Ga naar inhoud


per 1 januari nieuw pakket bij CD


wanderer

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei wanderer:
Bij Canal Digitaal vinden we dat al onze klanten iets bijzonders moeten kunnen ontdekken. Daarom blijven we volop investeren in interactief kijkplezier en nieuwe zenders.
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Betaal 6 maanden niets extra’s
trans.gif
Je hebt dit jaar gekozen voor een pakket zonder FOX Sports. Per 1 januari 2018 wordt FOX Sports Eredivisie 1 toegevoegd aan al onze pakketten. Omdat we snappen dat je hier niet om gevraagd hebt, betaal je vanaf 1 januari 2018 6 maanden lang niks extra’s voor je Basis HD-pakket.
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Maar je kunt ook kiezen
trans.gif
Tot 1 juli 2018 zie je dus geen extra kosten op je nota. Daarna wordt de prijs van je
Basis HD-pakket met € 3,- verhoogd. Het pakket en de prijs van je eventuele extra kaart blijven ongewijzigd. Wil je toch liever overstappen op een pakket zonder FOX Sports Eredivisie 1? Dat kan. Begin 2018 komt er een pakket beschikbaar zonder FOX Sports.

 
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Heb je nog vragen?
trans.gif
Bel ons dan op 088-003 85 55 (lokaal tarief). We zijn van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur bereikbaar.

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


16 uur geleden zei Guide:

Vreemd ik heb een mail gekregen en daar staat  wat anders in dan eerder hier beschreven.

Bij mij staat er dus per 1januari ga ik gewoon omhoog .En niet het verhaal van de eerste 6 maanden

Ik heb dus mijn abonnement van 2 kaarten opgezegt, ik ga NIET accoord met een verhoging van de kosten voor een kanaal waar ik nooit naar zal kijken.

Het is dus na tig jaar adieu canal digitaal.

 

 

Opzegging had ik gedaan via een klant reactie formulier dus net toch maar even gebeld.

Mijn  abonnement stopt per 17 december en ben verder niet ingegaan op de aanbieding een abonnement zonder fox sport.

Overigens wel vermeldenswaardig is dat als je een abonnement upgrade dus meer en duurder dan heb je een nieuw jaarcontract , downgraden dus minder en goedkoper dan blijft de opzegtermijn 1maand( bron c+)

Op zich is het jammer dat ik nu na tig jaar wegga maar ze hebben voor mij nu een grens overschreden dus tijd om afscheid te nemen.

Alternatieven genoeg tegenwoordig die je vroeger niet had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor voetballiefhebbers heeft overstappen wel zin want bij Joyne zitten er in het basispakket  3 eredivisie zenders voor 22 euro bij canal digitaal maar 1. Wil je daar alle drie eredivisie zenders moet je een foxsports pakket nemen voor 14.95 euro. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei hhh:

In de mail staat foxsports eredivisie 1 wordt toegevoegd aan alle pakketten. Geldt dit ook voor het recreatiepakket en gaat dit ook met 3 euro in de maand omhoog? 

En weet iemand of een nieuw contract aangegaan wordt voor 2 of voor 1 jaar?

 

Als er staat alle pakketten dan bedoelen ze ook alle pakketten.

Het recreatiepakket bestaat uit de zelfde zenders als het Basis HD pakket.

Dus het recreatiepakket gaat ook met 3 euro omhoog. contract 1 jaar.

 

CD Pakketten 17-11-2017.xlsx

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik de reden weet omtrent deze beslissing van CDS.

Het is hen te duur geworden om zenders te verspreiden via de satelliet.

Ze beginnen nou met IPTV, dus willen ze van ons (dure klanten) af.

 

Waarom ik zo denk:

Ik heb vele jaren bij KPN gewerkt (echt vele jaren, eerst bij PTT daarna bij KPN).

Ik werkte ondermeer op de TELEX-afdeling, op de Telefoon-afdeling, ISDN-afdeling, daarna op de ADSL-afdeling.

Nou, de TELEX en Telegraaf zijn ter ziele gegaan (behalve voor bepaalde pers-bureaux, die seinen nog in RTTY uit op de korte-golf en radio-amateurs gebruiken nog de Morse-code en sommige gebruiken ook RTTY maar vaak gebruiken ze 45 Baud ipv 50 Baud of hoger zoals de persbureaux doen).

 

Op een bepaald moment werd ISDN niet meer actief aangeboden.

Gewoon omdat KPN is overgestapt op VOIP.

De bestaande klanten met een ISDN-aansluiting hebben volgens mij niks te vrezen, dit blijft gehandhaafd, maar ze betalen wel de hoofdprijs.

 

Ik zelf heb nog een PSTN-lijn die in de centrale achter een DSLAM hangt.

Ik krijg op zn minst om de 2 maanden een aanbieding van KPN om over te stappen op VOIP of een zogenaamd Alles in een-pakket; gewoon omdat ik te duur ben.

 

Nu on topic

Ik denk dat CDS ons (satelliet-kijkers) te duur vind en dat CDS liever wilt dat we massaal overstappen op hun nieuwe parade paartje: IPTV.

 

Het uitknijpen van de citroen is begonnen.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Gerard 76:

overstappen heeft geen zin want of je via CD nu betaalt voor de eredivisie,of via een andere tv aanbieder.

zelf zit ik nu bij ziggo,voorlopig nog zonder verplicht voetbal.maar voor hoe lang?

xs4all waar ik zat had ook al voetbalbelasting.

Ik ben om dezelfde reden overgestapt van T-mobile (Eerst vodafone) naar EDPnet,die nog nooit het Eredivisiepakket heeft aangeboden.

Er zijn er nog een paar die geen eredivisie (meer) hebben.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook mensen die een iets andere e-mail gekregen hebben namelijk deze:

 

Beste meneer, mevrouw .....,

Bij Canal Digitaal vinden we dat al onze klanten iets bijzonders moeten ontdekken. FOX Sports is een zender die daarbij past. Want van eredivisievoetbal gaan toch alle sportieve harten sneller kloppen.

Ontdek FOX Sports
Tot nu toe was FOX Sports Eredivisie 1 geen onderdeel van je pakket. Per 1 januari 2018 wordt het dat wel. Dat betekent dat je alle doelpunten in de eredivisie ziet en geniet van vele andere sportieve hoogtepunten. Alle sportmomenten kijk je uiteraard ook via onze Canal Digitaal TV App!

Dit is waarom
FOX Sports heeft ons voor de keuze gesteld: óf FOX voor al onze klanten gaan betalen, ook al hebben ze geen interesse in sport, óf helemaal afscheid nemen van deze sportzender. Wij hebben er voor gekozen om FOX Sports voor al onze klanten te betalen en vervolgens te combineren met een aantal pakketten.

Maar je kunt ook kiezen
De prijs van je Basis HD-pakket wordt per 1 januari met € 3,- verhoogd. Het pakket en de prijs van je eventuele extra kaart blijven ongewijzigd. Wil je toch liever overstappen op een pakket zonder FOX Sports Eredivisie 1? Dat kan. Begin 2018 komt er een pakket beschikbaar zonder FOX Sports.

Heb je nog vragen? Kijk op actie.canaldigitaal.nl/foxsports.

Veel kijkplezier,
Andrei Noppe

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Guide:

Overigens wel vermeldenswaardig is dat als je een abonnement upgrade dus meer en duurder dan heb je een nieuw jaarcontract , downgraden dus minder en goedkoper dan blijft de opzegtermijn 1maand( bron c+)

 

Uit eigen ervaring kan ik dit melden:

Ik had vroeger een familie SD pakket. Toen HD in opmars was heb ik die om laten zetten naar basis pakket met HD Extra.

Kwam er achter dan ik ineens weer 1 jaar contract verplichting aangegaan was. Voor de goede orde: familie was duurder dan de basis met HD extra.

Volgens mij krijg je altijd een nieuw contract als je zelf het abonnement aanpast, of je nu van 20 euro naar een tientje gaat of naar 40 euro dat maakt niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...