Jump to content
ceesv

Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3

Recommended Posts

59 minuten geleden, Eduard07 zei:

Dat is nou precies wat jouw post hierboven deed waar ik op reageerde: iedereen en alles demoniseren als jouw standpunt niet wordt gedeeld. En dat doe je ook in je persoonlijke aanvallen hier; demoniseren. Lees ze allemaal nog maar eens terug.

Je plaat blijft hangen.. bedenk eens wat nieuws en kom eens ontopic.

Leer wat de derde wet van Newton is.

3.wet van newton

wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

maar ook wordt een klimaat invloed gedaan op een bepaald gebied

heeft het uitwerking op een ander gebied.

Newton wist het al (behoud van energie)

Edited by luisteraar

1 uur terug, drz zei:

Je plaat blijft hangen.. bedenk eens wat nieuws en kom eens ontopic.

En dat zegt iemand die bijna niks anders doet dan op de persoon spelen. Ook hier weer, dus.

50 minuten geleden, MMD zei:

Inderdaad interessant en hij heeft een goed punt om over na te denken.

Er zijn meer factoren om rekening mee te houden dan de CO2 uitstoot van de mens.

18 minuten geleden, drz zei:

Inderdaad interessant en hij heeft een goed punt om over na te denken.

Er zijn meer factoren om rekening mee te houden dan de CO2 uitstoot van de mens.

Maar vooral de mens is een factor die het gehele proces versneld. hetgeen ik van begin af heb beweerd. de oplossing is het proces terug te vertragen.

6 uren geleden, minplus zei:

Vervuiling, roofbouw en overbevolking zijn de grootste problemen voor onze nakomelingen.

Je vergeet de voedseltekorten waar de wereld onherroepelijk mee te maken gaat krijgen.

Overbevolking is echter het kernprobleem, dat de andere problemen in feite veroorzaakt.

Ondanks dat zullen onze leiders blijven weigeren het onderwerp op de agenda te zetten.

Onze heiligverklaarde markteconomie kan nou eenmaal niet functioneren zonder groei.

1 uur geleden, astro iris zei:

Maar vooral de mens is een factor die het gehele proces versneld. hetgeen ik van begin af heb beweerd. de oplossing is het proces terug te vertragen.

Nee, dat heeft hij niet gezegd.

Hij heeft gezegd dat de natuur een prima systeem heeft de invloeden van de mens te reguleren. Iets wat hij overigens vrijwel aan het begin heeft gezegd.

17 minuten geleden, johnno zei:

Ondanks dat zullen onze leiders blijven weigeren het onderwerp op de agenda te zetten.

Onze heiligverklaarde markteconomie kan nou eenmaal niet functioneren zonder groei.

Dit dus!!!

Dit topic is allang niet meer waar het voor bedoeld was, mag van mij een DIK SLOT op.

Dat was het op de eerste pagina al niet meer.

;)

7 uren geleden, erwinnaar zei:

Als altijd kritische burger (in tegenstelling tot hoe jij mij probeert af te schilderen) heb ik niet alleen dit artikel gelezen, maar ook even gegoogeld op de "bron". De persoon Martin Vrijland is in dit geval haast nog "interessanter" als ik alle linkjes via Google lees. Of is Google ook " mainstream"?

Martin Vrijland is een bron van complotdenken. Net als ninefornews.nl.

4 minuten geleden, Eduard07 zei:

Als altijd kritische burger (in tegenstelling tot hoe jij mij probeert af te schilderen) heb ik niet alleen dit artikel gelezen, maar ook even gegoogeld op de "bron". De persoon Martin Vrijland is in dit geval haast nog "interessanter" als ik alle linkjes via Google lees. Of is Google ook " mainstream"?

Martin Vrijland is een bron van complotdenken. Net als ninefornews.nl.

Goedemorgen,

Hele domme aanname, ik schilder jou totaal niet af en wat jij hier plempt zou me wat. Heb NIETS met jou te maken verder. Het zit je blijkbaar hoog he dat 'mainstream' . Inderdaad is die zoekmachine totaal mainstream. Telkens daar op terugkomen noem ik ook op de man spelen. Dat heb jij tot kunst verheven. Applaus. 

Ik plemp net als jij dat doet ook neer hoe ik de zaken zie dmv diverse invalshoeken. Overtuigen kan jij mij niet en ik jou niet (wil ik eigenlijk ook niet). Dat noemt men een pad stelling. Jij staat voor jouw waarheden en ik voor de mijne. Maar kom aub niet met een aanname dat ik je niet kritisch zou vinden en dat ik je iets wil af schilderen...

Want als ik zou vinden dat jij gelijk hebt of anderen zou ik in dit topic never reageren op jou en een aantal anderen, ik ben voor het tegengeluid, wat jij ermee doet, zal me een rotzorg zijn, wil alleen laten weten dat er ook andere invalshoeken kunnen/mogen zijn en dat die grote groep schapen niet als een blind paard achter een aantal 'bepalers' aanhuppelen. De keuze is aan het individu. 

En weer moeten krabben vandaag iemand?

dit hoor ik wel eens vaker de hele wereld is gek maar ik niet. 

ik luister en kijk naar de wereld

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By kiekiek
      Vanaf 1 april wordt de accijns op sigaretten verhoogd met 1 euro. Eerder dit jaar werd al een accijnsverhoging doorgevoerd van 14 eurocent. De prijs van shag gaat zelfs met 2,50 euro omhoog.

Het doel is om de prijs komende jaren verder te verhogen tot 10 euro per pakje in 2023.

https://www.tankpro.nl/ondernemen/2020/03/31/sigaretten-per-1-april-duurder-accijns-met-1-euro-omhoog/?gdpr=accept
    • By drz
      Velen hadden het nieuwsbericht al gezien en sinds vandaag is het zover!
      De brandweerauto's zijn voortaan groen van kleur ipv het bekende rood.

De motivatie is dat de auto's beter zichtbaar zijn wanneer er ergens brand is en mensen de brandweerauto's over het hoofd zien wanneer deze voor een uitslaande brand staat.
      Groen steekt namelijk veel beter af tegen het oranje, geel en rode gloed van ene brand.
    • By joker55
      De titel zegt eigenlijk al genoeg. Sinds de corona crisis wordt er veel thuis gewerkt, en fysieke afspraken op lokatie worden er eigenlijk niet meer gemaakt. MAW: het verkeer is een stuk rustiger.  Zelfs de filemeldingen zijn er niet meer, iig Hoevelaken hoor je niet meer.  VVN heeft nu wat cijfers naar buiten gebracht, en schrijft dat er de helft ongevallen waren tov dezelfde periode vorig jaar.  Tevens is de luchtverontreiniging ook een stuk minder.  Dan heeft de crisis nog iets goeds naar voren gebracht, en moeten wij er wat mee.    In plaats van de snelheid nbaar beneden naar 100 km, had Hr Rutte dit eerder moeten besluiten.   Maar misschien kunnen we wel deze trend doorzetten, en ons serieus gaan afvragen of we zo nodig zo veel langs de weg moeten gaan. Kan een afspraak ook anders, via mail, via video, thuiswerken?  Een beetje hierover nadenken ( investeren) kan mi geen kwaad.  Het scheelt ongevallen, milieu en ook tijd.     En elke dode  minder in een ongeval is gewoon pure winst.

Bron.
    • By Con
      Dal scheelt mij weer een "hoop" energie.

• By kaelem
      Hoi,
      Ik zou samen met mijn vrouw 3 juni voor 14 dagen naar egypte gaan.
      Gemakshalve ga ik er maar van uit dat dit niet doorgaat.
      Ik heb geen annuleringsverzekering,door omstandigheden vergeten.
      Reissom rond 1500 euro.
      500 aanbetaald in december,rest moet binnenkort.

Wat is nu wijsheid die 500 als verloren beschouwen of die 1000 nu betalen en afwachten op eventuele vouchers....
      Nu zit er voor 500 in en anders voor 1500.
      Reis via sunweb geboekt trouwens.
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy