Ga naar inhoud


per 1 januari nieuw pakket bij CD


wanderer

Aanbevolen berichten

Ik wil dit nu niet gelijk oneerlijk noemen.

Het is een kwestie van onderhandelen, net als met werk zoeken.

De één verdiend met dezelfde functie meer dan de andere, gewoon tijdens de sollicitatie beter onderhandeld.

CD kan tijdens een telefoongesprek kiezen om de gebruiker te laten gaan of een goed bod afgeven en de klant houden, wat zou je zelf doen?;)

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


als er een vakbond zou zijn voor TV kijkers dan zou dat als oneerlijk gelden

daar wij allen reeds een vast bedrag aan kijk en luister bijdrage spenderen, moet men de basis zenders gewoon vrij verdelen

(maar dat is weer een windmolen te ver)

 

het gaat altijd maar over een zak pepernoten qua euro's die er onderhandeld worden

maar als je krap zit is dat natuurlijk teveel

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel mensen kijken helemaal niet naar de prijs en zijn al lang klant. Het nadeel voor CD is dat als een dergelijke klant er achter komt dat ie al zeker tien jaar te veel betaalt het abonnement per onmiddellijk opgezegd wordt en niet open staat voor een korting. Een dergelijke goede klant is voor altijd verloren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bekende korte termijn denken wat tegenwoordig standaard lijkt te zijn geworden.

Aandeelhouders willen meteen geld, over 10 jaar en daarna interesseert ze niet. Net als veel directeuren, die zijn over 5 of 10 jaar al elders.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Begrijp alle heisa niet zo. Voor 3,- p/m krijg je een live voetbalkanaal dat iedere week de eredivisie wedstrijden live uitzend. Dat is werkelijk een koopje in vergelijk met wat je in omringende landen kwijt bent voor een beetje extra sport op TV. 

Ben je niet zo van de voetbal, zoals ikzelf, dan krijg je van CD een keurig aanbod, wat hier al vaker genoemd is, van 17,45. 

Ik vind het een nette benadering van CD, toch.

aangepast door RonBoy

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is helemaal geen nette benadering, jij vergeet dat ze voor die € 17,45 je ook weer zenders afpakken als jij dat mooi vind?

 

Je auto krijgt van de garage een update bv een nieuwe stukje techniek, neem je dat niet dan slopen ze er 4 andere onderdelen uit LOL.

 

Een hele nette benadering vinden sommige dit.

 

Bij CD krijg je altijd heel veel maar in werkelijkheid pakken ze je wat af.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dat "mooie" aanbod is voor beperkte tijd.

Met die zenders die wegvallen betalen ze ik alsnog die 3 Euro voetbal belasting.

 

Wie volgt, iedereen F1 erbij voor verplicht 10 Euro per maand?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er gaan waarschijnlijk een zender of 4 af maar dat is nog niet duidelijk. Die waarschijnlijke zenders welke genoemd werden zijn zenders in de marge, iig buiten mijn marge maar ook gaat het maandbedrag met 22,5% omlaag. 

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik blijf erbij dat voetbal zenders in een eigen pakket moeten zitten,en niet met het mes op de keel iedereen opgedrongen moet worden.

En die 3 Euro zie ik in de toekomst alleen maar omhoog gaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon commercieel voetbal wereldwijd verbieden. Het is overrated en corrupt. Ik erger mij dood aan die "voetbalhelden" die zonder ook maar iets te presteren miljoenen per jaar confisceren. En dan heb ik nog niet eens weet van wie er allemaal nog meer silent lopen mee te vreten uit de ruif.

 

Ik verdom het om er aan mee te betalen zodat ze die onzinnige poppenkast met idiote geldbedragen in stand kunnen houden.

 

Ik geef nog liever iedere maand vrijwillig 5 euro aan het leger des heils dat is veel beter besteed!

 

Kortom als dat voetbal loze pakket straks available is dan stap ik maar weer verplicht over...

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje off-topic, maar misschien zou het een idee zijn voor de uitzenders van de voetbalbeelden om voorwaarden te stellen aan de clubs: gemaximeerde salarissen en transfersommen  bijvoorbeeld. En anders geen voetbal/tennis/basketbal etc. op de buis.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat hem niet worden want ze zitten nl in de commerciële sector en niet publieke sector.

Normaliter gaat niemand te veel betalen voor commerciële producten maar we hebben hier wel te maken met een monopoly.

Enige wat je kunt doen is product niet afnemen. Maar dat gedrag proberen ze te omzeilen met een slinks truukje.

We gaan het beleven, ik kan hooguit voor mijzelf beslissen het niet af te nemen.

Als fox en commerciele voetbal in zijn huidig vorm nog bestaat over 5 jaar dan weet je wat er met die schamele 3 euro gebeurd... die gaat gegarandeerd omhoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het enige wat werkt is een kopersstaking.

En met het snelle internet, de veranderende trends in televisieland en FTA zenders is dat steeds eenvoudiger om de providers wat tegendruk te geven.

Wat die eredivisie BV gedaan heeft, heeft niets meer met eerlijk te maken.

 

Wanneer bij de providers 30 % gaat opzeggen met dit argument, niet te willen betalen voor een gedwongen voetbal abonnement, gaat men misschien een andere afweging maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal gokt erop dat de grote meerderheid van de klanten gewoon de verhoging van het abonnementsgeld accepteert. 

Hetzij omdat ze blij zijn met het voetbalkanaal, hetzij ze van geen alternatief weten. 

 

Alleen de insiders zijn op de hoogte van een goedkoop alternatief pakket. Canal Digitaal geeft hier logischerwijze geen ruchtbaarheid aan. 

Want dat kost ze alleen maar geld. 

 

Waarschijnlijk hebben ze met Fox een meerjarige overeenkomst gesloten, dus voorlopig is er geen weg terug.  

En vergeet niet dat veel voetballiefhebbers tevreden zijn, en dat je die nu niet hoort klagen.

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...