Ga naar inhoud



wgm50

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Lijkt erop dat je vorige software versie corrupt is geraakt.

Kennelijk stond er op het kladblok van het geheugengebruik nog wat oude notities.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Daar lijkt het inderdaad op, maar het blijft mij een raadsel hoe dat kan.

Mogelijk heb ik zelf iets verkeerd gedaan?

 

Gelukkig functioneert het weer goed.

Behalve de Britse EPG dan, now/next ipv een hele week.

 

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor EPG gebruik ik epg importer van rytec.Dan heb je de ganse week voor nagenoeg alle pakketten

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei bellejt:

voor EPG gebruik ik epg importer van rytec.Dan heb je de ganse week voor nagenoeg alle pakketten

 

Ik heb iets gevonden van rytec.

Maar als ik die epg wil downloaden krijg ik de boodschap 'Kan de rytec bronnen niet vinden.'

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe dan een update van de bronnen via crossepg.Daarna gewoon de gewenste boeketten selecteren bij de instellingen van epg importer.Opgelet wel de boeketten openen  want eronder zitten nog keuzes.Ik heb wel openvix op de boxen staan.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

6 uur geleden zei bellejt:

ik doe dan een update van de bronnen via crossepg.Daarna gewoon de gewenste boeketten selecteren bij de instellingen van epg importer.Opgelet wel de boeketten openen  want eronder zitten nog keuzes.Ik heb wel openvix op de boxen staan.

 

Ik heb dat gedaan en nu heb ik de EPG voor de Britse zenders voor 24 uur, dat is al een stap voorwaarts.

Als ik crossepg draai krijg ik zeer kort een mededeling in beeld (als een flits) dat hij iets doet, maar ik heb geen idee wat.

Welke bronnen zou je voor de Britse zenders selecteren? Of is het (on)wijs alles te selecteren?

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met crossepg heb je toch helemaal niks te maken, gewoon selecteren binnen die applicatie waar je epg voor wil ontvangen en wachten tot alles ingeladen is.

Daarna een herstart van de box dan word de epg.dat netjes op je Harddisk opgeslagen i.p.v. je flash geheugen.

Hier zie ik epg tot een dag of vijf vooruit.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vastgesteld dat de rytec bronnen binnen epgimport niet updaten.Als er dus wat veranderd vind hij de juiste bestanden niet meer.Binnen crossepg zit een updater van de bronnen (links) die werkt in beide gevallen.Hier werkt het perfect onder openvix.Voor andere images kan ik niet spreken.

Zie wel dat bij de epgimport je de juiste ondermenu's selecteert.Ik kies ze gewoon allemaal want epgimport neemt amper 5 min in beslag om nagenoeg alles te importeren 7 dagen epg

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Mochten er kanalen veranderen dan past Rytec dat op hun servers aan.

Mochten server adressen veranderen word dat opgelost via een update van de source.xml file en dat regelt Rytec door de plug-in te updaten neem ik aan.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, stevie-v en bellejt, jullie hebben me op het goede spoor gezet.

Volgens mij is de EPG voor de Britse zenders weer een week vooruit.

 

Heel erg bedankt voor de aanwijzingen en de informatie. Ben weer een stuk wijzer.

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...