Ga naar inhoud


Canal digitaal App


chez

Aanbevolen berichten

Schoonvaders belde al en die moest ik ff door de update van de app heen kletsen

App lijkt goed te werken 

 

Echter net ook even via Teamviewer bij schoonvader op de PC gekeken. 

En de web versie geeft daar niet alle kanalen weer in het live TV overzicht

Alleen NPO 1 is helemaal links in beeld zichtbaar en dan horen rechts daarnaast NPO 2, 3 en RTL4 te staan.

Maar die staan er dus niet.

Ga ik dan pijltje naar rechts dan staat helemaal links wel weer RTL5 maar de 3 die daarnaast horen te staan zijn niet zichtbaar.

 

Klik op NPO1 word de zender netjes afgespeeld.

En daar kan ik middels de pijltjes links en rechts in de web player wel door de zenders zappen.

Ze zijn er dus wel en werken ook ze staan alleen niet in het live overzicht.

Dit in chrome Laatste update (werkte voorheen wel volgens de beste man)

 

In IE staat alles er wel maar die speelt niks af ( ik vermoed dat silver light eerst geïnstalleerd moet worden)

 

Morgen wel weer ff verder kijken als ik daadwerkelijk daar ben werkt toch iets prettiger dan via Teamviewer.

 

 

 

aangepast door Alventali

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Misschien is dit al eerder vermeld, maar de update van 11.10.2017 heeft nog altijd geen streaming naar TV ondanks dat het teken wel aanwezig is, dit bovenaan rechts.

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vandaag nog even gekeken bij schoonvaders op de PC.

En zonder wat te doen werkte alles weer als vanouds.

Ga er van uit dat de invoering niet helemaal vlekkeloos is gegaan bij CD.

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Op mijn iPad Mini 4 kan ik hier op de Spaanse camping d.m.v. de CD App prima naar de TV kijken.

Wat ik echter nog niet heb kunnen vinden of wellicht overheen gekeken is de vraag of ik de CD App ook op mijn MacBook Pro kan afspelen want dan kan ik die via mijn Apple TV op mijn Samsung TV bekijken.

Heeft iemand dit al voorelkaar? 

 

 

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vandaag is er weer een nieuwe update van de app beschikbaar: 

 

Update beschikbaar voor de Canal Digitaal TV App

Ook de Canal Digitaal TV App voor Android en iOS krijgt een update. Hiermee zie je nu via de app hoeveel opslaggeheugen er beschikbaar is op de harde schijf van de MP-201. Voorwaarde hiervoor is wel dat deze is verbonden met internet.

Daarnaast toont de Canal Digitaal TV App na het updaten in de tv-gids alle zenders uit de zenderlijst, onder het kopje ‘Alle zenders’. Zo kun je via je telefoon voortaan óók programma’s opnemen van vrij-te-ontvangen-zenders! Tot slot bevat de app-update een hele rits aan ‘bug-fixes’, waarin onvolkomenheden en foutjes worden opgelost. Tijd voor een lijstje:

  • Ook via ‘Begin Gemist’ kun je nu het programma pauzeren.
  • In alfabetische volgorde filteren op genres.
  • Opnameconflict? Duidelijkere foutmeldingen.
  • Genres toegevoegd aan de tv gids, Live TV en TV Gemist.
  • App start sneller op en is nu nog stabieler.
  • Betere prestaties bij het wegvallen van de internetverbinding.
  • Verbeterde zoekfunctie.

Je kunt de Canal Digitaal TV App updaten via de app-store van je smartphone. Bij een iPhone is dit de Apple App Store, bij een Android-toestel heet dit de Google Play Store. Vervolgens kun je onder ‘apps’ zien of er een update beschikbaar is voor de Canal Digitaal TV App. Is dit het geval? Dan kun je de app direct updaten.

Lukt het niet om de update uit te voeren of zie je geen updates voor je app? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je die ergens in mijn canal digitaal activeren?

Hij herkent mijn login en wachtwoord niet van mijn canal digitaal.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je login niet herkend wordt heb je waarschijnlijk, net als ik, niet minimaal een Basis-HD abo . Dan kan je de app niet gebruiken! Zo was het tenminste toen ik het voor het laatst probeerde.  Maar ja, ik betaal dan ook maar 45 euro per maand aan CD, dus wat wil je dan.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Noordzee:

Daarnaast toont de Canal Digitaal TV App na het updaten in de tv-gids alle zenders uit de zenderlijst, onder het kopje ‘Alle zenders’. Zo kun je via je telefoon voortaan óók programma’s opnemen van vrij-te-ontvangen-zenders!

nou bij mij is er op de telefoon geen kopje ‘Alle zenders’ zichtbaar, hoe ik dan vrij-te-ontvangen-zenders kan kiezen is mij niet duidelijk....

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toegevoegd vandaag

Tv gemist en begin gemist voor alle RTL zenders.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...