Ga naar inhoud


usenet providers


pirrewit

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mijn vraag zou zijn:

Ik ben op zoek naar een nieuwe provider omdat mijn huidig easyusenet abo niet meer aangeboden wordt.

Ik had een "120 mb nacht" en dit bestaat niet meer. Had wel nooit klachten met easyusenet maar prijs heeft ook belang.

Dus wil ik nu na jaren eens kijken wat ervaringen zijn van anderen met usenet.

Ik zie nu dat er al zijn die aanbieden met een vpn ingesloten (tweaknews) wat dat dan ook moge betekenen.

Ik wil enkel leechen.

Wat is aan te bevelen?

grts

 

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Tot bepaalde hoogte. We gaan hier geen reclame maken voor usenet providers, maar voor subtiel je bevindingen delen (zonder links en prijzen) zie ik (nog) geen probleem.

 

Zelf heb ik goede ervaringen met pureusenet en xsnews. Beide een prima prijs/kwaliteitverhouding, maar ben van pure naar xs gegaan vanwege de 60% kortingsactie bij xs. Bij pure had ik het onbeperkt (XXL) abo, bij xsnews het Pro abo (20mbit) en dat vind ik snel genoeg. Downloaden gaat hier toch voornamelijk op de achtergrond en dan heb ik liever een snelheid die mijn lijn niet dicht trekt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tweakers is dit een aardig topic. Misschien haal je hier wat uit? 

 

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1609104

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die is het laatst bijgewerkt augustus 2016. Er ie niets zo veranderlijk als usenetproviders, dus daar heb je in feite niet veel meer aan.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Michel:

Die is het laatst bijgewerkt augustus 2016. Er ie niets zo veranderlijk als usenetproviders, dus daar heb je in feite niet veel meer aan.

Correctie laatste is donderdag 21 december om 22.41 en bevat alle Black Friday en kerst en Nieuwjaar aanbiedingen.:D

Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries [Deel 14]

grts

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Michel:

Die is het laatst bijgewerkt augustus 2016. Er ie niets zo veranderlijk als usenetproviders, dus daar heb je in feite niet veel meer aan.

 

Je hebt gelijk. Het ging me ook meer om de 144 pagina's discussie die wel actueel is. Maar voor de volledigheid hier de link naar de laatste pagina. 

 

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1823791

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Michel:

Tot bepaalde hoogte. We gaan hier geen reclame maken voor usenet providers, maar voor subtiel je bevindingen delen (zonder links en prijzen) zie ik (nog) geen probleem.

 

Zelf heb ik goede ervaringen met pureusenet en xsnews. Beide een prima prijs/kwaliteitverhouding, maar ben van pure naar xs gegaan vanwege de 60% kortingsactie bij xs. Bij pure had ik het onbeperkt (XXL) abo, bij xsnews het Pro abo (20mbit) en dat vind ik snel genoeg. Downloaden gaat hier toch voornamelijk op de achtergrond en dan heb ik liever een snelheid die mijn lijn niet dicht trekt.

gebruik hier ook al jaren xsnews,20 mbit en 12 lijntjes open

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Believe me, by far de beste usenet provider is Easynews.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het laatste blad is er een verwijzing naar een latere versie. Voor de goede orde:D

Inleiding
Het vorige topic begon inmiddels was outdated te raken, wat ook niet vreemd is na enkele jaren. Dode links zijn vervangen of verwijderd, het overzicht met aanbieders is opgeschoond en de specificaties van de aanbieders zijn bijgewerkt. Maar daarnaast is er nog een andere reden voor nieuw topic; Usenet kan namelijk erg ondoorgrondelijk zijn voor nieuwe gebruikers. Mensen die net met Usenet beginnen hebben mogelijk baat bij een zeer complete en allesomvattende TS. Door alle benodigde informatie in een centrale post te zetten, kunnen we Usenet ook toegankelijk maken voor degenen die er net mee in aanraking komen. Daarom heb ik vrij veel tijd gestoken in het schrijven van een complete beginnershandleiding, en deze toegevoegd aan deze post. Erkenning gaat uit naar yannickie111 en EWK voor hun bijdragen aan vorige topics. De laatste update van de huidige post is uitgevoerd op 26-12-2017. Bij vragen of opmerkingen, aarzel niet contact op te nemen of een comment te plaatsen. Samen kunnen we het topic en de TS up to date en informatief houden!
In dit topic kunnen net als in het vorige deel aanbiedingen worden gepost, houd het topic daarom in de gaten voor de beste deals. Omdat steeds meer providers ook een blockaccount aanbieden, hebben we dit geïntegreerd in de onderstaande tabel.

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Michel:

Geloven doe ik je meteen. Geloof je mij dan ook dat die minimaal 2x zo duur is dan wat ik nu betaal? ;)

Easynews is niet de goedkoopste maar kwaliteit kost vaak ook even iets meer.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...