Ga naar inhoud


Gaat het basispakket vervallen?


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Die 3 Euro is de afgifte aan eredivisie B.V.?

Canaldigitaal fungeert als voetbal belasting inner.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei ceesv:

Die 3 Euro is de afgifte aan eredivisie B.V.?

Canaldigitaal fungeert als voetbal belasting inner.

 

Het gaat slecht met het Nederlandse voetbal bij de heren, de bonussen / zakkenvullers moeten ook betaald worden, ik hoop op een opstand net als Sport7, maar dan andersom.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Noordzee:

Ze kunnen het pakket nog wel verder uitkleden van 53 zenders naar 30 zenders. Dan voldoen ze nog steeds aan alle wettelijke eisen. 

(Als ze tenminste NPO 1/2/3 , De drie Vlaamse zenders en de 13 regionale zenders bij die 30 zenders houden.)

 

 

Alle publieke omroepen zijn niet verplicht om op de satelliet uit te zenden, zeker geen regionale en al helemaal niet de streek-/lokale omroepen.

 

NPO1, 2 en 3 zijn wel aan te raden, anders kan men meteen de deuren sluiten,  als ik het zo lees, dan gaat het aantal opzeggingen bij CDS nogal hard.

 

BVN is een zender voor het buitenland, gratis via de satelliet te ontvangen, dat daar geen buitenlandse producties in zitten heeft met auteursrechten te maken, het is meer een informatief kanaal.

 

Wat is zo'n pakket waard, dat beslist iedereen voor zich zelf, dus CDS probeert iedereen aan het lijntje te houden, maar op een gegeven moment is de koek op.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dus als ik het goed lees dan ga jij per 01/01/2018 over naar het Basis HD pakket en vervalt het Basis en HD only pakket.

 

Is dit door cd doorgevoerd???

 

En wat betaalde jij voor het Basis pakket?

 

Over het nieuwe pakket is nog niets bekend.

 

CD Pakketten 17-12-2017.xlsx

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij gaat 3 Euro extra betalen, de voetbal belasting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik ook eens in de nota's van CD gedoken en zie dat ik nu opeens een basis HD pakket heb sinds dec en ook in jan. Voorheen was het basis + HD light.

Mijn totale pakket kosten zijn 3 euro duurder geworden maar het kortingsbedrag is ook met 3 euro omhoog dus aan het eind van de streep is mijn maandbedrag gelijk gebleven. Alleen is mijn pakket blijkbaar omgezet nu benieuwd of F$cks sport erbij zit of niet voor mij hoeft het niet en snap ook niet dat in een land waar de regering zich overal mee bemoeid FOX zijn gang laat gaan door iedereen te laten betalen voor iets waar een grote groep mensen niet op zit te wachten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij krijgen de klanten met een Basis pakket voor € 10,00 geen verhoging en ook deze sport zender niet in hun pakket.

Klanten die € 17.45 betalen voor het basis pakket krijgen volgens mij wel deze sport zender maar weet ik niet zeker.

 

De rest krijgt € 3 euro verhoging of met een korting.

 

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een raar verhaal met d etoevoeging van Fox 1 HD aan het Basis HD pakket, tegen een verhoging van Euro 3,00 / maand ?!

Niemand (bij Canal Digitaal) denkt kennelijk aan de situatie dat veel huidige Basis HD pakket houders er extra Fox Sports 1, 2 en 3 bijhebben a Euro 14,95 ??!!

 

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...