Jump to content

Binnenkort bij Telenet met gepersonaliseerde reclame

astro iris
 Share

Recommended Posts

• Replies 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lijkt me idd een interessant filmpje. Ik bekijk het eens als ik wat tijd heb...

VU+Duo2 op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 in bureau op Loewe Connect iD46 SL221, nVidiaShield op slaapkamer icm Loewe One 55 UHD HDR tv

• V.I.P.

speel ik de opname op TV of via TV box af, dan mag ik niet doorspoelen.

speel ik dezelfde opname af op de pC met App, dan kan ik gewoon lekker doorspoelen en zie zelfs de reclameblokken als markering.

maar dat geld hier voor Ziggo tot dato heden

er is ook een verschil in, opname is al klaar

en opname is herbeginnen van af start terwijl er wel nog in de cloud wordt opgenomen

als dat anders wordt vliegt die provider er onherroepelijk uit en neem ik een 5G provider

Dark Black

Kristina Train

Ik heb inmiddels dat filmpje eens bekeken. Ik schrok van de "pest" mogelijkheden die CI+ biedt.

Sinds wij op de zaak met Loewe bezig zijn, hebben we wel meer klanten die middels hun interne HDD en Telenet CI+ kaart opnames maken. Moederbord swap en byebye opnames van versleutelde zenders.

Erg netjes van de softwaremakers van onze geliefde Enigma 2 boxen dat die restricties daar niet schijnen te werken. Lijkt me dan ook dat het verboden spoelen het dan niet doet... 🤔

VU+Duo2 op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 in bureau op Loewe Connect iD46 SL221, nVidiaShield op slaapkamer icm Loewe One 55 UHD HDR tv

5 uren geleden, RaveMaus zei:

Ik heb inmiddels dat filmpje eens bekeken. Ik schrok van de "pest" mogelijkheden die CI+ biedt.

Sinds wij op de zaak met Loewe bezig zijn, hebben we wel meer klanten die middels hun interne HDD en Telenet CI+ kaart opnames maken. Moederbord swap en byebye opnames van versleutelde zenders.

Erg netjes van de softwaremakers van onze geliefde Enigma 2 boxen dat die restricties daar niet schijnen te werken. Lijkt me dan ook dat het verboden spoelen het dan niet doet... 🤔

Ik hoop dat die het dan ook blijven doen, maar gerust ben ik daar niet in.

• 2 weeks later...

Heeft er iemand een idee wanneer men de verplichte reclameblok gaat inschakelen bij Telenet?

Hoorde in de zomer spreken over september, maar verder weinig concreets meer gehoord.

Er si sprake van eind september op hun laatste tv boxen, die waar je kan tegen praten, en later de oudere.

benieuwd wat er zal gebeuren met die oudere, mocht die netwerkkabel er niet inzitten.

in die nieuwe wordt er in de cloud opgenomen, en is het gemakkelijk om in het begin reclame te tonen.

bij een hdd opname, is dat waarschijnlijk al moeilijker.

Ik ben er ook bang voor, dat vroeg of laat, de ci+ het niet meer (al of niet tijdelijk) zal doen op onze hobby boxen.

Ontvangst hotbird met tivusat kaart via de vu zero 4K.cd riant (tijdelijk enkel de tv app).tvv sat en antenner via tv. telenet met de telenet box, en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ (tv met een kaartje).Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Gaan we eind september dus in de gaten houden.

Ik dacht precies hetzelfde dat het met de oudere digicorders toch te omzeilen moest zijn door die ethernet uit te trekken...

Waarom zou je denken dat CI+ het in de toekomst niet meer zal doen? Zolang de kaart kan gekoppeld worden met de software lukt dat toch. Of je nu koppelt met de software in de tv of met die box, wat is het verschil? 

• 4 weeks later...
  • Moderators

Voor mij zou daarmee een grens bereikt zijn, wanneer je verplicht wordt die reclame weer te geven en je niet kunt wegzappen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.