Ga naar inhoud


Settings openen niet meer in Windows 10


Pluizebol

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei boudeman:

Ik herken deze fout. Maar er bleek later nog meer loos. Ik zorg er altijd voor, als er een nieuwe update dreigt aan te komen, dat ik een image heb van de oude situatie.

Terug naar de image gegaan, en bij een nieuwe update bleken de probleempjes niet meer geintroduceerd te worden.

Liever terug naar een goed werkende oude situatie dan proberen een probleem op te lossen, want je weet nooit of je dan alle problemen ook opgelost hebt.

 

Die backup doe ik ook altijd en die hou ik dan ook (meestal zelfs de 2 voorgaande backups).

Dus ik deed een restore en dan maar terug de fall-creator laten installeren - en jawel terug dezelfde fout.

 

Dan ben ik op zoek gegaan naar een oplossing en de simpelste, snelste, gemakkelijkste die ik vond was degene waarmee ik deze bijdrage begon (2 Dism opdrachten die in totaal anderhalve minuut in beslag genomen hebben).

 

Het was gewoon een info die ik wilde delen nadat ik bij het googelen ook al de "oplossingen" die hier opborrelen te omslachtig vond om eraan te beginnen.

Indien ik iemand nu heb kunnen helpen of later zal kunnen helpen om hetzelfde probleem op te lossen dan ben ik blij.

 

Amen, over and out voor wat mij betreft.

aangepast door Pluizebol

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

21 uur geleden zei Gozemoos:

Ik heb dit probleem ook, Kan je me helpen

Niet echt, hoewel ik iets dergelijks in het verleden ook heb gehad. Er bleek toen echter meer aan de hand.

Ik maak echter regelmatig een image van de C: schijf met Macrium Reflect. Terugvallen op een eerdere (nog goed werkende) image heeft mij in het verleden veel ellende bespaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...