Ga naar inhoud


windows 10 fall creators update


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mis je soms een hoofdletter i

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Net me laptop geupdate, vond het aardig lang duren allemaal in vergelijking tot de vorige release updates. Alles lijkt te werken. Desktop is nu bezig met de update voorbereiden.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Desktop is ook klaar, nog even de diskcleanup erover en dan ben ik weer 32 Gbyte (!) aan overtollige data kwijt.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het meer een Fail Creators Update, een fout code 0x80242006 en windows is teruggezet naar de voorgaande versie.

Dit op twee computers dus groot probleem en op dit moment weet ik niet waarom dat is, de voorgaande update's hadden geen enkel probleem.

Tot het updaten en paar keer restarten loopt het allemaal wel door dus snap ik het even niet meer.

 

falcreat.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij doemen de eerste problemen ook al op 100% disk gebruik, your hardware settings has changed please reboot(Windows heeft mijn gfx vernaggeld) Ik mag dus weer al mijn gfx en audio drivers eraf gaan gooien en daarna die van AMD weer terug zetten. En autoplay werkte weer niet na deze update dit is inmiddels opgelost.

 

Deze update levert mij nu al meer problemen op dan de voorgaande.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na installatie op mijn laptop lage beeldschermresolutie en opmerkingen dat er een videostuurprogramma gezocht moest worden en dat VMware Workstation verwijderd was omdat het niet compatible was. ??

Wijs geworden bij ander updates eerst de computer uitgezet en na korte tijd weer aan. En presto, alles werkte normaal. Niets verwijderd, niets opnieuw moeten installeren.

 

TIP

Ook al lijkt de update helemaal klaar en geeft Windows niets aan is het toch beter de computer opnieuw te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...