Ga naar inhoud


Bekeuring? Ik schrok me kapot.


Con

Aanbevolen berichten


Op 16-8-2017 om 14:18 zei Tonskidutch:

het gaat hier altijd over iemand anders zijn bijdrage aan het museeum der heilige feiten.

heb hier nog niet begrepen of Con nu al aangifte is gaan doen ?

Geen aangifte wel gemeld naar de eerder genoemde site.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ook iets vreemds meegemaakt. Ik kreeg een mailtje van facebook en klikte op het linkje, omdat er een nieuw bericht zou zijn. Toen ik daarop klikte zag ik dat mijn naam opeens veranderd was en zag daaronder die berichten staan die ik op openbaar heb staan, de rest van de berichten waren niet te zien. Even uitloggen en weer inloggen bracht me dan weer op het eigen account.  Het ´vreemde´ account zag ik als volger en heb ik verwijderd. Geen idee wat hier aan de hand is.

 

 

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei kiekiek:

Het ´vreemde´ account zag ik als volger en heb ik verwijderd. Geen idee wat hier aan de hand is.

 

 

Kan je beter je gegevens van je password even aanpassen, als je daar nu nog bij kunt komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg vandaag een soortgelijke mail. Minder informatie als bij Con, ook minder dreigend, maar ik moet wel uiterlijk vandaag betalen, via iDeal. € 243,-- totaal. 

 

Ik gebruik een Apple, en het programma Mail had hem meteen al bij de "Ongewenste Reclame" gesorteerd.

 

Ik probeer nu uit te zoeken hoe dat programma werkt, kijk ik of ik ook in brievenbus aan de weg zo'n algoritme kan zetten, waarbij blauwe enveloppen en die van het CJIB meteen in het vakje "Ongewenste Reclame" worden afgevoerd....  

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb er ook een liggen, 50 meter na de grensovergang op de A2, je weet wel, met die borden langs de kant met welkom in Nederland en dat de autowegen 130 zijn.

Geflitst met 130 op de CC, stond er op de grens een klein bordje verscholen met 120.

4km te snel na correctie, een echte onzin boete.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei minplus:

@TangoBravo Dat is een bekend Phishing mailtje.

Gewoon standaard weg laten gooien door Apple. Daarom heb je juist een Apple.

Ondanks dat velen gmail rauw lusten, doet gmail, goed zijn werk.

maar is dat omdat mensen hun email op veel plaatsen achterlaat? Ik krijg als het veel is 3 phising mails per jaar en mails van boetes of onbetaalde telefoonrekeningen waar ik geen telefoon abonnement hebt enz, krijg ik nooit.

mijn belgische vriend kreeg zelfs eens een nep mail dat hij dringend zijn kpn telefoonrekening moest betalen van 1773€, terwijl je volgens mij als belg geen kpn aansluiting voor een gsm kan krijgen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...