Ga naar inhoud


Canal digitaal App


chez

Aanbevolen berichten

Dag Allemaal,

 

Ik heb een vriendin die wil graag nederlandse tv in Spanje kijken en mag geen schotel ophangen

Er is nu een nieuwe app van Canaal digitaal waarmee je ook live tv kan kijken.

Volgens de dame die ik aan de lijn had van canaal digitaal kan ze dit dan toepassen in Spanje.

Maar als ik naar de advertentie kijk van canaal digitaal m.b.t. de app dan zie ik dat ze adverteren met overal in Nederland kun je op elke tv met de app kijken.

Dus dat zou dan niet in Spanje zijn....

Is er iemand die mij dit kan bevestigen dat de app ook in het buitenland werkt?

Alvast bedankt,
Chez

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In Italië werkt het op een tablet die via mobiel internet (Vodafone Nederland) is verbonden. Via de Wifi van de camping werkt het niet.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar de opmerking "droom lekker verder" op slaat: ik woon in Berlijn en ben voor mijn werk veel op reis. De afgelopen weken kon ik zonder problemen zonder VPN kijken in onder andere Madrid, Brussel en Wenen. Net nog even gecheckt: hier in Berlijn nog steeds geen probleem. Aanvankelijk werkte de app zonder VPN, toen een tijdje alleen met VPN en nu sinds enkele weken weer zonder. Dat zijn de feiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei zeeteefje:

Werkt bij mij alleen in het buitenland als ik een VPN gebruik... Wellicht heeft Heartsequencer de app minder dan een maand in gebruik?

 

Inderdaad....moet ik wel even afwachten of het naar 2 weken nog goed is :mellow:...

aangepast door Heartsequencer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je kijkt via je mobiel, met een NL databundel. Ik praat over mensen met een vaste internet verbinding in het buitenland en mensen die via een buitenlandse internet dienst wllen kijken, deze kunnen zonder VPN echt niet kijken. Alles wat te maken heeft met een NL provider werkt uiteraard.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik kijk niet via een NL datenbundel. heb ik niet omdat ik permanent in het buitenland woon, dat had ik al gezegd. ik kijk dus ofwel via Wi-Fi thuis (Duitse provider) , Wi-Fi in een hotel ergens op deze wereld,  en af en toe via een Duitse datenbundel. anders was mijn eerste reactie uiteraard niet relevant geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is een update van de App uitgekomen: 

 

Ook de Canal Digitaal TV App 2.0 is vernieuwd. Maak je al gebruik van deze gratis app dan krijg je een verzoek om deze up te daten op het apparaat waarop je de app gebruikt. Na deze update is de Canal Digitaal TV App 1.0 niet meer beschikbaar om te downloaden. Gebruikers van de 1.0-app krijgen het verzoek de bijgewerkte 2.0-app gratis te downloaden. Maak je nog geen gebruik van de Canal Digitaal TV App? Download deze dan gratis in de Google Play Store of Apple’s App Store en log in met je Mijn Canal Digitaal-gegevens. 

 

Canal Digitaal TV App 2.0 en LIVE TV (https://livetv.canaldigitaal.nl/)

Opnemen op Afstand toegevoegd (via de app opname programmeren voor met internet verbonden MP-201 en opnames beheren)

Bekijk op TV toegevoegd (via met internet verbonden MZ-101 of MP-201 uitzending op de app naar tv-scherm sturen)

Ondertiteling standaard aan en past zich beter aan het gekozen formaat van het afspeelvenster aan

 

(bron : canaldigitaal.nl)

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...