Ga naar inhoud


Canal digitaal App


chez

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoe snel is jullie verbinding? Hoe is de kwaliteit? Ik heb in Fr een super 3 mbit verbinding...Moet wel toegeven dat ze nu eindelijk nieuwe kabels aan het leggen zijn, dus dat wordt beter.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon onlangs ook prima NL TV zien vanaf Lanzarote.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik met geen enkele tablet, ik krijg ze gratis helemaal nieuw enkel hebben ze maar 4GB en 1GB werk geheugen en dan werkt de app al niet eens, dus de laatste gaat ook weer naar de kringloop :) Tot ik misschien eens een keer een tablet met wat meer geheugen krijg. Vreemde is wel dat alle andere TV apps het wel doen maar daar heb je niets aan als je di van Canal Digitaal wilt gebruiken. Ach ik maak weer iemand anders blij met zo´n tablet!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...