Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten

Ik heb ook nog een klein foutje gevonden.

als je bij je profiel je locatie op hebt gegeven dan staat er op het forum als je ergens een reactie op geeft LocatieDenHaag bijvoorbeeld.

De spatie ontbreekt, niet echt belangrijk toch wilde ik het even melden.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


IMG_0243.PNGNu iets duidelijker?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Michel:

Ik weet echt niet wat je daarmee bedoeld.

 

ik zie alleen berichten uit 2016 ,en er  komen ook geen nieuwe berichten bij 

Mijn bijlagen.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat komt omdat de site nog een dag tot een paar paar dagen bezig is met het converteren  van alle data.

Zie ook: 

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top het is opgelost!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
12 uur geleden zei Michel:

Bekend: 2ehands is weg/werkt niet.

Daar komt deze week een alternatief voor.

Joh :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me tot nu toe opgevallen is (sorry als dit al gemeld is):

-Als je een draadje opent ga je niet naar het eerste ongelezen bericht.

-In de webversie (Chrome) kan ik, als ik een bericht maak, niet meer naar tekst-versie.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een rubriek opent dan zie je toch voor de nog ongelezen topics een bolletje of sterretje staan, dit is t.o.v. de vorige versie ongewijzigd.

Als je op het bolletje of sterretje klikt opent het eerste ongelezen bericht of bedoel jij iets anders?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Michel:

Dat komt omdat de site nog een dag tot een paar paar dagen bezig is met het converteren  van alle data.

Zie ook: 

is daarom OOK de zoekfunktie nog niet in orde?

krijg telkens helemaal -0-

en daarbij, hoeveel karakters is het minimum zoekwoord lang?

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...