Ga naar inhoud


MTV zenders verdwijnen bij CD


HG5812

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Codx:

Sommige  hebben duidelijk geen idee waar ze het over hebben omdat ze die zenders nooit kijken..  nogmaals: De mtv thema kanalen waar het hier over gaat zenden juist 24/7 muziek uit en geen series of ander rommel.  

Inderdaad Codx, ik kijk geregeld naar MTV Rock (wordt namelijk stilaan een oude "rocker-rakker") en buiten nu en dan wat reclame inderdaad 24/7 muziek.

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uur geleden zei Codx:

Sommige  hebben duidelijk geen idee waar ze het over hebben omdat ze die zenders nooit kijken..  nogmaals: De mtv thema kanalen waar het hier over gaat zenden juist 24/7 muziek uit en geen series of ander rommel.  

Idd, daar komt alleen maar music op en deze gaan nu juist weg .

mtv nl , dat noem ik geen muziekzender , maar die blijft natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei astro iris:

Dus Canal Digitaal heeft in communicatie een voetje voor.

Klopt, niets hiervan terug te vinden op de TVV website onder service noch onder Nieuws & Blog.

Zou dus wel een jammerlijke zaak zijn want zoals door anderen hier al gezegd, is er op deze themazenders geen of amper reclame en kijk ik vrij regelmatig naar deze zenders.

In ieder geval vind ik deze zenders een pak beter dat die Tsjechische Retro die ze ons ook willen aanbieden zogezegd als extra zender.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, ik had ook een mtv unlimited kaartje, maar helaas, vind ik geen herlaadkaarten meer, en kan niemand mij helpen vanwege de boardregels.

maar of het enkel cds zal zijn, of meer, zal je zien, welke coderingen er vanaf 1 oktober verdwijnen. Als de 0100 en 0500 codering wegvalt, dan zal het voor m7 gedaan zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee waarom ze het bij de ene wel en de andere niet zouden doen.

De Voetbaltax die voor extra kosten zorgt??

 

@sattv4iedereen heb je dan wel goed gezocht? Met een vrij generieke zoekterm zoals "mtv unlimited ticket kaufen" kom je al ver denk ik...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei sattv4iedereen:

Jammer, ik had ook een mtv unlimited kaartje, maar helaas, vind ik geen herlaadkaarten meer, en kan niemand mij helpen vanwege de boardregels.

maar of het enkel cds zal zijn, of meer, zal je zien, welke coderingen er vanaf 1 oktober verdwijnen. Als de 0100 en 0500 codering wegvalt, dan zal het voor m7 gedaan zijn.

 

Stond zo'n beetje uitgespeld in de PM die ik je stuurde, maar als je die niet leest... ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-9-2017 om 14:35 zei grondstof:

Bij Ziggo en KPN verandert er niets dus denk ik dat Canal Digitaal/ M7 een nieuwe bezuinigingsronde heeft gestart door het schrappen van deze MTV zenders.

 

Het heeft niks met M7/CD te maken, Viacom stopt zelf met verspreiding via sat.

 

Lees ook Totaal TV.

Op 2-9-2017 om 14:35 zei grondstof:

Bij Ziggo en KPN verandert er niets dus denk ik dat Canal Digitaal/ M7 een nieuwe bezuinigingsronde heeft gestart door het schrappen van deze MTV zenders.

 

Het heeft niks met M7/CD te maken, Viacom stopt zelf met verspreiding via sat.

 

Lees ook Totaal TV.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Emekli:

 

Het heeft niks met M7/CD te maken, Viacom stopt zelf met verspreiding via sat.

 

Lees ook Totaal TV.

 

Het heeft niks met M7/CD te maken, Viacom stopt zelf met verspreiding via sat.

 

Lees ook Totaal TV.

 

Ik kan moeilijk geloven dat Viacom stopt met de verspreiding via satelliet aangezien ze heel wat andere pakketten via die weg ook hun signaal leveren, tevens hebben mensen met een MTV card geen bericht gehad dat het stopt. 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men zal zien welke coderingen op 1 oktober wegvallen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat in het artikel van Totaal TV dat ze de uitzendingen van de betreffende zenders op de Astra 1 staken, te weinig kijkers?

 

Ik vind het een vreemd verhaal, maar ze kunnen ook naar de Astra 3 uitwijken, is denk ik een heel stuk goedkoper als het om de Benelux gaat.

 

Ik dacht dat ze juist op de Astra 1 zitten wegens dat het voor meer landen uitgezonden wordt, als ze daar stoppen, dan betekend dat ze voor alle aanbieders die het via de satelliet doorgeven, te weinig kijkers trekken, dat lijkt mij sterk.

 

Als het zo door gaat, dan kan Canaldigitaal en aanverwanten straks op de satelliet de stekker er uit gaan trekken, er komt dan wel erg veel ruimte in de ruimte voor terug.

 

Als alles via vaste lijnen goedkoper is, dan kunnen straks alle betaalde zenders op satelliet inpakken, het voordeel is dat er in dat geval veel ruimte voor FTA voor terug gaat komen, en nog in hoge kwaliteit ook, want dan kunnen de satelliet verhuurders de "hoge" verhuurprijzen niet volhouden.

 

Op palingzenders zit ik niet te wachten, van die muziek ga ik braakneigingen krijgen.

 

AT5 zou ik best als één van de vervangers leuk vinden, maar dat is slechts 1 zender.

 

Ik mis "The Music Box", was altijd een fijne zender, echter keek ik dat toen nog in het ouderlijk huis woonde en via de analoge kabel het kon zien. Veel muziek, geen gezeur van een VJ's en af en toe reclame wat niet storend was.

 

Je hebt of had, dat weet ik even niet, ook een Duitstalige zender die veel muziek uitzend, vrij te ontvangen is, reclame uitzend, maar niet irritant is, ben even de naam kwijt, weet iemand hoe die zender heet en of deze er nog is?

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het weer, "De LUXE Music", is deze zender nog op de Astra 1 FTA te ontvangen?

 

Sorry, ik kijk al een tijd bar weinig TV meer, heb het te druk met andere zaken, moet nog steeds een Triple kop aanschaffen. Wat ik nu zie is alleen de Astra 3, maar dat zou voor tijdelijk zijn en is wat uitgelopen.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...