Ga naar inhoud


opnemen van VU-uno 4K


meertje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Je kan opnemen op een ingebouwde harddisk.

Of in de EPG klik je op het op te nemen programma op het timer symbool, of je stelt een timer in in het menu.

Je kan ook op de rode opname toets drukken om het programma op te nemen waar je naar kijkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh,

insteek harddisc

opnemen direct per knop met rood bolletje

opnemen per EPG (elektronische Programma Gids) op uitzending staan en oké klikken, dan vraagt ie nog .... en je bevestigd op oké

 

tweede TV kun je niet aansluiten middels een of andere uitgang dat kan enkel als stream uitvoer via ethernet LAN aansluiting in je "thuisnetwerk"

Screenshot_106.jpg

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

enkel externe HDD bij voorkeur met eigen voeding

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei HJS:

Volgens mij gaat een insteek harddisk niet lukken op een uno 4K, althans niet zoals in bovenstaande afbeelding getoond wordt. 

 

Hoe zo?

Naar mijn mening heeft de UNO 4K net zo als mijn SOLO 4K een insteekbare wisselframe voor een 2.5” HDD Drive.

5C5426ED-4403-4735-81FF-E4566103936B.png

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

de 4k heeft op die plaats zijn CI slot en cardreader zitten. Staat toch duidelijk : 

opnemen van VU-uno 4K

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Meertje,

 

Ik heb er een 1 tb schijf aan hangen, dat heeft voldoende opslag ruimte en werkt perfect, deze heeft geen aparte voeding, Weet ook niet wat het extra voordeel daarvan is..

 

Mocht dit nog allemaal abracadabra voor je zijn stuur me maar een pm en dan maak ik wel een klein stappenplan voor je hoe het werkt.

Wil wel graag weten welke image je erop hebt staan.

 

 

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat de topic starter Meertje, niet meer actief is wegens de nieuwjaar festiviteiten...

maar mochten anderen het topic zoeken en lezen

 

je kunt met zo een receiver heel erg makkelijk een netwerkschijf benaderen en aankoppelen en dus probleemloos opnemen

indien je de receiver met LAN in het thuisnetwerk hebt hangen

 

er zijn veel topics over dit principe te vinden

aankoppelen / mounten / NAS / windows pC

bij de verschillende images is het soms een heel klein beetje anders geregeld, maar de basis van aankoppelen gaat via het menu de netwerk browser / gedeelde mappen

aangepast door Tonskidutch
toevoeging

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...