Ga naar inhoud


Gaat het basispakket vervallen?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Het begint er aardig op te lijken dat  Canal Digitaal niet op een goedkope manier een aardig pakket weet samen stellen, ze proberen het over een andere boeg te gooien, dat het ze klanten gaat kosten zal mij niet verbazen.

 

Ik heb inmiddels sport 1 die binnen komt, want een str*nd zender is dat, dit gaat op het sport 7 debacle lijken, maar dan achterstevoren, bij een verhoging mogelijk ook heel wat klanten kosten.

 

Sorry, maar gezien mijn inkomsten geen auto, geen tweede huis, en het een tijd geleden is dat ik een buitenlandse vakantie heb kunnen maken toe laat, dan is het voor mij keuzes maken.

 

Ik zie ook liever modules, zelf kiezen wat ik wil, dat gun ik een ander ook. Als CDS zo door gaat, dan klopt het wel dat ze inmiddels hun richting aan het verzetten zijn naar IPTV, dan is het einde Canal Digitaal via de satelliet. Sinds kort is er Joyne, maar daar daar begint het als het zo door gaat aardig mee overeen te komen, daar zit ik niet op te wachten.

 

Ik vraag mij zo wie zo af hoe lang satelliet voor de Nederlandse markt nog levensvatbaar is, voor mijn gevoel kunnen ze zich beter onderscheiden door mensen eigen keuzes te laten maken, dan is het snel bekend welke zenders op satelliet een verkeerde plek hebben.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 uur geleden zei Penthe:

Dat werkt helemaal niet als ze weten dat je niet in Nederland woont, tip nooit registreren in het buitenland altijd registreren op een adres in Nederland dan kun je dreigen en korting krijgen.

 

 

Dan dreig je toch met Joyne? Ik heb begrepen dat ze dan reageren als door een angel gestoken, alles is ineens bespreekbaar om je als klant te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

 

11 uur geleden zei ilseonline:

Het begint er aardig op te lijken dat  Canal Digitaal niet op een goedkope manier een aardig pakket weet samen stellen, ze proberen het over een andere boeg te gooien, dat het ze klanten gaat kosten zal mij niet verbazen.

Bedenk wel dat het ongelijke speelvelden zijn.

Voor Canaldigitaal is er een wettelijke verplichting 30 zenders in het basispakket te voeren.

Joyne heeft die verplichting (nog) niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

 

Bedenk wel dat het ongelijke speelvelden zijn.

Voor Canaldigitaal is er een wettelijke verplichting 30 zenders in het basispakket te voeren.

Joyne heeft die verplichting (nog) niet.

 

Dat dacht ik eerst steeds ook, maar ik ben diverse mensen van dit forum er op gewezen dat het onzin is, er ontstaan steeds meer vraagtekens bij mij als het om Canal Digitaal gaat.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

 

Bedenk wel dat het ongelijke speelvelden zijn.

Voor Canaldigitaal is er een wettelijke verplichting 30 zenders in het basispakket te voeren.

Joyne heeft die verplichting (nog) niet.

 

Op dit moment zitten er echter al zo'n 50 zenders in het Basis-HD pakket. 

Ik zou graag zien dat dure zenders als de Discovery-familie (Discovery/Eurosport etc.) , Fox Eredivisie en wat andere dure betaal-TV zenders - uit dit pakket gehaald worden/- uit dit pakket blijven. 

Dan blijft er nog steeds een pakket over van 30 zenders. En voor zo'n pakket kunnen ze dan een lagere prijs vragen.

 

Klanten die meer zenders willen ontvangen nemen dan maar een aanvullend pakket.  

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je hebt gezien wat er recent gebeurd is met Fox Sports.

 

Delta heeft de rug recht gehouden en geeft geen Fox en aanverwante zenders meer door, Canaldigitaal heeft toegegeven, waarna we allemaal verplicht € 3 per maand extra moeten betalen.

 

Het is voor Canaldigitaal of gebeten worden door de hond of gekrabd worden door de kat.

 

Langzaam begint het systeem zichzelf te vernietigen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Noordzee:

Ik zou graag zien dat dure zenders als de Discovery-familie (Discovery/Eurosport etc.) , Fox Eredivisie en wat andere dure betaal-TV zenders - uit dit pakket gehaald worden/- uit dit pakket blijven

Leuk bedacht, maar dat is nu precies wat die zenders niet willen. Die willen niet in een duur pluspakket met bijna geen kijkers en dus geen reclame inkomsten, maar eisen opname in het basispakket van de provider of niks. Als de provider de zender(s) onmisbaar acht zal die dus moeten toegeven of zelf failliet gaan bij gebrek aan abonnees omdat die zenders ontbreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

Je hebt gezien wat er recent gebeurd is met Fox Sports.

 

Delta heeft de rug recht gehouden en geeft geen Fox en aanverwante zenders meer door, Canaldigitaal heeft toegegeven, waarna we allemaal verplicht € 3 per maand extra moeten betalen.

 

Fox Sport 1 zit toch echt in het basispakket bij Delta.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ben ik in de war met een ander programma?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zijn inderdaad wel allemaal weg bij Delta.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport 1 HD België staat er niet bij.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2017 om 13:12 zei zeeteefje:

Leuk bedacht, maar dat is nu precies wat die zenders niet willen. Die willen niet in een duur pluspakket met bijna geen kijkers en dus geen reclame inkomsten, maar eisen opname in het basispakket van de provider of niks. Als de provider de zender(s) onmisbaar acht zal die dus moeten toegeven of zelf failliet gaan bij gebrek aan abonnees omdat die zenders ontbreken.

 

En toch gaat er dus per 1 januari 2018 een budget-pakket komen! Ik ben heel benieuwd naar de inhoud- en de prijs van het nieuwe pakket. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...