Ga naar inhoud


MTV zenders verdwijnen bij CD


HG5812

Aanbevolen berichten

Vroeger was viva duitsland ook een van mijn favoriete muziekzenders.

wat het mtv kaartje betreft, zal ik even de kat uit de boom kijken, als de uitzending op astra 1 wegvalt. Als ze straks bvb vh-1 classics ook zouden weghalen wegens te weinig kijkers, dan sta ik daar weer met een verloren investering, en de laatste maanden heb ik er al genoeg verloren gedaan voor sat ontvangst:(.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


20 uur geleden zei ilseonline:

Ik weet het weer, "De LUXE Music", is deze zender nog op de Astra 1 FTA te ontvangen?

 

Sorry, ik kijk al een tijd bar weinig TV meer, heb het te druk met andere zaken, moet nog steeds een Triple kop aanschaffen. Wat ik nu zie is alleen de Astra 3, maar dat zou voor tijdelijk zijn en is wat uitgelopen.

 

 

15 uur geleden zei HG5812:

Ja. Die is er nog. 

 

En zelfs ook op Eutelsat 9A, dus op dezelfde satelliet als Joyne en VIVA ook.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Alex1970:

 

 

En zelfs ook op Eutelsat 9A, dus op dezelfde satelliet als Joyne en VIVA ook.

 

Ik wil naar een triple LNB, maar dat is alleen als ik bij Canaldigitaal blijf zitten, anders liever een Big Bisat, echter krijg ik dan weer extra spullen er tussen wat ik liever niet wil, maar als Canaldigitaal die duurder wordt met het € 10,- pakket, dan wil ik dat ook niet.

 

De Luxe Music vindt ik een fijne zender, momenteel ontvang ik deze niet, maar daar wil ik verandering in gaan aanbrengen.

 

Zit VIVA niet (FTA) op 1 van de Astra 3 bekende Astra satellieten?

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ilseonline:

 

Ik wil naar een triple LNB, maar dat is alleen als ik bij Canaldigitaal blijf zitten, anders liever een Big Bisat, echter krijg ik dan weer extra spullen er tussen wat ik liever niet wil, maar als Canaldigitaal die duurder wordt met het € 10,- pakket, dan wil ik dat ook niet.

 

De Luxe Music vindt ik een fijne zender, momenteel ontvang ik deze niet, maar daar wil ik verandering in gaan aanbrengen.

 

Zit VIVA niet (FTA) op 1 van de Astra 3 bekende Astra satellieten?

 

 

Als je nu €10 betaalt voor Canal Digitaal is Joyne bij lange na niet goedkoper. Denk ook aan aanschaf van nieuwe apparatuur.

Deluxe Music zit FTA op Astra 1N (19.2°E) 12148 H en op Eutelsat 9A (9°E) 11785 H.
VIVA zit FTA op Astra 1M (19.2°E) 11973 V en op Eutelsat 9A (9°E) 11785 H. Bij beiden 2:00-14:00.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alex1970,

 

Dank voor de info, Nieuwe apparatuur komt op den duur als het nog zin heeft, dan heb ik het over de alternatieve ontvangers, nu zit ik nog met een gebaksdoos M7 SAT801 van CDS.

 

Citaat

Deluxe Music zit FTA

 

Mooi, zodra de Triple kop er op zit, dan zal die weer vaak aan staan.

 

Citaat

VIVA zit FTA op Astra 1M (19.2°E) 11973 V 2:00-14:00

 

Hey, ook tof, maar waarom van 2 tot 14 uur? Delen ze een zender? Op zich niet heel erg, ik kijk vaak in de nacht, maar voor overdag zou het ook leuk zijn.

 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ilseonline:

@Alex1970,

 

Hey, ook tof, maar waarom van 2 tot 14 uur? Delen ze een zender? Op zich niet heel erg, ik kijk vaak in de nacht, maar voor overdag zou het ook leuk zijn.

 

Ja, met Comedy Central.

 

Viva heeft ook een app, maar werkt alleen met een Duits IP adres.

https://play.google.com/store/apps/details?id=tv.viva.charts

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-9-2017 om 17:40 zei satmaat:

Bij de overige M7 group merken, die ook MTV zenders doorgeven:

 

TéléSAT

TV Vlaanderen

HD Austria

Skylink.sk

Skylink.cz

 
is er nog geen melding gemaakt, van het verdwijnen van de  MTV zenders.

hoi,

 

skylink meld dat de zenders gewoon beschikbaar blijven na 1 oktober

Klanten TV Vlaanderen en CanalDigitaal  zullen op 1 oktober de  programma's van MTV Dance, MTV Hits and Rocks MTV verliezen. De reden voor het verwijderen van de programma's is het beëindiging van deze stations in de Benelux.

Voor klanten van satelliet-platform Skylink in de Tsjechische Republiek en de Slowaakse Republiek heeft dit geen effect. de zenders zullen beschikbaar zijn na die datum. 

bron: Jaromír Glisník, lid van de M7 Group. 

 

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Eduard07:

Ik begrijp niet wat er specifiek te beëindigen valt in de Benelux als deze zenders gewoon doorgaan.

Dat ze geen rechten meer moeten betalen voor de benelux?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

TV Vlaanderen

WO 06/09 | Wijziging MTV aanbod

VIACOM, de groep achter de zenders van MTV, stopt op 1 oktober met het uitzenden van MTV Dance, MTV Hits en MTV Rocks in de Benelux. Dit betekent dat deze zenders vanaf deze datum niet langer beschikbaar meer zijn bij TV VLAANDEREN.

 

 

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Tuurlijk is gewoon een geld kwestie en niks meer dan dat.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...