Ga naar inhoud


Bekeuring? Ik schrok me kapot.


Con

Aanbevolen berichten

Ik heb hier de indruk dat Gmail in het negatief daglicht is gebracht. Ik gebruik het al jaren, en kan mij niet herinneren, dat ik ooit phissing mail krijg. Ik krijg enkel reclame, van wie ik het vraag. Ik let zeer goed op, waar ik mijn email adres achterlaat. Ik weet niet of dit ermee te maken heeft, maar bij het sluiten van de browser op iedere pc, wordt zoekgeschiedenis,cookies,invulvelden,en alles dat kan opgeruimd. Wekelijks worden ze met extra programma's opgeruimd.

Sorry als ik kwetsend overkom, maar ik vermoed dat de meeste problemen voorkomen door onvoorzichtigheid tussen hoofd en toetsenbord ( of hoe zeggen ze dat?).

Ikzelf geef toe, dat de meeste sites die ik bezoek te maken heeft met satelliet en de gerelateerde webshops.

En ja, verwarring met die xxx site waar bepaalden denken aan 18+ sites waar ik sowieso wegblijf, dat is problemen zoeken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Haha... dat is een goeie...

 

Maar broadcasten wie ik ben zou ik niet weten hoe ik dat doe...  ik heb geen bluetooth apparaten, geen smartphone, geen faceboek-achtige onzin etc etc...  en al helemaal geen web page.

 

 

Heb je wel stromend water en stroom?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

En ja, verwarring met die xxx site waar bepaalden denken aan 18+ sites waar ik sowieso wegblijf,

 

Dat zeggen ze allemaal :grin:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mijd Shell om die reden ook al tig jaren. Tank er alleen als het echt niet anders kan.

Niet dat ik het gevoel heb dat het veel uitmaakt.

 

Vroeger werden er bij Shell nog slangen doorgesneden, begreep ik toen helemaal niets van, maar nu des te meer. Gewoon een verachtelijk bedrijf die over de rug van armen en zwaar ten koste van het milieu flink geld wil verdienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoeveel xxx sites heb jij dan wel niet (uitgeprobeerd)?

Xxxx staat voor iedere willekeurige site die je maar bedenken kan, mag ook de xxx sites zijn.

 

 

Dan gaat het waarschijnlijk om een Freudiaanse verspreking.

Lastig in een geval als dit.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel stromend water en stroom?

ja, uiteraard, maar dat heeft totaal niets met het onderwerp te maken.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en jou commentaar wel?

problemen met internet en email beveiliging beginnen allemaal bij jezelf

je kunt een cursus ervoor volgen en met adequate software jezelf beschermen

 

niets doen en die ouwere zooi op de pC is met de struisvogelkop in je eigen Hol (dat is algemeen en niet persoonlijk bedoeld)

daar komt stront van

om het maar even grof in beeldspraak te schrijven

 

maar het ging om Con en die email

ik schrijf nogmaals, sind 2008 krijg ik geen spam

of boetes voor te langzaam rijden! :grin:

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar wel wat reportages en documentaires over gezien en inderdaad ronduit schandalig dat onze eigen Shell enorm veel schade daar aanricht aan de natuur en het verdomd daarvoor op te draaien. Reden waarom ik die verrekte schelp al jaren voorbij rij en daar never-nooit-niet een druppel benzine van zal afnemen.

Dan zou ik maar stoppen met autorijden, want uit de raffinaderij bij Peris (die dus van Shell is) staan ook de tankwagens van diverse andere maatschappijen om brandstof te laden.

Ik laat Shell alleen links liggen omdat die meestal een paar cent duurder is dan de rest. Maar ja met TinQ en andere goedkope tankstations sponsor je weer de "rebellen" in het midden oosten die de inkomsten uit olie nodig hebben om er wapens voor te kopen.

 

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, gerrit B said:

Dan zou ik maar stoppen met autorijden, want uit de raffinaderij bij Peris (die dus van Shell is) staan ook de tankwagens van diverse andere maatschappijen om brandstof te laden.

 

Dat klopt inderdaad gerrit, met iedere drup benzine die je in je tank gooit financieer je wel weer ergens een oorlog. Wat dat betreft zou het goed zijn als de olie een keer schaars gaat worden, echt lang zal dat niet meer gaan duren en dan is die waanzin in het Midden Oosten en Nigeria ook afgelopen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je? Die rijke jurken hebben zich hier al lang ingekocht en de rest komt gewoon hierheen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, binnenkort (15-20 jaar)  hebben we geen benzine meer nodig.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Con:

Ach, binnenkort (15-20 jaar)  hebben we geen benzine meer nodig.

Ik volg dat nieuws eigenlijk al jaren. Voor de auto, voor de huishoudens en voor het bedrijfsleven gaan we inderdaad helemaal overschakelen naar elektrisch, dat is zich nu langzaam maar zeker aan het uitvouwen en kan zeker nog 30 jaar gaan duren. Voor zwaar transport, zware industrie en de luchtvaart is nog geen goed en schoon alternatief voorhanden, dus dat zullen wel biobrandstoffen gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Electrisch rijden is voorlopig nog geen alternatief. Voor een rondje rond de kerk is het leuk voor wie hip wil zijn, maar als je echt ergens heen wil kunnen kan dat niet...  Je hoort ook niemand over de levensduur van die akku's... als die net zoals bij andere oplaadbare cellen na een paar jaar vervangen moeten worden, is het bovendien nog een stuk duurder dan gewoon met benzine blijven rijden.

Maar ik pleit voor een mini kernreactor in je auto...   in de scheepvaart werkt het uitstekend, voor stroom is het de beste oplossing die er tot nu is... dus wat mij betreft in de auto ook. :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...