Ga naar inhoud


per 1 januari nieuw pakket bij CD


wanderer

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Wat pas echt raar is.....

1 uur geleden zei Sprietje:

Overeenkomst

Canal Digitaal-eigenaar M7 Group sloot enkele maanden geleden een nieuwe distributieovereenkomst met Eredivisie Media & Marketing met betrekking tot de doorgifte van betaalzender FOX Sports. Hierdoor moet  voor iedere abonnee, of deze nu wel of geen abonnement van de betaalzender afneemt, een afdracht aan Eredivisie Media & Marketing gedaan worden.

Ik noem dat pure afpersing, wat die Voetbal vereniging toepast.

Canaldigitaal heeft toegegeven, omdat ze anders niets krijgen, en kennelijk banger zijn dat ze een paar klanten verliezen die niet zonder voetbal kan leven.

 

Nadat we massaal overgestapt zijn naar het basis pakket, lijk het erop dat we nu zachtjes naar de uitgang worden gemasseerd.

Ik weiger gedwongen te betalen aan die eredivisieclub.

 

Binnenkort krijg ik glasvezel, satelliet blijft voor de FTA zenders, maar voor een paar Nederlandse zenders zijn er tegenwoordig legale streaming oplossingen te vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sowieso raar dat nieuwe pakket nog niet bekend wordt gemaakt. Ik zou zelf van 10 euro per maand naar ongeveer 20 euro gaan. Als het nieuwe pakket bekend was kun je nog overwegen om daar naar over te stappen. Alternatief opzeggen en later weer aanmelden? Of over naar Joyne nu zeker niet duurder dan Canal digitaal. En hoe lan zit je weer vast aan nieuw abonnement canal digitaal 2 jaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook in mijn mail wordt niet gesproken over de eerste 6 maanden voorde zelfde prijs.

Maar je kunt ook kiezen
trans.gif
De prijs van je Basis-pakket wordt per 1 januari met € 3,- verhoogd. Het pakket en de prijs van je eventuele extra kaart blijven ongewijzigd. Wil je toch liever overstappen op een pakket zonder FOX Sports Eredivisie 1? Dat kan. Begin 2018 komt er een pakket beschikbaar zonder FOX Sports. 

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je toch niet afleiden door dat voetbal geneuzel!

 

Het slimmigheidje wat ze hier uithalen is dat iedereen die niet gediend is van voetbal ergens januari 2018~juni 2018 verplicht van abonnement zal moeten gaan wisselen.

Dat betekend dus ook dat als je zo dom bent dit te doen dat je er vervolgens ook weer een jaar aan vast zit dus ook al had je daarvoor een opzegtermijn van een maand.

Hiermee krijgt Canal Digitaal dus op korte termijn direct weer wat extra zakelijke "zekerheid" en zullen ze diegene die hier intrappen ook beletten om het aankomende jaar over te stappen naar Joyne (of een andere oplossing)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sprietje:

Dit is een gevolg van de hete adem van Joyne. Tja, ze kunnen de prijs niet blijven verhogen.
Ben benieuwd wat het nieuwe pakket gaat inhouden.
Waarschijnlijk een goedkoop pakket met een minimum aan zenders dat toch net aan de wettelijke eis voldoet.

 

 

Eindelijk, ik had deze optie al meerdere malen hier (en elders) gedropt. 

 

Er kunnen ruim 20 zenders uit het pakket en dan voldoe je nog steeds aan de wettelijk eisen. 

(wettelijke eis is 30 zenders waaronder NPO 1/2/3 en de Vlaamse zenders) 

Als ze nou is dure zenders als Discovery, Fox Sports, Eurosport 1/2, Brava , NGC etc.... uit het nieuwe pakket laten, kunnen ze met een goedkoop (en dus aantrekkelijk) alternatief komen.   

 

 

aangepast door Noordzee
.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik een suggestie doen voor de 30 Budget-zenders ? 

 

De 10 oude (HD-)zenders van het Set-top -box pakket 

NPO 1, NPO 2, NPO 3 , RTL 4,, RTL 5 , SBS 6, RTL 7, RTL8, Veronica, Net 5   

 

De 3 Vlaamse zenders

Een, Canvas, Ketnet

 

De 13 regionale zenders.....

 

Dan nog maar vier plaatsen te vergeven, b.v.:

TV Oranje

192 TV 

RTL Z 

SBS 9 

 

 

Iemand anders ??

 

 

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor een vast pakket NPO 1 t/m RTL Z. 13 zenders.

 

Plus het samenstellen van zenders die iemand interessant vind.

 

CD zou een pakket samen kunnen stellen met sportzenders en de rest aanvullen met andere zenders tot ze er 17 hebben in totaal.

voor mensen die meer van discovery houden een pakket met meer van deze zenders en ook weer aanvullen t/m 17 zenders.

 

Dus een hoofd pakket met 13 zenders plus een pakket naar interesse met 17 zenders.

 

Dit ter aanvulling van de bestaande pakketten.

 

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noordzee:

Mag ik een suggestie doen voor de 30 Budget-zenders ? 

 

De 10 oude (HD-)zenders van het Set-top -box pakket 

NPO 1, NPO 2, NPO 3 , RTL 4,, RTL 5 , SBS 6, RTL 7, RTL8, Veronica, Net 5   

 

De 3 Vlaamse zenders

Een, Canvas, Ketnet

 

De 13 regionale zenders.....

 

Dan nog maar vier plaatsen te vergeven, b.v.:

TV Oranje

192 TV 

RTL Z 

SBS 9 

 

 

Iemand anders ??

 

 

 

 

 

 

Discovery, NGC, Eurosport zijn must carry.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Brava, Classica en Mezzo, maar dan wel in dolby 5.1

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...