

van een andere aard uiteraard, het was overigens jaren geleden dat ik dit soort mails kreeg...

Maar zouden er echt mensen in dit soort dingen trappen? ik kan het me niet voorstellen... zo doorzichtig

 

Klik NIET op die link... die verwijst ergens naar en ik denk dat dit niet veel goeds in zal houden als je daar aankomt...

 

 

 

Är du ledig?

Jag letar efter en snabbis ikväll ...

Jag är 21 och min fitta vill ha s#x!

Mitt användarnamn Viky

Min profil är här

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat komt ervan door dat surfen op sites met meiden van 21  :grin:

 

Door surfen alleen komt men denk ik niet aan je e-mailadres.

Ik denk eerder dat adresboeken van anderen worden afgestroopt en men zo e-mailadressen in handen krijgt. Of inderdaad ad random en op de gok iets zet voor je @eigen-domein.com

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...