-
Wie is er online 0 leden
Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
-
Gerelateerde inhoud
-
Door cookie monster
TV Kijken , constant herhalingen en het nieuwe boeit mij niet , of ben ik de enige hierin ??
Ik ben TV kijken feitelijk beu !! Radio boeit mij zelfs geheel nog minder !!
Betaalpakketten via internet of sat hebben natuurlijk geen zin als je geen interesse hebt !!
Ik kijk nog wel via YouTube , en sporadisch nog FTA via de Astra @ 28,2°E !!
Misschien dat ik ooit weer wel eens terug interesse ga krijgen , maar ja ….
-
Door Psychosammie
https://nos.nl/artikel/2313903-tegenwind-voor-duitse-molens-duurzame-energiesector-in-crisis.html
Irritant links artikeltje. Vooral die Alex Robertson. Mensen die redelijke bezwaren hebben worden op de bekende manier weggezet.
Doodlopende weg die windmolens.
-
Door Drs. IJzerbout
Voor de hard durchgesottene doorgewinterde liefhebbers/freaks die maar geen afschijd kunnen nemen van de AM Middengolf is er goed nieuws.
Zie hieronder:
Österreich: KommAustria schreibt Mittelwelle aus
In Österreich wird es eine Renaissance der Mittelwelle geben. Die Medienbehörde KommAustria hat jetzt die ehemalige ORF-Frequenz 1476 kHz am Standort Bad Ischl ausgeschrieben. Die Frequenz kann hier mit einer Leistung von 400 Watt betrieben werden. Bisher ist nicht bekannt, wer hinter der Bedarfsanmeldung steht. Möglicherweise ist es, wie in Deutschland, ein Verein für ein Museumsradio oder ein Funkamateur.
Thu, 05. Dec 2019
Bron Satellifax
Met 400 Watt kun je dit waarschijnlijk in met een beetje geluk ´s avonds in Nederland/Belgie enigzins ontvangen.
-
Door moonchild
Chantal J lijkt mij een super keuze voor deze klus. De combinatie met Katja S zou helemaal top zijn geweest als visitekaartje van NL. Maar er zou sprake zijn van een seksverslaving van Katja.
-