Spring naar bijdragen
astro iris

Binnenkort bij Telenet met gepersonaliseerde reclame

Aanbevolen berichten

Ik ken nogal wat mensen die Telenet flink zat zijn hoor, dat vastgeroest zijn is nu snel aan het veranderen, en overstappen zal nog veel makkelijker worden volgend jaar als de nieuwe regelgeving in voege gaat treden.

 

Voor mij is TN de grootse ramp die we op media gebied ooit gekregen hebben, en ooit zal het ze zuur opbreken, dat ze nu flinke bochten aan het maken zijn bewijst hoe ze voorheen lak hadden aan hun klanten, monopoly is verleden tijd en daar kunnen zij slecht aan wennen, wij daarentegen.

 

bewerkt door Tripleboy

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

wel nog steeds verplichting om een gsm abbo te hebben bij orange om tv te kunnen kijken, dat schrikt sommige af, en het zou goedkoper kunnen zonder dat gsm abbo ook.

mensen zitten toch vastgeroest aan hun provider en hebben geen zin om te veranderen telkens er iets beter of goedkoper komt.

de rompslomp van veranderen houd hen tegen, hoor dit in mijn omgeving genoeg.

en dan betalen ze graag iets meer telkens.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Tripleboy:

Ik ken nogal wat mensen die Telenet flink zat zijn hoor, dat vastgeroest zijn is nu snel aan het veranderen, en overstappen zal nog veel makkelijker worden volgend jaar als de nieuwe regelgeving in voege gaat treden.

 

Voor mij is TN de grootse ramp die we op media gebied ooit gekregen hebben, en ooit zal het ze zuur opbreken, dat ze nu flinke bochten aan het maken zijn bewijst hoe ze voorheen lak hadden aan hun klanten, monopoly is verleden tijd en daar kunnen zij slecht aan wennen, wij daarentegen.

 

ben telenet klant voor internet en had deze week probleem omdat werkmannen tijdens het werken mijn kabel hadden geraakt en dan in die kast waar de kabel binnenkomt zijn beginnen prutsen zodanig dat ik zonder internet en signaal zat, direct gebeld naar telenet en de technische dienst gesproken, en dag erna in de namiddag stonden ze hier al en was het na half uurtje opgelost en moet de 85 euro kosten niet betalen voor de werken.

vind dat dit toch ook eens vernoemd mag worden dat je wel service krijgt voor je geld.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Telenet blijft tv-klanten verliezen

 

Voor het derde kwartaal op rij verliest Telenet tv-klanten. Op 9 maanden tijd hebben 51.500 tv-abonnees het bedrijf vaarwel gezegd. Tegelijk verliest Telenet zijn contract met Studio 100, waardoor de kinderprogramma's van het productiehuis vanaf volgend jaar niet meer in de Telenetcatalogus zitten.  

 

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/10/26/telenet-blijft-tv-klanten-verliezen/

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei digitaal kijker:

ben telenet klant voor internet en had deze week probleem omdat werkmannen tijdens het werken mijn kabel hadden geraakt en dan in die kast waar de kabel binnenkomt zijn beginnen prutsen zodanig dat ik zonder internet en signaal zat, direct gebeld naar telenet en de technische dienst gesproken, en dag erna in de namiddag stonden ze hier al en was het na half uurtje opgelost en moet de 85 euro kosten niet betalen voor de werken.

vind dat dit toch ook eens vernoemd mag worden dat je wel service krijgt voor je geld.

Dat is toch een verplichting die ze hebben, en gezien je toch al teveel betaald en u de veroorzaker niet was van het probleem zou wel heel vreemd over komen als je diende te betalen.

Die herstellingen gebeuren door onderaannemers, en daar moet je geluk mee hebben, want er zitten ook prutsers bij.

 

Kortom ze hebben een verplichting nagekomen, en deze binnen de wettelijke termijn verzorgd, niets bijzonders aan dus.

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Om een vlotte overschakeling te kunnen maken, zou er een universele dvb-c/s/t en ip setop box moeten komen of tv, en iedere aanbieder in Vlaanderen, verplichten een ci aan te bieden.

Als mensen enkel een andere ci nodig hebben, zou de overstap misschien sneller verlopen. Natuurlijk moet er nog altijd interventie zijn van een technieker.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
52 minuten geleden zei sattv4iedereen:

Om een vlotte overschakeling te kunnen maken, zou er een universele dvb-c/s/t en ip setop box moeten komen of tv, en iedere aanbieder in Vlaanderen, verplichten een ci aan te bieden.

Als mensen enkel een andere ci nodig hebben, zou de overstap misschien sneller verlopen. Natuurlijk moet er nog altijd interventie zijn van een technieker.

 

dit zal er nooit komen een algemene ontvanger waarbij elke provider dan enkel iets moet toevoegen zodat je kan kijken en gemakkelijk kan overgaan naar een ander door de verschillende gebruikte epg software en andere software voor on demand dingen.

een CI module bied buiten orange en proximus/scarlet elke aanbieder aan in Vlaanderen.

denk dat je droom nog lang kan duren in belgie waar elke provider liever zijn eigen diensten aanbieden en controle over hebben.

2 uur geleden zei Tripleboy:

Dat is toch een verplichting die ze hebben, en gezien je toch al teveel betaald en u de veroorzaker niet was van het probleem zou wel heel vreemd over komen als je diende te betalen.

Die herstellingen gebeuren door onderaannemers, en daar moet je geluk mee hebben, want er zitten ook prutsers bij.

 

Kortom ze hebben een verplichting nagekomen, en deze binnen de wettelijke termijn verzorgd, niets bijzonders aan dus.

 

 

 

er mag toch nog iets positief gemeld worden naast alle negatieve dingen, er word veel geklaagd over telenet en andere providers en als men iets positief meld dan word dat als normaal bestempeld.

voor hetzelfde geld zegt die installateur dat het op mijn kosten is want die werkmannen heeft die niet gezien en moet hij afgaan op mijn woord.

en werken door een installateur rekenen ze altijd 85 euro aan, ook al is het niet uw schuld, dit ook al meermaals gelezen op fora van telenet.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je een modem only gebruikt voor internet, zijn hun internet en vaste telefoondiensten te doen.

Echter van de tv, ben ik niet zo tevreden. Maar dankzij hun ci+ module, zijn er momenteel leuke alternatieven, die hun tv aanbod voor het moment aantrekkelijk maakt.

Ik lees veel klachten over hun gsm bereik van mensen die overgeschakeld zijn op hun netwerk. Maar daar komt gehoor op, wie slecht gsm bereik heeft thuis, plaats men een femtocell.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei sattv4iedereen:

Als je een modem only gebruikt voor internet, zijn hun internet en vaste telefoondiensten te doen.

Echter van de tv, ben ik niet zo tevreden. Maar dankzij hun ci+ module, zijn er momenteel leuke alternatieven, die hun tv aanbod voor het moment aantrekkelijk maakt.

Ik lees veel klachten over hun gsm bereik van mensen die overgeschakeld zijn op hun netwerk. Maar daar komt gehoor op, wie slecht gsm bereik heeft thuis, plaats men een femtocell.

Dat is door het base netwerk dat niet sterk genoeg is, met het orange netwerk hadden ze overal goeie ontvangst, nu met base is dat de helft minder maar daar word aan gewerkt.

heb het gelukkig niet,enkel internet.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


  • Onlangs hier   0 leden

    Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid