Ga naar inhoud


Dyson (stofzuiger fabrikant) gaat electrische auto´s bouwen


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Te lezen hier: https://www.theguardian.com/technology/2017/sep/26/james-dyson-electric-car-2020

 

Als deze auto´s en de service net zo catastrofaal slecht zijn als de veel te dure stofzuigers dan zal ik er nooit een kopen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou kunnen. Veel hangt van het model af. Ik heb bij het verschijnen van het Dafje meteen het vermoeden gehad dat deze het nooit zou redden met dat lullige model.

Maar Dyson is niet in alles slecht imo.

 

Heb nl. zelf al een jaar of 15 een Dyson in gebruik en stofzakken bespaard, maar het ding was mooi maar duur.

Hij werkt beter dan de Nilfisk die ik er voor had en ook dan de Philips daarvoor, maar er zijn er inmiddels ongetwijfeld die beter zuigen en hij maakt herrie in een hoog frequentie-gebied. Zeg maar een straaljager terwijl de rest een propeller heeft.

Verder een probleemloos geval al die jaren en idd. geen last van het minder worden van de zuigkracht bij vulling mits je het filter af en toe schoon maakt.

Bij de handzuigers is de Dyson als beste getest door o.a. de consumentenbond, fwiw. Ik heb diverse handzuigers gehad en vond ze allemaal matig tot slecht, terwijl die Dyson het idd. uitstekend doet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gebruiken ook al een jaar een Dyson op batterijen en ik heb nog geen klachten gehoord.

Zuigt zeker zo goed als onze Phillips op 230V die dan ook veel minder gebruikt wordt.

 

En met de haren van de hond heeft hij geen problemen, alhoewel er een speciale versie bestaat voor mensen met honden.

Onlangs voor de eerste keer de aanzuigmond met roller proper gemaakt en dit geen heel handig omdat je alles kan openmaken en uit elkaar halen.

 

Dus zo slecht zullen ze wel niet zijn.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...