Ga naar inhoud


MTV zenders verdwijnen bij CD


HG5812

Aanbevolen berichten

Hallo.

Op de site van Canal Digitaal is het volgende te lezen:

 

Vanaf 1 oktober stopt VIACOM, de organisatie achter het merk ‘MTV’ met de doorgifte van de zenders MTV Dance, MTV Hits en MTV Rocks in de Benelux.

Als klant van Canal Digitaal kun je deze zenders vanaf 1 oktober helaas niet meer ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het gaat blijkbaar niet zo goed met bepaalde muziekzenders, er zijn er bij mijn weten al een hoop verdwenen. Is dat omdat deze doelgroep die liedjes van o.a. YouTube bekijkt?

Veel muziek zenders herhalen veel dezelfde liedjes, gelijk welk land, en dat verveelt op den duur.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

die zenders zullen in ieder geval niet door cd bijgevoegd kunnen worden, om dat ze niet op de cd transponders zitten, maar op die van Viacom

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje raar verhaal,  ik geloof er niks van.  CDS zal wel niet meer willen betalen.    Reclame gericht op de Benelux markt was er nooit te zien dus waar moeten ze dan mee stoppen?  Of stoppen ze ook voor andere pakketten dan?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei astro iris:

Op de Astra 2 is er nog keuze genoeg tussen een twintigtal muziekzenders.

Doorspekt van reclame. Bepaalde van die mtv zenders waren zo goed als reclame vrij.

Ik was benieuwd of ze ik nog ging kunnen bekijken met mijn conax kaart, maar ik vind geen site's meer voor herlaad tickets naar België toe. En helaas mag er mij niemand helpen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik mag hier geen reclame maken maar met wat zoekwerk kwam ik via via op een welbekende verkoopsite waar je zo te zien ook vanuit België kan bestellen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan CDS dan de Franse muziek-zenders door prikken? zoals Trace, die vond ik vroeger (toen ze nog ongecodeerd waren) veel beter dan die MTV's.

't is maar een idee.

  • Bedankt 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei sattv4iedereen:

Doorspekt van reclame. Bepaalde van die mtv zenders waren zo goed als reclame vrij.

Ik was benieuwd of ze ik nog ging kunnen bekijken met mijn conax kaart, maar ik vind geen site's meer voor herlaad tickets naar België toe. En helaas mag er mij niemand helpen.

 

ff googlen op mtv unlimited en de tickets kun je kopen via ***geen-reclame***.  De herlaad site bestaat gewoon nog dus ik ga er vanuit dat de zenders beschikbaar blijven op satelliet.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei sattv4iedereen:

Het gaat blijkbaar niet zo goed met bepaalde muziekzenders, er zijn er bij mijn weten al een hoop verdwenen. Is dat omdat deze doelgroep die liedjes van o.a. YouTube bekijkt?

Veel muziek zenders herhalen veel dezelfde liedjes, gelijk welk land, en dat verveelt op den duur.

En dan hebben we het nog niet eens over de beeldkwaliteit van deze MTV zenders!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...