Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten


9 minuten geleden zei Michel:

Prefixes werken ook weer allemaal als het goed is. Daar zullen de feedhunters wel blij mee zijn ;)

Uiteraard !  ook het uploaden van screenshots via de harde schijf gaat nu probleemloos.

Is wat wennen aan de nieuwe outlook en enkele veranderingen maar ziet er mooi uit . Dank voor de aanpassingen. :)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De recente berichten in mijn bijlagen zijn er niet meer ,en mijn profiel foto beweegt niet meer

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
16 minuten geleden zei satencom:

De recente berichten in mijn bijlagen zijn er niet meer

Ik weet echt niet wat je daarmee bedoeld.

Citaat

en mijn profiel foto beweegt niet meer

Dat vinden de meeste leden vermoedelijk juist prettig ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk snap ik de nieuwe werkwijze niet maar op sommige fora zoals o.a. Joyne zie ik aan de bovenkant 2 tabbladen genoemd “Populaire vragen van...” respectievelijk “..Vragen zonder beste antwoord...”., zie bijlage.

Nu staat de tab “ ..Vragen zonder beste antwoord...”. standaard ingesteld waardoor het ongelezen bericht niet zoals verwacht bovenin staat maar ergens een stuk verder onderaan.

Ik zie hiervan het nut niet in maar het is ook hinderlijk dat ik soms voor een ongelezen bericht eerst naar beneden moet scrollen.

 

 

2720098F-3C87-4C5A-A1CC-EA780A6209B7.jpeg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Korte toelichting. de upgrade van dit forum is nu door IPS zelf gedaan omdat het simpelweg niet werkte en ik alles bij elkaar verspreid over ettelijke weken, dagen bezig ben geweest om die conversie uit te voeren. Uiteindelijk heeft men aangeboden de database voor ons gedeeltelijk handmatig te migreren. Dat gebeurde alleen op een heel ongunstig tijdstip omdat ik gewoon moet werken en het daar ook druk is.

Ik ben nu druk bezig alles naar jullie zin te maken, zo ook bovenstaande opmerking. Ik moet dan alleen alle instellingen forum voor forum nalopen en dat is een arbeidsintensief proces.

Blijf problemen a.u.b. gewoon zo volledig mogelijk vermelden, ze worden vroeg of laat opgepakt. Wensen voor nieuwe functionaliteit a.u.b. NIET in dit topic. B.v.d.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat was ook het meest gehoorde commentaar bij de vorige update.

Alles went!:D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zelf vind ik een 'skin' waarbij alles dichter op elkaar staat en het lettertype nét iets kleiner is (zoals op het oude forum) veel prettiger. Dat gaat de komende weken ook zeker veranderen, maar ik ben al lang blij dat de techniek achter het forum nu weer van deze tijd is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad even wennen, maar dat is met alle nieuwe zaken zo. In ieder geval hartelijk dank voor de ongetwijfeld vele uren die jullie in dit forum stoppen.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met Michel eens, een iets kleiner lettertype en alles iets dichter bij elkaar.

Je krijgt dan in één oogopslag wat meer te zien zonder naar beneden te hoeven scrollen.

Vooral handig als je vaak gebruikt maakt van een tablet, het ziet er top uit ik ben ervan overtuigt dat de puntjes op de I de komende weken nog gezet worden.

 

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop niet dat het nu gebruikte lettertype significant kleiner wordt want voor mij is het precies goed, bij een kleiner type zou ik de bril moeten opzetten.

De bijgevoegde bijlage geeft een goed beeld weer van het lettertype zoals ik dat nu op mij iPad zie en dat lijkt mij toch niet echt te groot.

 

ECD27500-43FE-4683-B3E8-7EA90A8D854A.png

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het lettertype blijkt inderdaad niet groter te zijn dan op het oude forum. het is met name de enorme hoeveelheid nutteloze ruimte die het allemaal erg groot maakt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...