Ga naar inhoud


per 1 januari nieuw pakket bij CD


wanderer

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Contract veranderen is weer een jaar eraan vast zitten.

Echter...

Wanneer je gebruik maakt van het downgrade aanbod omdat je eigen pakket omhoog gaat, of je geen voetbal belasting wil betalen,

kan je bedingen dat ze afzien van de contractduur van 1 jaar, en het gewoon maandelijks opzegbaar blijft.

 

Dus wat onderhandelen doet wonderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 minuten geleden zei ceesv:

kan je bedingen dat ze afzien van de contractduur van 1 jaar, en het gewoon maandelijks opzegbaar blijft. Dus wat onderhandelen doet wonderen.

 

Helemaal mee eens maar vanzelfsprekend is dat dus niet. Ik wil hier gewoon klip en klaar hebben dat als je downgrade je weer een jaartje mag opknappen.

Ik wil voorkomen dat er collega forumbezoekers met een emotionele handeling (lees telefoontje oid) zich volautomatisch een jaar verbinden aan canal digitaal.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de brief ontvangen die Sprietje postte.

Met daarin per 1 januari 2018 3 Euro erbij (dus geen gratis 6 maanden).

Na contact gezocht te hebben met CD hebben ze me geïnformeerd over een extra pakket wat beschikbaar komt begin 2018.

Dat pakket is Basis HD maar dan zonder de zenders, Brava, History HD, 192TV en FIlm Europe (en dus ook zonder eredivisie).

En de prijs daarvan is 17,45 Euro

Dit pakket zal alleen beschikbaar komen voor klanten die echt niet voor eredivisie willen betalen.

Er wordt niet voor geadverteerd en zal ook niet op de website worden vermeld.

Aldus de CD medewerker.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gaat mij niet om de prijs, maar de manier waarop er hier een overeenkomst en financiering van een professionele tak van "sport" wordt afgedwongen.

 

Helaas heeft de consument maar een (dwang)middel ter beschikking, opzeggen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Satdorus:

Dat pakket is Basis HD maar dan zonder de zenders, Brava, History HD, 192TV en FIlm Europe (en dus ook zonder eredivisie).

En de prijs daarvan is 17,45 Euro

 

Dit klinkt als een pakket waar ik wel een jaar voor zou willen bijtekenen en nu maar hopen dat niet weer een zwamneus verhaal is van een canaldigitaal medewerker van de dag.

Er zal wel weer een addertje onder het gras zitten zoals niet mogelijk icm seca 3 kaarten oid.

 

Toch wel erg dat ik altijd en immer op mijn qui vive ben als het canaldigitaal betreft ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Satdorus:

Ik heb de brief ontvangen die Sprietje postte.

Met daarin per 1 januari 2018 3 Euro erbij (dus geen gratis 6 maanden).

Na contact gezocht te hebben met CD hebben ze me geïnformeerd over een extra pakket wat beschikbaar komt begin 2018.

Dat pakket is Basis HD maar dan zonder de zenders, Brava, History HD, 192TV en FIlm Europe (en dus ook zonder eredivisie).

En de prijs daarvan is 17,45 Euro

Dit pakket zal alleen beschikbaar komen voor klanten die echt niet voor eredivisie willen betalen.

Er wordt niet voor geadverteerd en zal ook niet op de website worden vermeld.

Aldus de CD medewerker.

 

 

Eigenlijk is dit gewoon het huidige Basis-pakket minus 192 TV en Film Europe.

Dus : Het Basis-pakket blijft gewoon bestaan............

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

52 minuten geleden zei Satdorus:

Ik heb de brief ontvangen die Sprietje postte.

Met daarin per 1 januari 2018 3 Euro erbij (dus geen gratis 6 maanden).

Na contact gezocht te hebben met CD hebben ze me geïnformeerd over een extra pakket wat beschikbaar komt begin 2018.

Dat pakket is Basis HD maar dan zonder de zenders, Brava, History HD, 192TV en FIlm Europe (en dus ook zonder eredivisie).

En de prijs daarvan is 17,45 Euro

Dit pakket zal alleen beschikbaar komen voor klanten die echt niet voor eredivisie willen betalen.

Er wordt niet voor geadverteerd en zal ook niet op de website worden vermeld.

Aldus de CD medewerker.

 

Dus een super duur  pakket met  daar uit gegooit de bijna gratis zenders voor CD, dit gaat hem beslist niet worden had meer gehoopt op het STB pakket terug in HD waar je wel wat aan hebt. Affijn vele opzeggingen zullen volgen want dat nieuwe pakket is niet goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei ceesv:

Contract veranderen is weer een jaar eraan vast zitten.

Echter...

Wanneer je gebruik maakt van het downgrade aanbod omdat je eigen pakket omhoog gaat, of je geen voetbal belasting wil betalen,

kan je bedingen dat ze afzien van de contractduur van 1 jaar, en het gewoon maandelijks opzegbaar blijft.

 

Dus wat onderhandelen doet wonderen.

Ik was bij het vorige foxsport grapje al van het familie pakket al terug gegaan naar het basis hd pakket en nu bij dit grapje gewoon kunnen opzeggen op 17-11.

En heb niks onderhandeld

Volgens mij kun je zo opzeggen ook al heb je een contract want het is gewoon een ordinaire prijsverhoging 

 

 

 

 

 

 

 

aangepast door Duikertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaag dit allemaal, ik heb het door mijn strot geduwde 10 euro pakket per maand, daar kwam ik al na wat zappen Fox sports 1 in mijn pakket zitten, waar ik compleet NIET op zit te wachten.

 

Ik heb nog geen brief of e-mail gehad, volgens mij is men verplicht als iets in negatieve vorm veranderd (duurder dan wel negatiever) dit 2 maanden van te voren te melden, alleen als de klant er voordeel van heeft, dan is het niet verplicht.

 

Fox sport krijgt iedereen een half jaar vanaf 2018 gratis, waarom heb ik het nu dan al?

 

Het spelletje gaat denk ik als volgt, 2 maanden voor een eventuele verandering is Canaldigitaal verplicht te melden wat er gaat veranderen en wat men wilt aanbieden. Op dat moment kan men veranderen of opzeggen, maar ze spelen wat met de klanten om te kijken of ze er intrappen dat ze vergeten verandering door te voeren dan wel op te zeggen.

 

Ik denk dat Fox sports 1 nu gratis door gegeven wordt, gewoon als promotie, dat is bij T-Mobile ADSL ook al het geval, want daar krijg je het helemaal gratis, alleen bestaat gratis bij dit soort zendervervuiling niet.

 

Ik denk dat als Film 1 bij iedereen door de strot gedouwd wordt voor 3 euro per maand, dat er meer liefhebbers zijn, maar dat is weer een ander verhaal.

 

2020 is het zo, dan moet DVB-T2 al in de lucht zijn, mijn vermoede is dat daar geen Fox sports 1 op uitgezonden zal worden, EDPnet heeft er dan bij mij ineens 3 kaarten bij als ik nog voor TV wil betalen, want iedere Nederlandse provider heeft de bekende pulpkanalen in het pakket.

 

Ik kijk weinig naar TV, meestal eerder programma gemist. Van mij mag daar best reclame voor zitten, het is gratis en het voldoet verder prima.

 

Ik vergelijk Fox sports 1 met Sport7, maar dan in omgekeerde volgorde.

 

Nog even en mijn schotel gooi ik ook naar de FTA kanalen, onze buren in het westen waar wat water tussen ligt hebben veel meer en gratis aan te bieden, dan die pulp waar Fox sport 1 en de rest, of zal ik het maar meteen Sport7 noemen, aan te bieden heeft.

 

Het gaat tijd worden voor de grote omschakeling, alleen een internet abonnement en de rest is eenvoudig binnen te halen, lekker kijken wat en wanneer je wilt, of zit iemand al op het journaal in UHDTV te wachten? Kan je lang wachten!

 

Radio en TV zijn hun eigen nek aan het omdraaien, zodra dat goed is gebeurd, heb je alleen nog een internetprovider nodig met een DVB-T2 ontvanger met FTA als je niet te veel ellende wilt ontvangen (Journaal, Nieuwsuur en dergelijke wordt men nou meestal niet vrolijker van).

 

Lokale omroepen die onder de Olon vallen worden langzaam streekomroepen, willen ook een digitaal plekje bij KPN ADSL en in DVB-T(2) uitzenden, de vraag is of ze ooit in DVB-T(2) kwaliteit uit kunnen zenden, voor lokale adverteerders wordt het te duur om nog te adverteren.

 

De regionale / provinciale  omroepen die onder de ROOS vallen worden wel redelijk tot goed bekeken en beluisterd, vooral door de wat oudere mensen, want het is goed te volgen hoor ik vaak.

 

Ook oudere mensen willen kwaliteit, hoeven geen groot aanbod, ik merk dat ze vaak zeer selectief zijn wat niet onbegrijpelijk is.

 

Ik denk dat we allemaal selectief beginnen te worden, waar kijkt men naar en heeft men het ervoor over?!

 

Om een lang verhaal kort te maken, R*T op met Fox sports 1 (alias Sport7) en de rest mochten die ook door gegeven gaan worden.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gistermiddag  kreeg ik wederom mail van cd.

Ditmaal was het een rectificatie van de vorige mail waarin ze medelen dat ze zelf die 3€ gaan betalen.

Wat een zootje die cd de een betaald 10 € de ander het volle pond , nu hebben mensen door een technische fout geen of verkeerde mail gekregen.

Zoals  ik al vertelde hier zit je niet altijd vast aan een nieuw jaarcontract dat hangt er volgens de cd medewerker van af wat je doet .

Het is wel een zootje daar bij cd en mocht het de bedoeling zijn dat je bij hun iptv afneemt zou ik dat nooit doen namelijk online ook de m7 groep is een nog groter zootje dus kom je van de regen in de drup.

Verder valt het mij op dat hier wel heel veel aannames worden gedaan, ik ga liever uit van de feiten en oordeel en neem acties hierna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt er allemaal niet duidelijker op. Een pakket aanbieden aan overstapklanten en daarbij zeggen dat het niet op de website komt te staan als”officieel”pakket vind ik ook een vreemde zaak geeft weer meer onduidelijkheid. Wordt tijd dat canal digitaal eens duidelijk communiceert naar zijn klanten zodat men een goed afgewogen besluit kan nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Satdorus:

Na contact gezocht te hebben met CD hebben ze me geïnformeerd over een extra pakket wat beschikbaar komt begin 2018.

Dat pakket is Basis HD maar dan zonder de zenders, Brava, History HD, 192TV en FIlm Europe (en dus ook zonder eredivisie).

En de prijs daarvan is 17,45 Euro

Dit pakket zal alleen beschikbaar komen voor klanten die echt niet voor eredivisie willen betalen.

Er wordt niet voor geadverteerd en zal ook niet op de website worden vermeld.

Aldus de CD medewerker.

 

 

Netjes opgelost toch? Maar zet het ook even netjes op je website CD, anders gaan klanten die hier niet van weten opzeggen en overstappen naar een andere provider wat CD uiteindelijk meer gaat kosten dan die paar die een downgrade gaan doen.

18 minuten geleden zei hhh:

Het wordt er allemaal niet duidelijker op. Een pakket aanbieden aan overstapklanten en daarbij zeggen dat het niet op de website komt te staan als”officieel”pakket vind ik ook een vreemde zaak geeft weer meer onduidelijkheid. Wordt tijd dat canal digitaal eens duidelijk communiceert naar zijn klanten zodat men een goed afgewogen besluit kan nemen.

 

Inderdaad en helemaal met je eens, wees gewoon transparant naar je klanten toe, dat wordt enorm gewaardeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dergelijke actie doe je toch alleen maar als je klanten kwijt wilt, iets anders kan ik niet verzinnen bij dergelijke slecht doordachte campagne.

 

Er scheelt toch echt iets met het bedrijf CD, en een slechte reputatie steeds verder de dieperik induwen, daar kan je toch echt niet mee verder.

 

Schrijnend dus,

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

CD zit in een spagaat, ze moesten kiezen tussen voetbal of geen voetbal.

Misschien is de directie van CD voetbal fan en heeft dat de doorslag gegeven.

 

Wanneer CD niet had toegegeven aan de chantage van de eredivisie (weinig eervol, die club), dan hadden nu de voetbal fans hier hun abonnement opgezegd.

 

Volgend voorjaar krijg ik glasvezel, hier in het buitengebied, dan is het probleem opgelost.

Uitzending gemist van de publieke omroepen, Netflix en de rest FTA.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...