Ga naar inhoud


Schokkende beelden


pieter532

Aanbevolen berichten

Mijn situatie is nog steeds  stabiel :)

En wat mij betreft einde discussie.

[VU+ Uno 4k SE 8.3] [VU+ ZERO 4k OpenPli 8.3] [ET7000 OpenPli 8.x]

[Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W]

[Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1]

[1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch nog een reactie ... paar weken geleden een mail (inclusief meerder herinneringen) gestuurd naar Xtrend (op e-mail adres support@nextv.kr).

Zeer teleurstellend van Xtrend. Voor mij een reden om bij mijn volgende aankoop niet te kiezen voor een Xtrend.

 

E-mail adres verkregen via de site http://www.et-view.net/ (envelopje linksonder).

[VU+ Uno 4k SE 8.3] [VU+ ZERO 4k OpenPli 8.3] [ET7000 OpenPli 8.x]

[Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W]

[Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1]

[1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan er niets over vinden, dit soort opmerkingen kunnen een firma schade berokkenen, daarom is de naam gewist tot er een bronvermelding bekend is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2017 om 16:18 zei ceesv:

Ik kan er niets over vinden, dit soort opmerkingen kunnen een firma schade berokkenen, daarom is de naam gewist tot er een bronvermelding bekend is.

 

Bron is in een PM naar je gemaild. Info komt van een 'officieel xtrend benelux' dealer alwaar je het kunt verifiëren.

aangepast door Dimmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ben zo vrij geweest om de Duitse tekst te vertalen.

------

Neem voor reparaties binnen de wettelijke garantietermijn contact op met de dealer bij wie u uw Xtrend hebt gekocht. 

Als u uw dealer niet kunt bereiken, kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen. Vul in dit geval de formule "RMA REQUEST FORM" in en stuur het naarxtrendet@gmail.com . De verdere procedure wordt 
per e-mail geïnformeerd.

 

Bedankt.

Vriendelijke groeten,

Xtrend

----

aangepast door pieter532

[VU+ Uno 4k SE 8.3] [VU+ ZERO 4k OpenPli 8.3] [ET7000 OpenPli 8.x]

[Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W]

[Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1]

[1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds ik OpenPli 6 heb geinstalleerd zijn de schokkende beelden weggebleven. In mijn logbestanden zie ik overigens nog wel de onderstaande (fout)meldingen.

=> bcmgenet bcmgenet.1 eth1: link up, 1000 Mbps,

=> full duplex bcmgenet bcmgenet.1 eth1: link down

 

Verder wil ik de leverancier bedanken voor zijn reactie (volgende keer graag in het Nederlands).

En ik blijf het niet netjes vinden dat niet op mijn e-mail is gereageerd en als je mijn e-mail (goed) gelezen had dan is het antwoord niet een RMA request.

[VU+ Uno 4k SE 8.3] [VU+ ZERO 4k OpenPli 8.3] [ET7000 OpenPli 8.x]

[Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W]

[Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1]

[1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pieter532,

dat is goed om te weten dat je het probleem kwijt bent!

middels OpenPli 6.0 voor je ET's

 

en die leverancier of importeur weet meestal niet wat er mis is met oude en/of alternatieve images

die gaat er meestal van uit dat je courante images gebruikt welke hij ook aanbeveelt

 

het kan nog net, schokkende beelden zijn anders >><< stotterende of hakkelige beelden had ik het genoemd

aangepast door Tonskidutch

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...