Ga naar inhoud


Installatie probleem met Windows 8.1


psv

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je bij het maken van de Windows 10 USB stick wel gekozen voor een opstart image voor een ander computer als waarmee je de image maakt.

Ik bedoel je moet het vinkje weghalen voor "Gebruik de aanbevolen opties voor deze pc"

Ik heb daar ook wel eens een fout mee gemaakt en dan werkt installeren niet.

aangepast door Pionewbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is raar, dat de drivers van op de site het niet doen. Als oorspronkelijk Windows 7 erop stond, zou ik die even proberen. Let erop dat je de juiste kiest is je windows 32 bits, deze nemen. 64 bits deze nemen.

Ik heb ook eens een hardnekkige gehad waar ik geen windows op kreeg. Ik zette er een linux op, en daarna windows en het lukte. Wat ook bij mij nog roet in het eten heeft gegooid was een verkeerde instelling in de bios. Na zoeken, gevonden, en toen lukte het wel. Als je een smartphone hebt, kan je de qr code eens scannen en wie weet vindt je op die link ook meer info.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het typenummer 7715Z moet zijn i.p.v. 77152.

Op https://nl.answers.acer.com/app/answers/detail/a_id/7816# lees ik o.a.

Citaat

Hoe installeer ik mijn besturingssysteem opnieuw met Recovery CD's of DVD's?

Als u Windows niet kunt installeren via Acer eRecovery Management, gebruikt u de Recovery CD's of DVD's om de oorspronkelijke software opnieuw te installeren ...

 

Als u geen recoverymedia heeft gemaakt of er geen recoverymedia beschikbaar zijn, neemt u contact op met onze Klantenservice voor informatie over het verkrijgen van een set Recovery CD's of DVD's.

 

Windows 7 stuurprogramma's te vinden op https://www.acer.com/ac/nl/NL/content/support-product/1781?b=1

Laptops hebben vaak van desktops afwijkende hardware, daarom zal een generieke Windows distributie specifieke stuurprogramma's nodig hebben om te kunnen functioneren.

 

Misschien zul je ook Acers activation code nodig hebben.

 

Google op "Acer Aspire 7715Z recovery disk".

 

 

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb van Acer de recovery cd`s ontvangen, maar het lukt niet, ik heb eerst de SCD-DVD gebruikt , maar in het scherm dat verschijnt kan ik alleen

Afsluiten selecteren, daarna heb ik de Disk Delete DVD gebruikt maar op het scherm dat dan verschijnt staat "The system cannot find the batch label

specified NOHDD error. X:\windows\system32. wat is er aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is je schijf dan wel in de Bios te zien, en geconfigureerd?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ik heb ze allemaal uitgeprobeerd en ze zijn niet te zien in de bios, eentje wel maar die was ook in de bios te zien, maar daar gaf het aan

als dat er te weinig schrijfruimte was, en kon dus zo niet uitgevoerd worden. die oude schijven zijn altijd goed geweest waarom doen ze het nu niet meer

of doe ik iets niet goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niets heeft het eeuwige leven, is er een computer te vinden waar die schijven nog wel werken?

Zijn de schijven compatibel met je toestel?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...