Ga naar inhoud


Accu aangedreven rijden op de terugweg?


moonchild

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Dat doet mijn dikke diesel wel, afremmen op de Lichtmachine.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer het een G30 / G31 was met Cockpit Display kan je 3 verschillende skins kiezen, voor elk wat wils.

En inderdaad, ik heb tegenwoordig 2 vuldoppen achter de klep zitten, 1 voor de diesel en de andere voor de harn vloeistof.

 

Waterstof aangedreven voertuigen hebben voor mij de toekomst, niet urenlang aan het stopcontact hangen.

 

Gewoon bij elke windmolen een Wasserstof generator in een modulaite container zetten en een waterstof opslag vat er naast.

Kan ook gekoppeld worden aan het locale aardgas net.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Tripleboy:

Vraag me soms af waarom die elektrische auto's zichzelf niet bijladen tijdens het rijden, dat moet toch kunnen.

Doen ze  tijdens het remmen en van de bult af, remmen worden bijna niet gebruikt bij een el karretje.

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei ceesv:

Wanneer het een G30 / G31 was met Cockpit Display kan je 3 verschillende skins kiezen, voor elk wat wils.

En inderdaad, ik heb tegenwoordig 2 vuldoppen achter de klep zitten, 1 voor de diesel en de andere voor de harn vloeistof.

 

Waterstof aangedreven voertuigen hebben voor mij de toekomst, niet urenlang aan het stopcontact hangen.

 

Gewoon bij elke windmolen een Wasserstof generator in een modulaite container zetten en een waterstof opslag vat er naast.

Kan ook gekoppeld worden aan het locale aardgas net.

 

Weet je hoeveel kw stroom je nodig hebt om  1 kw waterstof energi te maken? (energie verspillen op grote schaal)

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn per dag periodes dat er een overschot is aan elektriciteit, zie het als opslag van.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af, hoe iedereen die met aardolie tot in de benzinepomp te maken heeft zou reageren moést iedereen elektrisch rijden. Er zullen er wel tussen zitten, die het op een of ander manier zou verhinderen o.i.d., als het nu misschien al niet het geval is. Hoeveel $ gaat er niet gemoeid met ruwe aardolie en verder?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat vraagt de kolenboer zich ook nog steeds af, terwijl hij zijn benzinepomp runt.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2017 om 18:45 zei oldebroek:

 

Weet je hoeveel kw stroom je nodig hebt om  1 kw waterstof energi te maken? (energie verspillen op grote schaal)

 

Integendeel. Het is de ultieme manier om bijvoorbeeld zonne-energie die je niet nodig hebt om te zetten in energie die je later weer kunt gebruiken. Veel beter dan dat gepruts met accu's. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Psychosammie:

 

Integendeel. Het is de ultieme manier om bijvoorbeeld zonne-energie die je niet nodig hebt om te zetten in energie die je later weer kunt gebruiken. Veel beter dan dat gepruts met accu's. 

1 ding is waterstof maken (ongeacht hoeveel energie je verspeelt), opslaan en in je auto 'tanken' is iets anders, we hebben het toch over vloeibaar gas.

Een voordeel met 'gewoon' elektrisch rijden is dat iedereen thuis al een stopkontakt heeft en dat stroom bijna overal toegankelijk is.

Zie je al voor je dat bijvoorbeeld alle dieselpompen vervangen gaan worden door waterstof pompen?

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat lijkt me beter dan dat de load op het electriciteitsnet niet meer te voorspellen is omdat men op willekeurige momenten de auto even inplugt. En belangrijker nog, als electriciteit straks de vervanger wordt van benzine, lpg en diesel, dan krijgen we straks ook accijns op kwh...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De waterstof van je locale windmolens kan je invoeren in je locale aardgas net.

Daarna ja je auto thuis gewoon aan het gas.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zullen ons wel moeten gewennen met een andere brandstof en liefst een die niet brand met co2 als resultaat

of een die in een brandstofcel omgezet wordt tot een inert product

 

enkelen hebben misschien nog kinderen en doen wat voor diens toekomst

waarom neem je anders kinders of komen die nog steeds via de ooievaar?

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...