Ga naar inhoud


v6 -cds-tvv


Aanbevolen berichten


3 uur geleden zei zazza123:

pm maar , ik kom wel af met 3 decoders lol

leuk weer te prutsen als vroeger en ik heb het je bewezen sattv4iedereen

 

Waar ik woon, ben je op afspraak altijd welkom. Probleem, ik ontvang astra 3 niet. Maar misschien kunnen we samen proberen of dit lukt met een selfsat hd50 ipv hd30.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎18‎-‎9‎-‎2017 om 15:28 zei Tonskidutch:

v2 wo2 m7 bak van zaz 123 met mag op net tvv cds hak lol

zoek maar eens op sat4all

staat er allemaal uitgelegd in het topic

 

wat?  Kun je nog onduidelijker zijn, geef gewoon een link man.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei zazza123:

codx? wat wil je?

 

De betere vraag is, wat wil tonskidutch met z'n cryptische boodschap.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-9-2017 om 11:10 zei Michel:

Ook hier mag je verregaand discussiëren over de techniek achter coderingssystemen, je mag alleen niet de informatie verstrekken hoe je exact gratis kunt kijken.

 

Het gaat niet om gratis kijken, maar kijken met een betaalde kaart (of chip) in een enigma2 ontvanger zonder gebruik te maken van een CI module.

Dat is wel iets anders dan gratis kijken.

 

Willy

  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er eigenlijk CI modules voor TNTSat (of compatibel met)?

Geen zin om schotel aan te passen/uit te breiden (om Fransat te kunnen nemen) en in mijn Solo 4K enkel nog een CI slot leeg.

 

Alternatief wordt een smargo aansluiten; maar achteraan gebruik ik de 2 USB poorten al. Een stickje van 32GB er op om oa de EPG op te cachen; en een externe USB disk die meer uit dan aan staat maar waar nog oude opnames van op de Rebox op staan.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger had je een hobby module, die werkte, maar omdat ze blijkbaar opgepakt zijn, blijft de support weg. Ik betreur het ook dat tntsat geen module wil uitbrengen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-9-2017 om 22:40 zei Dimmie:

Ik sluit me aan bij Codx. Dit is toch geen raadselforum, als iedereen zo berichten gaat neerzetten wordt het een puinhoop.

Voor een newbie, onbegrijpelijke taal, voor een doorgewinterde hobbyist niet.

V6 duid op kaarten die aan versie V6 zitten zoals o.a. tntsat, fransat.

Cds: canal digitaal satellite

Tvv: tv Vlaanderen.

:grin: :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sattv4iedereen:

Voor een newbie, onbegrijpelijke taal, voor een doorgewinterde hobbyist niet.

V6 duid op kaarten die aan versie V6 zitten zoals o.a. tntsat, fransat.

Cds: canal digitaal satellite

Tvv: tv Vlaanderen.

:grin: :)

 

Dat gedeelte begrijpt de gemiddelde hobbyist best wel, alleen daarmee is nog steeds de oplossing van het raadsel niet gegeven.

 

Het is de bedoeling dat je van de rebus (of raadsel, net hoe je het noemen wilt) van Tonskidutch een link maakt. 

 

Als ik je antwoord zo lees dan mag dat voor jou geen probleem zijn, dus graag even die link posten. Bedankt ! :grin: :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 21-9-2017 om 10:43 zei Tonskidutch:

daar zazza123 enkel woorden met minder dan vier letters gebruikt in zijn titel welke niet per zoekfunctie bruikbaar zijn gaf ik deze reactie

 

Dat haal ik er niet uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...