Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten

Als je die Thaise dames elders bezoekt krijg je ze (of andere) op dit forum ook.

 

Ik zie vooral advertenties op de startpagina.
Daar ik zal af en toe en met mate wel wat op klikken om de pot te spekken.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


30 minuten geleden zei Prawo:

Als je die Thaise dames elders bezoekt krijg je ze (of andere) op dit forum ook.

 

 

Wat die Thaise dames betreft kan het wel kloppen, want ik verblijf elk jaar twee maanden in Thailand, maar wat die Filipijnse dames betreft, die moet ik toch teleurstellen, want daar ben ik al in geen 30 jaar meer geweest  :-)

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé wat leuk: Ik lees hier dus net dat ik via het klikken op zo'n stip voor een topic direct naar het eerste ongelezen bericht kan gaan! Dat wist ik niet.

Het was me vroeger al wel opgevallen dat de button voor 'ga naar het eerste ongelezen bericht' bij mij niet altijd goed werkte; maar ik wist dus niet dat er een alternatieve route was die het wel goed deed.

 

Wat ikzelf minder prettig vind in de nieuwe forumoverzichten, is dat er bij recente berichten slechts een 'globale' tijdsaanduiding staat, zoals '3 uur geleden'.

Bij '12 minuten geleden' (of zo) vind ik dat nog wel overzichtelijk, dan weet je dat er echt heel kort geleden gereageerd is.

Maar zodra het meer dan een half uur geleden betreft zou ik de voorkeur geven aan een tijdaanduiding als 'vandaag om 22:56'. Anders zit ik in mijn hoofd eerst om te rekenen, naar welk tijdstip ongeveer verwezen wordt...

 

Groet,

A33

 

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Michel:

Weet niet wat jullie allemaal op het internet uitspoken, maar heb deze nog niet gezien. Zodra ik m zie, gaat ie in de blacklist.

 

Dan is het helemaal goed. En dat soort dingen spook ik niet uit op het internet. Ik hou alleen van Thais eten :lol:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei HanW:

Wat is er zo erg aan die advertenties ??

Omdat daar mijn interesses niet naar uitgaan. Ik ga er van uit dat ik satelliet gerelateerde advertenties krijg op Sat4All of dat waar ik onlangs naar gezocht heb.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mojo:

Omdat daar mijn interesses niet naar uitgaan. Ik ga er van uit dat ik satelliet gerelateerde advertenties krijg op Sat4All of dat waar ik onlangs naar gezocht heb.

 

Dan moet ik je toch ernstig teleurstellen, want 95% van de advertenties die ik zie zijn niet satelliet gerelateerd, maar misschien is dat bij jou anders. De vier advertenties die ik momenteel zie gaan over Thaise dames (jawel), een mij niet bekend mobieltje, een advertentie met de tekst "This is Holland" en tenslotte iets over "Rompslomp.nl". Bij de laatste twee kan ik me helemaal niets voorstellen, maar dat ze iets met satelliet te maken hebben betwijfel ik sterk en ik heb er al helemaal nooit naar gezocht. Gewoon negeren dus, als het je niet interesseert. Het forum heeft de inkomsten uit deze advertenties hard nodig, vrees ik.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jouw gedrag op dit forum begint op te vallen. Misschien ben jij juist de gene die openheid van zaken zou moeten geven, want wij hebben jou al onder talloze andere namen hier gezien. :P

 

Ik voel mij verder geenszins verplicht enige openheid van zaken te geven, al zou dat mogelijk wel een hoop mensen verbazen, als men ziet wat alleen al deze kleine upgrade heeft gekost.

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sobeit:

Zeg je hiermee dat je het bewust doet?

Jullie allemaal lijkt mij ook niet juist 99.9% heb ik nog nooit naar gezocht of gekeken en is voor mij gewoon site vervuiling.

Je hebt het regelmatig over de kosten van de site mijn ervaring echter is dat een site er op na houden helemaal niet zo duur is en begin dus een beetje het gevoel te krijgen dat sat4all commercieel uitgebuit moet/gaat worden.

mocht het zo zijn dat financieel desondanks een probleem factor is denk ik dat dat hulp een optie is maar dan wel met openheid van zaken.

 

Een site er op na houden is niet duur? Je vergeet even het uurloon?

Een site runnen, zeker wanneer het een drukbezochte site is, is nogal een tijdrovend zaakje. Er zijn periodieke beveiligingsupdates, er sluipt altijd wel ergens een foutje in, de server waar de site gehost is moet goed onderhouden worden met patches en updates en ga zo maar door.

Stel dat je dagelijks 2 uur bezig bent, dan kost dat aan uurloon al rond de 100-150 euro...en dat 7 dagen per week. Dat mag best bekostigd worden met een beetje reclame.

Wanneer je een waardeloze site hebt met weinig bezoekers, dan kun je een punt hebben, maar ik vrees dat je het fenomeen ' internetforum' vreselijk onderschat.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Notnav:

Als ik met Opera een willekeurig draadje open, gaat dit gewoon snel, als ik echter een volgende pagina van het onderwerp wil lezen, door het kiezen van een paginanummer of volgende, dan wordt de op dat moment openstaande pagina blank en vervolgens blijft hij maar laden, maar er komt niets.

Doe ik hetzelfde in Chrome, dan werkt alles naar behoren

Schermopname (84).png

 

 

Klopt, dit probleem heb ik ook onder Safari 10.1.2 onder Mac OSX 10.12.6.

Als je kiest voor pagina herladen, dan verschijnt de inhoud van de pagina wel.

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
12 minuten geleden zei drz:

Een site er op na houden is niet duur? Je vergeet even het uurloon?

Een site runnen, zeker wanneer het een drukbezochte site is, is nogal een tijdrovend zaakje. Er zijn periodieke beveiligingsupdates, er sluipt altijd wel ergens een foutje in, de server waar de site gehost is moet goed onderhouden worden met patches en updates en ga zo maar door.

Stel dat je dagelijks 2 uur bezig bent, dan kost dat aan uurloon al rond de 100-150 euro...en dat 7 dagen per week. Dat mag best bekostigd worden met een beetje reclame.

Wanneer je een waardeloze site hebt met weinig bezoekers, dan kun je een punt hebben, maar ik vrees dat je het fenomeen ' internetforum' vreselijk onderschat.

 

Precies, maar ook gewoon een aantal vaste kosten zoals forum software 105,00 per 6 maanden, advanced prefixes, 45,00, NL vertaling 15,00, diverse administratieve plugins 65,00,  SSL certificaat verlenging 36,00, hostingkosten, jaarlijkse verlenging domein, reservering voor vernieuwing server (+/- 2200,00)......enz. enz.

 

Gaan we verder niet over door hier want dit ging over problemen met de upgrade. On-topic dus weer a.u.b. 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei sobeit:

Er is wel iets aan gedaan schijnbaar, het werkt nu weer goed.:)

 

Nou volgens mij niet.

Als ik op mijn iPad op een willekeurige pagina klik dan blijft de pagina laden en kom ik niet zomaar meer terug in de betreffende toreador, dus naar mijn mening nog steeds niet opgelost.

Als verdere toelichting nodig is dan hoor ik dat nog wel.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...