Ga naar inhoud


Heb ik nu echt maar 1 zender?


Bimmerken

Aanbevolen berichten


3 uur geleden zei Tonskidutch:

als je nog langer blijft doorschrijven en klagen qua dagen

dan kun je de box niet zonder pardon omwisselen

ik zou die box nu omwisselen voor een mooie SOLO4K

ciao ciao

Die tijd is inmiddels toch al verstreken Tonskidutch... Ik ben eerst een week of 3 bezig geweest met een defecte kop, voordat ik doorhad dat daar een probleem zat. Ik ben overigens verder zeer tevreden over de Gigablue, maar die beperking van 1 zender valt mij vreselijk tegen. Sorry als dat overkomt als klagen. Ik zoek gewoon een oplossing voor mijn probleem.

Maar, ik heb het begrepen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn methodes die hier niet mogen besproken worden ............ google eens op "card servers"

dan worden de mogelijkheden van uw ontvanger tenminste toch nog gebruikt.

en voor de kritikasters : m7 roept dit onheil over zichzelf op door onrealistische technische beperkingen door te voeren aan zijn klanten. En dan moeten ze ook niet verschieten wanneer die naar alternatieve oplossingen zoeken.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thumps up maar eigenlijk illegaal.Maar dan is het zoals het is en verschieten ze dat velen naar CS uitwijken en ze massaal ontvangsten mislopen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Diezelfde cardservers zijn er de reden van dat de consument nu met deze beperkingen worden opgescheept.

En we hebben het hier niet over zoiets als een parkeerboete maar een serieus misdrijf met bijbehorend strafblad.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als TVV nu eens gewoon het principe van CD NL toepast dat je zonder module kan werken en 4 "streams" hebt dan is iedereen tevreden.Maar die modules zijn kassa kassa voor de verkopers .Net als hun brakke receivers die amper enkele euro kosten. Nog groter is het probleem dat al deze aanbieders de europese wet aan hun laars mogen lappen en ermee wegkomen.Kwestie dat het is zoals in de belgische politiek dat er in al die bestuursraden dik betaalde politici zitten.Beste voorbeeld is telenet.Wat ze vergeten is dat ze zichzelf volledig aan het buitenspel zetten zijn en de CS binnen afzienbare tijd de bovenhand zal krijgen.De wet of niet zal er dan niet tegen doen want die databases van gebruikers krijgen ze nooit in handen als die servers zoals gewoonlijk ergens in de afrikaanse of aziatische landen staan.Spijtig voor hun en voor ons die het nog steeds willen doen met een kaartje maar het stilaan kotsbeu zijn met al die beperkingen.Zekers dat er andere manieren komen die goedkoper zijn oa IP TV.Wordt al netjes legaal aangeboden tegen aanvaardbare prijs

 

Maar we wijken af en enige oplossing is zoals tonski zegt : andere decoder nemen.Spijtig dat de leek er mee te maken krijgt om het zakje van de verkoper te vullen die bitter weinig uitleg zal geven als hij maar kan verkopen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maak je geen illusie over Canaldigitaal, nieuwe klanten krijgen daar ook het CI module.

De laatste generatie Vu+ ontvangers kan met VTi opgenomen programma's op een later tijdstip decoderen.

Maar de functionaliteit van deze ontvangers wordt toch behoorlijk beperkt met een CI module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zeg nooit nooit, maar dat zal pas gebeuren wanneer Aken en Keulen op een dag gebouwd zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het natuurlijk niet doen, want het is illegaal. De verleiding wordt echter wel heel groot om wel illegaal naar de feed te gaan, want legaal blijkt niet mogelijk. Ik had TVV een mailtje gestuurd met de vraag waarom ik maar 1 kanaal kan ontvangen.. kreeg doodleuk terug dat dat inderdaad normaal is. Vervolgens vroeg ik hoe het dan zit met de oude smartcards, want die zouden wel meerdere kanalen doorgeven. Antwoord: "Die kan je nog verkrijgen als wij een serienummer mogen ontvangen van een gecertificeerde decoder. Een kaart bedraagt 79 euro en éénmalige activeringskosten van 49.95 euro."

Die gasten zijn echt op hun achterhoofd gevallen zeker?

 

Ik ga me nog een beetje zitten ergeren aan TVV en heb mij voorgenomen om mijn abonnement op te zeggen bij de eerste gelegenheid. Hoe het dan verder moet weet ik nog niet, waarschijnlijk overstappen op Belgadom en 1 tv aan kunnen sluiten.. 

Als ik inderdaad gewoon 4 streams zou kunnen krijgen zou ik gewoon een tevreden klant geweest zijn.. maar nu zal ik wel weer teveel klagen...

 

Groet en hartelijk dank voor het meedenken!

 

Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit blijft gewoon dat je een losse smartcard moet hebben. De CI+ module op het plaatje kan een smartcard in, maar die zit er niet in dus?

Als je zoals TVV zegt toch een smartcard te kunnen krijgen moeten zij natuurlijk die CI+ module terugnemen, die wil je immers niet.

En je bent dus verkeerd voorgelicht en je CI+ module voldoet niet aan de verwachtingen.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-11-2017 om 19:19 zei bellejt:

Spijtig dat de leek er mee te maken krijgt om het zakje van de verkoper te vullen die bitter weinig uitleg zal geven als hij maar kan verkopen.

bellejt, {en anderen}

je gebruikt het als argument voor een slecht geïnformeerde consument

 

Zoals je weet ben jezelf verantwoordelijk voor je eigen wel en wee, dus ook je aanschaffingen.

Al dat geklaag over "die anderen" staat hier echt weer helemaal voorop en is de verkeerde voedingsbodem voor een mondig en geïnformeerde consument.

 

Terwijl dit forum niet voor niets geraadpleegd kan en moet worden vooraf aan de aanschaf van multimediale apparatuur.

 

Je abonnement opzeggen uit teleurstelling is je eigen keuze.

Je hebt echter kunnen lezen vooraf bij TVVlaanderen dat je voor gebruik van je abonnement speciale hardware nodig hebt.

 

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...