Ga naar inhoud


Gaat het basispakket vervallen?


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ik zit niet op sport te wachten, daar wens ik dan ook niet voor te betalen, veel muziekkanalen waar ik graag naar keek zijn verdwenen, nog even en dan wordt het FTA tijd, want vaak staat de TV hier door drukte soms 1 a 2 weken uit, als ik mijn ontvanger aanzet moet deze weer eens zenders updaten voor ik kan kijken.

 

TV is voor mij niet heilig, dan stap ik wel terug naar DVB-T met de vrij te ontvangen kanalen, want die kijk ik het meest, maar dat is zelfs al weinig.

 

Volgens mij kijk ik meer uitzendinggemist dan normale TV, ik heb er simpelweg te weinig tijd voor.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor het allemaal wel. Heb een STB pakket, iets van HD-ero (geen ero zender te zien), Fox Sport en Ziggo Totaal (wat dat ook zijn mag). Betaal iets van 100 per jaar voor STB, en voor de rest 33 per maand. En ik kan de APP niet gebruiken want ik heb geen Basis-HD !!! (Niet te volgen allemaal, maar als ik op de site kijk en ze gaan de oude zaken er uit gooien dan ga ik minstens een 10 euro per maand meer betalen). Eigenlijk voornamelijk voor mijn 2e woning, in NL heb ik het gratis Ziggo-kabelpakket (signaal staat gewoon op de aansluiting) en DVB-t en uiteraard de FTA op de sat.  Kom ik al een heel eind mee, voor 0 euro. Ik zou zeggen, maak een paar paketten, met modules sport en film, moet toch niet zo moeilijk zijn. en dan wat korting naarmate je meer modules afneemt.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit niet op sport te wachten, daar wens ik dan ook niet voor te betalen, veel muziekkanalen waar ik graag naar keek zijn verdwenen, nog even en dan wordt het FTA tijd, want vaak staat de TV hier door drukte soms 1 a 2 weken uit, als ik mijn ontvanger aanzet moet deze weer eens zenders updaten voor ik kan kijken.

 

TV is voor mij niet heilig, dan stap ik wel terug naar DVB-T met de vrij te ontvangen kanalen, want die kijk ik het meest, maar dat is zelfs al weinig.

 

Volgens mij kijk ik meer uitzendinggemist dan normale TV, ik heb er simpelweg te weinig tijd voor.

 

Ik ben gedwongen van het STB-pakket naar het Basisabonnement over te stappen voor de vaste 10 euro per maand, als het STB-pakket nog zou bestaan en fatsoenlijke tarieven had, dan was ik al terug gestapt, een andere optie was opzeggen wat Canal Digitaal liever niet wilde gezien hun aanbod.

 

Ik vind het rot voor de mensen die meer betalen dan 10 euro per maand voor het zelfde aanbod, maar het is een keuze of je het er voor over hebt, ik vind persoonlijk dat voor die 10 euro nu een slechter pakket wordt aangeboden dan in het begin dat ik overstapte.

 

Ik heb het niet nodig voor vakanties (dat is overigens een jaar of 15 geleden), ik heb geen buitenhuisje, het is puur voor thuis in Nederland.

 

Ik denk dat Canal Digitaal bij de volgende zet een belofte breekt naar veel mensen die uit principe gaan opzeggen.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In tegenstelling tot wat Sprietje beweert betreft dit wel een hele grote groep klanten. Want wie kijken er nu nog allemaal naar een Basis-Pakket?

 

1. Klanten die een Basis-Pakket hadden en die niet wilden overstappen naar een Basis-HD Pakket. 

 

(En die klanten geef ik groot gelijk, Je betaal 2 Euro per maand meer voor slechts één zender : Brava HD (Zie ook het excel-bestandje eerder in deze threat.)  

 

2. Klanten die tot 1 april 2016 een Set-top-box pakket hadden en dat waren er zeker meer dan 100.000 

3. Klanten die een HD-Lightpakket hadden.

4. Klanten die een HD-actiepakket hadden. 

 

De nieuwe prijs van het Basis-pakket per 1 januari 2018 die telefonisch werd doorgegeven aan een paar huidige Basis-pakket klanten is niet 22,95, maar 21,95. Als goedmakertje zou Fox Eredivisie er dan bij inbegrepen zijn. 

 

Eind 2014 kreeg ik (als trouwe klant) het onderstaande aanbod: 

 

Citaat aanbod voor trouwe klanten (december 2014):

U zult er ongetwijfeld over hebben gehoord. De zenders NPO1, NPO2 en NPO3 (voorheen Nederland 1, 2 en 3) worden - als gevolg van bezuinigingen bij de NPO - niet langer gratis via de satelliet beschikbaar gesteld. Daarnaast is ook de Mediawet aangescherpt, die verlangt dat minimaal 30 TV-zenders deel uit maken van het zenderpakket. Omdat het Set Top Box-pakket niet langer voldoet aan de gestelde eisen, zijn we voornemens met ingang van 1 april 2016 te stoppen met het Set Top Box-pakket.

Het Basis-pakket, een volwaardig alternatief

Als trouwe CanalDigitaal-klant bieden we u graag nu al een mooi alternatief pakket, met een aantrekkelijke aanbieding. Het Basis-pakket biedt 23 extra zenders en 14 scherpe HD-zenders. Het Basis-pakket kost normaal € 15,95 per maand, maar u krijgt het Basis-pakket voor de vaste lage prijs van slechts € 10 per maand.
 

Een medewerker van CanalDigitaal bevestigde daarna in een ander forum dat de VASTE prijs van 10 Euro per maand inderdaad VAST zou zijn. 

 

Citaat van medewerker CanalDigitaal (februari 2015) : 

Echter, het is een misverstand dat het onduidelijk is wat de prijs is na een jaar. 

Wellicht dat dit ingegeven wordt doordat er sprake is van het verlengen van het abonnement met een jaarcontract. 

In de praktijk betekent dit: Wil je opzeggen nadat je gebruik heb gemaakt van onze aanbieding dan is dat mogelijk na het jaarcontract. 

De actie prijs is dus ook na het jaarcontract van toepassing en vervalt alleen wanneer er een hoger pakket abonnement wordt afgesloten
__________________
 
 
 

 

 

Nu heb ik geen interesse in het de extra betaal-TVzenders die in het Basis-HD pakket zitten, Sterker nog, ik kan prima leven met alleen NPO 1/2/3 en de vrij te ontvangen zenders. Ik wens dan ook niet mee te betalen voor een zender als Fox Eredivisie.     

 

Als er mij een brief wordt gestuurd met een verplichte overstap naar een een pakket van 21,95, zal ik ze wijzen op de toegezegde belofte van een blijvend VASTE prijs van 10 Euro. Desnoods maken ze voor klanten zoals ik maar een speciaal pakket zonder al die dure Betaal-TV-zenders. 

 

 

aangepast door Noordzee
.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei kiekiek:

En dat met Joyne als concurrent op de achtergrond. Het mag gezegd worden: een gedurfde stap van cds om juist nu de prijs te verhogen.

 

Vermoedelijk hebben ze geen keuze. Voor elke abonnee moet CD betalen aan Fox, dus ook voor abonnees die nauwelijks inkomsten genereren.  Bij elke opzegging vermindert de bijdrage aan Fox, terwijl elke klant die wel meegaat met de abbo verhoging voldoende inkomsten genereert.

Mocht Joyne veel klanten trekken voor hun goedkoopste pakket, dan krijgen zij hetzelfde probleem. Voor elke 'Travel Lite klant 'moeten ze ook extra betalen aan Fox terwijl de inkomsten minimaal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let even op ,het pakket van Joyne wordt opeens interessant. Voor dezelfde prijs heb je bij hun Fox sport 1, 3 en 5. CD zal toch echt even op moeten letten wat ze gaan doen met de nieuwe prijs voor hun basis hd pakket.Als ze dit met 3 euro gaan verhogen ben ik weg ,en ga naar Joyne. De extra kosten voor de ci module en verdere aanpassingen dan maar op de koop toe nemen. Is voor ervaren sat4all leden toch al een niet onoverkomelijke opgave.

aangepast door hagees
Link naar reactie
Delen op andere sites

En gisteren een mail ontvangen.

Aambieding van CD omdat ik al een tijdje geen klant meer ben..

 

 

Beste ,

We hebben Canal Digitaal de afgelopen maanden sterk verbeterd. En dat willen we vieren met een bijzondere verrassing!
 
 
 
Tijdelijk aanbod
 
We verwelkomen jou graag weer als klant bij Canal Digitaal.
  • Ontvang het Basis-pakket voor een lage prijs van € 9,95 (ipv €17,45) per maand. De activatiekosten nemen wij voor onze rekening.
  • Krijg tijdelijk 3 maanden de beste blockbusters van Film1 voor voor slechts € 5,- per maand.
  • Overal kijken met onze gratis app.
  • Gratis toegang tot meer dan 100 filmhuisfilms on demand.
Dat is een totale besparing van € 126,80.
 
 
 
Wat moet je doen?
 
Gebruik gewoon je oude smartcard en apparatuur en binnen twee werkdagen ontvang je weer televisie van Canal Digitaal!

Stap 1. Klik op de link: https://actie.canaldigitaal.nl/vernieuwd/ 
Stap 2. Voer je gegevens in en wij doen de rest.

Smartcardnummer dat bij ons bekend is: 128571...........
 
 
 

Voorwaarden
De aanbieding voor het Basis-pakket betreft een contract van 12 maanden, daarna betaal je de reguliere prijs. Je krijgt de eerste 3 maanden Film1 voor € 5,- per maand. De overige 9 maanden betaal je de reguliere prijs van € 13,95. Wil je na 3 maanden niet verder met het Film1 pakket? Laat dit onze klantenservice binnen 2 maanden weten.

Hartelijke groet, 
Team Canal Digitaal

 

 

 

dus basispakket lijkt toch te blijven

aangepast door Gerard 76
Edit


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, de abonnementen van Canal Digitaal blijven in nevelen gehuld.:(
Maar ik ga er wel van uit dat deze aanbieding alleen geldt om mensen die geen abonnement meer hebben weer over de streep te trekken om weer wel een abonnement te nemen en dat bestaande Basis-abonnementen naar €21,95 gaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Penthe:

De mensen die nu 10 euro betalen moeten niet zeiken dankzei hun betalen anderen ook al jaren meer, als iedereen gelijk was behandeld bij Canal Digitaal waren al die verhogingen misschien ook helemaal niet nodig, ik erger mijzelf er al jaren aan dat de 1 wel de helft goedkoper mag kijken en de ander niet. Zal eens tijd worden dat Canal Digitaal alles gelijk trekt iedereen het zelfde laat betalen voor de pakketten.

 

En wat als je nu eens belt met CD en je ongenoegen uit. Dreig met opzeggen (en zeg desnoods ook echt op) en er gaan deuren open die tot nu toe gesloten waren.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...