Ga naar inhoud


VRT-radiozenders vanaf volgende week in DAB+


Satfeeds-DX

Aanbevolen berichten

Op 28-10-2017 om 12:19 zei zzzzzz:

Poperinge is alweer Noord-West-Vlaanderen, ik zit in Zuid-West-Vlaanderen (regio Kortrijk tot aan Roeselare).

En excuseer als dit in het verkeerde forum zit.

Ik zag voor één keer iets over DAB+ voorbijkomen.

Ik heb de vraag ook al aan Norkring gemaild, maar ik weet niet of die ook antwoorden als een gewone burger zo'n vraag stelt, misschien antwoorden die alleen op vragen van bedrijven of zo.

Oei oei zzzzzz, je geografische kennis laat je in de steek, maar geen verwijt hoor, de oorzaak ligt waarschijnlijk bij veelvuldig gebruik van GPS, waardoor eigen kennis afstompt. Nu ja Crazy Sat wees je al terecht, goed zo. Verder al wat te weten gekomen over het probleem met jouw autoradio?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 10/29/2017 om 11:47 zei astro iris:

Oei oei zzzzzz, je geografische kennis laat je in de steek, maar geen verwijt hoor, de oorzaak ligt waarschijnlijk bij veelvuldig gebruik van GPS, waardoor eigen kennis afstompt. Nu ja Crazy Sat wees je al terecht, goed zo. Verder al wat te weten gekomen over het probleem met jouw autoradio?

Terecht wijzen is niet het juiste woord, dat is meer berispen.

Nu, ik had dat verkeerd voor, dat valt inderdaad nog onder Zuid-West-Vlaanderen.

Ik heb van Norkring niets meer gehoord, verder niets meer geprobeerd.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb de indruk dat het nu opgelost is.

Na mijn laatste post heb ik nog een paar keer gescand, en onlangs vond hij dan nog eens dezelfde zenders, van de VRT, en had ik wel een normale ontvangst hierop.

Blij dat ik weer standaard via DAB+ kan luisteren in plaats van op FM te moeten rekenen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...